20. července 2017

Batiste | Voňavé Suché Šampony - Limitovaná Edice

Krásný pátek vám všem, 
dnes tu pro vás mám recenzi na dva suché šampony od Batiste, což je značka, kterou určitě znáte, protože Batiste patří mezi nejoblíbenější a nejčastěji používané suché šampony. Mimo to je seženete snad všude a hlavně - úžasně voní. Takže pokud jste nevyzkoušeli třeba třešňový sucháč, tak to rozhodně musíte napravit, protože to je klasika. Ale dnes tu nebudu mluvit o třešňovém sucháči, ale o dvou verzích z limitované edice - party a rose gold verzi. Takže jdeme rovnou na to. 


Co vás zaujme u Batiste šamponů na první pohled je balení. Tohle nejsou jediné varianty, které mají naprosto skvělý a pěkný obal, jelikož balení všech sucháčů od Batiste má nějaký zajímavý a unikátní obal. V tomto případě se jedná o disco kouli (protože je to party edice) a růžičky se zlatými detaily (rose gold). Podle mě to jsou moc hezké obaly, a ačkoliv nejsou minimalistické a jsou spíše funky, tak si myslím, že vypadají i esteticky moc hezky. 

Vůně těchto sucháčů je absolutně neuvěřitelná. Rose gold verzi bych přirovnala k sladké vůni trdelníku, a myslím si, že je to pravděpodobně jeden z nejlepších variant Batiste šamponů a druhá vůně verze party je taková svěží, celkem výrazná a taková "sebevědomá" a ne tolik sladká. Musím uznat, že já do nedávna preferovala pouze vůni verze Cherry, ale po vyzkoušení těchto dvou, konkrétně především rose gold, tak jsem změnila názor. Pokud vám šampony nevoní, tak vůbec nezoufejte, protože vůně se ve vlasech téměř nedrží a nemusíte očekávat, že po hodině je ještě ucítíte. 


Proč ale používat suché šampony? Určitě znáte rána, kdy si říkáte, sakra proč jsem si včera neumyla vlasy. Jelikož je ale pozdě a vy nestíháte, tak jediné, co vám zbývá je za a) culík/drdol nebo za b) suchý šampon, který vaše vlasy dá do pořádku alespoň na ten jeden další den. A jak se pozná, jestli je suchý šampon dobrý? Podle toho, jak dlouho udrží vaše vlasy fresh. Já osobně miluji Aussie sucháč  Flower Power (recenze zde), což je zároveň můj nejoblíbenější sucháč, co mi udrží vlasy refreshnuté až 4 dny. U Batiste mám problém s tím, že vlasy tak dlouho neudrží "efekt jako po umytí" - maximálně dva dny. Já většinou teda používám sucháče jen ráno ve dny, kdy si budu mýt vlasy, ale stalo se mi i párkrát, že jsem si je myla až za delší dobu a to se projevilo to, že právě Batiste neudrží vlasy tak dlouho v top stavu. 

Dalším drobným problémem u všech Batiste šamponů je to, že dělají bílé fleky (narozdíl od výše zmíněného Aussie, který je nedělá vůbec). Já, jako blondýna to neřeším, protože to není tolik vidět, ale vy s výraznější a tmavší barvou vlasů můžete mít problém. Můj recept na to, jak nemít fleky po aplikaci je snadný: stříkejte suchý šampon z dálky a poté vlasy rozčešte. To z 99% funguje a fleky zmizí, ale je nutné to mít na paměti a nezapomenout, především když chvátáte. 

+
vůně
cena
hezké balení
dostupnost
-
dělá bílé fleky, když se nestříká z dálky

Hodnocení: 4/5
K zakoupení zde Rose Gold a zde Party
Já osobně mám ráda většinu suchých šamponů a nedělá mi problém používat žádný, i když dělá fleky. To má ale jediný důvod - jsem blond a není to na mých vlasech téměř vůbec vidět, takže pro vás, brunetky a černovlásky a zrzky a vlastně všichni s jinou barvou vlasů to možná budete považovat za velké mínus, které vás od koupi odradí. Já osobně doporučuji koupit miniaturku, pokud jste sucháče od Batiste ještě nezkoušeli, a tu otestovat. Já už si zvykla na to, že jakmile sucháč stříkám zblízka, tak mám bílé fleky, ale když z dálky + ho pak ještě vyčešu, tak je to v pohodě a není nic vidět. Je jen na vás, zda i po tomto mínusu se rozhodnete šampon používat. 

Používáte suché šampony?
Jaký je váš nejoblíbenější?
UložitUložit

10 komentářů:

  1. Já mám suché šampony velmi ráda a nemůžu bez nich už existovat. Jinak můj oblíbený je od Aussi, který mi dělá skvělý objem vlasů. Jsem tedy špinavá blondýna a ve vlasech mi šampon naštěstí není vidět, ale možná jde jen o precizní rozčesání. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám suché sampony jedině od batiste už X let a naprosto je miluji! :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé to jsou krásné designy :) Já jsem si nedávno pořídila svůj úplně první suchý šampon od Batiste, ale s vůní třešní, tak jsem zvědavá :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Suché šampóny mám dosť rada a najradšej práve Batiste. Mám tmavšie vlasy a tie fleky mi vadili, našťastie robí Batiste aj zafarbenú verziu pre brunety. Tam fleky nehrozia :)

    OdpovědětVymazat
  5. Můj suchý šampón Macadamia Natural Oil mi vykouzlí neuvěřitelný objem, který vydrží 2-3 dny, takže jsem neměla potřebu zkoušet jinou značku, ale pokud někde narazím na miniaturu, tak Batiste konečně vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem suché šampony používala dřív, ale když mi došlo poslední balení, nový jsem si už nekoupila a překvapivě bez něj úplně normálně funguju :) Když jsem je ale ještě používala, Batiste patřily k mým nejoblíbenějším :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Tady tyto novinky mě dost zaujaly hlavně svým obalem! :) Batiste je prostě osvědčená klasika no. A teď mám momentálně dva. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já používala jeden čas suché šampony od Syoss a byla to bída. Batiste chci vyzkoušet už delší dobu, tak snad se na to někdy vrhnu :)

    http://ladylenna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Suchých šampónů jsem vyzkoušela už několik. Patří mezi ně i Batiste a Ausie. Nutno říct, že ani jedna ze značek mi vůbec nesedla. Naopak se ráda vracím k suchým šamponum od Syoss, které mi sedí perfektně, což je zvláštní, tahle značka mi totiž nesedí jinak vůbec :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Ten Rose Gold vyzerá nádherne. Škoda že to sú iba limitky :D Ináč mám od Batiste najradšej Oriental.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger