22. srpna 2017

Chia Pudding | Rychlý & Levný Vegan Snack

Krásnou středu vám všem,
dnes tu mám po dloooouhé době recept na jeden z mých nejoblíbenějších snacků, kterým je chia pudding, což je sváča, kterou jsem si absolutně zamilovala. Kdo jste vegan tak víte, jak důležité je dostávat do těla co nejvíce vitaminu a právě díky chia semínkám se vašemu tělu dostane velké množství antioxidantů, obsahují více vápníku než mléko, spoustu bílkovin a navíc pomáhají při hubnutí, protože v žaludku nabydou na své velikosti a tím pádem vás rychleji zasytí (pít vodu s chia semínky je proto dobré nejen při dietě, ale i pro nás jedlíky co mají furt pocit hladu :D) a snižují cholesterol a krevní tlak. To by byl výčet důvodů, proč chia semínka jíst, teď už ale k receptu. 

Co potřebujete?
půl hrnečku chia semínek
1 hrneček rostlinného mléka (nejlepší je kokosové nebo ovesné)
2 lžíce sirupu (agávový, datlový, javorový, pokud nejste vegan tak nahraďte medem)
1 lžíce strouhaného kokosu
1 lžíce skořice

Instrukce:
Do mističky si nasypte půl hrnečku chia semínek a přidávejte další suché ingredience, zde máte prostor i pro vaší imaginaci a pokud máte na něco chuť (datle, goja atd.) můžete to přidat také. Až v mističce budete mít všechny suché ingredience, než k nim přilijete mléko, tak přidejte cca 2 lžíce sirupu, záleží na tom, jak sladký puding chcete - já dávám 2 lžíte a je to sladké akorát) a poté už jen přilijete konečně hrnek rostlinného mléka (puding by měl být v poměru chia semínek a mléka 1:2, to znamená pokud dáte půl hrnečku semínek, dáte plný hrneček mléka). Konzistence by měla být spíše tekutá, což je dobře, protože pudding nabyde teprve poté, co ho dáte alespoň na 8 hodin do ledničky, než "pudding" bude mít konzistenci puddingu.

Pokud recept vyzkoušíte, tak mi dejte vědět, jak vám pudding chutnal! :) 

5 komentářů:

  1. Mňam! Chia puding si občas také doma dělám :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Já si takto z těch ingradiencí vůbec nedokážu představit, jestli to má takovou tu klasickou konzistenci puddingu, ale ráda to vyzkouším :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Chia semínka dáváte poslední dobou do většiny věcí. Hrozně mi to chutná a i ten pudink vypadá super :)

    http://magic-beauty-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Chia puding mám moc rada!! A niekedy som prekvapená že ľudia to až tak moc nepoznajú
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. Mám vyzkoušený jiný Chia puding a je fakt skvělý a recept na tento taky vypadá chutně ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger