7. července 2017

MOTD | Netradiční líčení s modrou linkou

Krásný pátek vám všem!
Tak konečně mám opravený počítač, jsem doma a můžu tvořit. Ne, že bych byla ráda, že jsem doma z dovolený, to vůbec, protože bych se okamžitě vrátila a klidně tam už napořád zůstala. Ale proto, že to nejde, tak se vracím ke svému klasickému režimu, ke kterému patří i líčící pátky. Takže tu opět mám jedno líčení, tentokrát s troškou barev, a víc to už okecávat nebudu a jdeme rovnou na to. 


Tohle líčení je ve skutečnosti velmi snadné a jsou to takové tři kroky pouze, takže líčení zabere pouze několik minut. Mrzí mě, že nevynikly barvy líčení úplně přesně podle skutečnosti, kdy waterline byla více metalická a víčko bylo ve více teplejších odstínech. Každopádně, foťák to zachytil takhle, tak s tím musíme pracovat tak, jak to je. 

Jako první krok je světle hnědá, studená barva do ohybu oka, kterou pořádně ztratíte a načrtnete tím tvar líčení. Později začnete ztmavovat střední hnědou, kterou dáte líčení hloubku. Nakonec jsem zvolila přes celé víčko růžový třpytivý odstín, který na sluníčku háže dokonalé odlesky. Pak jen dáte pod spodní řasy modrý stín, kterým vytvoříte takovou pololinku, která se později bude stahovat pod černou linku. Na waterline jsem dala metalickou modrou tužku  a do vnitřního koutku rozjasňovač. Nakonec líčení zapečetíme černou linkou a řasenkou. 


Products used: 
Clarins Essentials Eyeshadow Palette
Jeffree Star Beautykiller Palette
Kat Von D Tattoo Liner Eyeliner 
No name blue eyeliner on waterline

Mějte se krásně! 💖
UložitUložitUložitUložit

4 komentáře:

  1. aj ja mávam často problém s tým, že líčenie vyzerá inak naživo ako na fotkách :) avšak toto sa mi veľmi páči :) ja by som to dala možno už bez tej vnútornej modrej linky a nechala len tú spodnú :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi mé líčení nelíbí na fotkách tolik jako ve skutečnosti :) přijde mi, že líčení je hodně těžké vyfotit, aby to vypadalo fakt reálně..:) ale toto na fotkách vypadá hezky, tak už si jen představuju, jak lépe vypadá ve skutečnosti :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger