9. července 2017

TheBalm | Jak Vypadat Jak Po Dovolené Na Bahamách? Recenze Bahama Mama

Krásnou neděli vám všem,
možná vás zaráželo, že jste tu již delší dobu neviděli nic od TheBalm. A musím říct, že i já sama jsem byla mírně překvapená, když jsem zjistila, že poslední recenze TheBalm produktu byla ze dne _ . Kdo mě sleduje už nějaký pátek, tak ví, že pokud je nějaká kosmetická značka mou srdeční záležitostí, je to právě TheBalm, což je značka, od které mám doma kupu, kupu produktů a není ani jeden, který bych si neoblíbila, nebo který bych zkrátka neměla ráda. Na Bahama Mama bronzer jsem se dívala již delší dobu, ale nějak jsem se nemohla odhodlat, protože nedám dopustit na Shade&Light paletku od Kat Von D a nevěděla jsem, jestli mám zkoušet hledat bronzer, který budu milovat tolik jako ten od Kat. Ale ten od TheBalm je mnohem dostupnější a i levnější, tak jsem se rozhodla, že je čas ho vyzkoušet.. a jak obstál? To si musíte přečíst článek. :) 


Začnu klasicky tím, co vás zaujme na první pohled a co bývá předností všech TheBalm produktů. Je to balení, které naprosto nelze označit za obyčejné a neoriginální. Všechny produkty TheBalm jsou nápadité jak právě v designovém balení, tak i ve skvělých názvech. Tento bronzer se tedy nazývá Bahama Mama a já si nedokážu představit lepší název pro produkt, který dodá opálení vaším tvářím. 

Bronzer má něco málo přes 7g, což mě osobně přijde akorát, protože produkt stejně s největší pravděpodobností nikdy nevypoužíváte, vzhledem k jeho pigmentaci, ale o té až později. Co ještě zmíním je to, že balení je papírové, stejně jako všechny paletky a produkty od TheBalm (s výjmkou tedy rtěnek a řasenek :D), je bytelné a nebála bych se s ním cestovat, protože je celkem bytelné a tvrdé. 


Konzistence je samozřejmě pudrová, skoro až máslová, a musím říct, že se s Mamou pracuje lépe, než s Kat paletkou, která je hodně suchá, a pigmentace se musí hodně navrstvit, kdežto tady to jde samo, což může teda ale vést k problému, že je nutné mít lehkou ruku, protože pigmentace je dost vysoká a může vám jednoduše ujet ruka, což by vedlo k nevzhledné hnědé čáře na tváři. :D 

Jak je vidět již na fotkách, odstín je trooošku na té teplejší straně, takže některým typům pleti nemusí sednout, respektive nemusí vypadat přirozeně. Pro mě je na opálené pleti naprosto dokonalý a musím říct, že odstínově mi sedí ze všech bronzerů nejlépe. Myslím si, že nebude problém používat Mamu i v zimě, kdy budu bledá jako sníh, protože skutečně stačí mít lehkou ruku a tvář vypadá vážně jak z dovolené a velmi přirozeně. Odstín je tak univerzální, že ho lze použít jako stín na oči, kdy je úúúžasný pro jakékoliv teplejší kouřovky, a hodí se ke všemu. 

Výdrž je DO KO NA LÁ! Musím se přiznat, že já mám problém snad se všema pudrovýma produktama v tom, že na mě flekatí (ať už rovnou nebo po celodenním nošení), takže když jsem si všimla, že tenhle bronzer vydrží na pleti celý den, aniž by dělal takové ty fleky nebo nerovnoměrné skvrny, tak se stal velmi rychle mým adeptem na letního oblíbence. Skvělá výdrž se mi potvrdila i v horkých a parných dnech. Co bych možná měla zmínit je to, že bronzer lze nosit i bez makeupu (což dělám já v létě) a i tak vypadá velmi dobře a přirozeně, a vůbec není třeba pod něj dávat tunu makeupu. 

+
výdrž
balení
konzistence
univerzální odstín
skvělá pigmentace (ale je nutné mít lehkou ruku)
-

swatch na "bledší" spodní straně ruky
swatch na opálené pleti

Hodnocení: 5/5

K zakoupení zde
Klasicky to zakončím doporučením, že pokud jste na bronzery, tak do tohoto bych rozhodně neváhala investovat. Já osobně považuji bronzery za nezbytnou součást líčení, protože bez něj je líčení často takové suché, ploché, nijaké a troška opálení dodá líčení úplně jiný rozměr. Na druhou stranu si myslím, že pokud se moc často nelíčíte, je to zbytečnost a doma jí nepotřebujete. Pokud jste ale sběratel kosmetiky, pokud se rádi líčíte nebo pokud prostě chcete kvalitní, nepříliš drahý bronzer, tak tohle je rozhodně produkt pro vás

Používáte bronzery?
Jaký produkt je momentálně na vašem wishlistu?

6 komentářů:

  1. Od značky TheBalm si chci již delší dobu koupit nějaký produkt, ale stále nevím jaký. Přeci jenom ty produkty nejsou zrovna nejlevnější. Před přečtením tvé recenze jsem byla rozhodnutá, že si pořídím všemi vychvalovaný rozjasňovač, ale teď jsi mě mnohem více nalákala napřed na koupi bronzeru :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Bronzery nepoužívam, pretože som ešte nenašla žiaden, ktorý by mi vyhovoval. Tento by som ale veľmi chcela do mojej zbierky rovnako ako aj produkt Hot Mamma :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat
  3. Já bronzery zatím nijak extra nepoužívám, ale ráda bych začala a od TheBalm bych už konečně něco ráda vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už po tomto produkte pokukujem strašne dlho, bronzer používam stále :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  5. Značku The Balm miluji! Zatím me opravdu nic nezklamalo :) tento bronzer už chci vyzkoušet delší dobu :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  6. The Balm mě baví a nějaký nový bronzer by se mi teď hodil, protože jsem v červnu byla na dovče u moře a všechny bronzery, které doma mám, jsou na mě teď moc světlé :D Protože jinak během roku jsem bílá jak stěna. Ještě jsem váhala nad Balm Desert :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger