4. června 2017

Versace | Královna Všech Vůní Bright Crystal

Krásnou neděli vám všem,
pokud bych vám měla prozradit, jakou vůni mám nejradši, bylo by to velmi těžké rozhodování. Vždycky najdu nějakou, která mě momentálně uchvátí a považuji jí za tu nejlepší vůni na světě, a jakmile balení dopotřebuji, zkouším další a častokrát se zamiluju do další. Každopádně mám tři oblíbence, na které nedám nikdy dopustit a vždycky budou na těchto příčkách, mezi nima je právě i Versace Bright Crystal, což můžete podle velikosti mého balení asi poznat. Ale abych vás naladila na tuto voňavou vlnu, tak se na to hned vrhneme.


Obal
Pokud vás nezaujme jako první věc obal tohoto parfému, tak vás nechápu. Mě obecně tyhle minimalistické, ale přesto nápadité a zajímavé obaly vždycky přitahovaly (a asi i vždycky budou) a například víčko tohoto parfému, které je inspirováno krystalem, mi přijde jako geniální vizuální doplněk pafému, který je jinak naprosto obyčejný, pouze je zajímavý růžovou barvou samotné parfémované vody.

Vůně
Samozřejmě to nejdůležitější je vůně. Tenhle parfém bych přirovnala k letnímu dni, protože je plný květinových tónů a je i relativně ovocný, což dohromady vytvoří příjemné, sladké kombo. Nejsem si jistá, že by si tuhle vůni užíval někdo, kdo má rád svěží, nesladké vůně, ale jsem si jistá, že je to tak univerzální parfém, že by voněl na každém, i na tom, komu by nevoněl. Já například miluji, když srdce vůně tvoří květinové tóny a většina mých oblíbených parfémů je právě květinových, takže není divu, že i tenhle má květinové srdce.

Čím déle se vůně rozkládá, tím více je ovocná a musím říct, že mě osobně baví nejvíce po takových dvou hodinách, kdy se prolínají snad všechny složky a vůně je skutečně nejlepší. Je to navíc velmi jemná a taková dívčí vůně, z které nebolí vůbec hlava, protože ač je intenzivní, tak není vtíravá.

Hlava
yuzu, ledový akord, granátové jablko
Srdce
magnólie, lotos, pivoňka
Základ 
pižmo, dřevo, ambra

Výdrž
Ačkoliv to není tak dobrý držák, jako třeba Black Opium, tak drží skutečně skvěle a to především na oblečení. Když se navoním ráno, ještě odpoledne je vůně cítit, ale řekla bych, že kolem těch 6-7 hodin už začíná pomalinku vyprchávat. Na kůži drží také dost obstojně, i když ne celý den, ale stejně jako na oblečení, půl dne určitě. Nejintenzivněji naopak voní po cca 1-2 hodinách, kdy se všechny tóny spojí a tvoří neuvěřitelnou vůni, po několika hodinách cítím především ty květinové tóny a ne tolik ovoce.
+
výdrž
skvělá letní vůně
vhodná pro všechny věkové kategorie
dobře dostupná (nejen online)
není extrémně předražená
-
hodně oblíbená, tudíž ne tolik neobvyklá


Na začátku jsem zmínila, že je členem mojí oblíbené voňavé trojky. Pokud čtete můj blog déle, tak víte, které parfémy se v tomto žebříčku objeví, ale pokud tu jste noví, tak tady máte mé vlastní statistiky vykazující nejlepší parfémy. 

1. Yves Saint Lauren Black Opium
2. Marc Jacobs Daisy Dream
3. Versace Bright Crystal
....dále zbožňuji Gucci Rush, Dolce & Gabana Addict, nebo například True Religion Love, Hope, Denim. 

Hodnocení: 5/5
Vůni koupíte samozřejmě na notinu, nebo v nějakých parfumerkách 
Abych v tomto článku jen nepěla ódy na tuto vůni, musím říct, že mě trošku mrzí, že je to tak oblíbená vůně. Tohle zní asi dost sobecky, ale spoustu slečen, které znám, tuhle vůni znají a někdy jí i používaly, což mě osobně ubírá na takovém tom osobním kouzlu vůně. I přesto vám ale musím vůni doporučit, je to vážně univerzální vůně, která se na každém rozloží jinak a podtrhává tu ženskost, která se občas schovává v pozadí. Rozhodně vám tuhle vůni doporučuji, a pokud nevěříte mě, věřte všem ostatním, protože jsem nikdy nenarazila na někoho, kdo by řekl, že mu tato vůně nesedla. 

Jaký parfém kraluje vaší sbírce?
Napište mi vaše tři nejoblíbenější parfémy do komentářů, prosím. 💖

8 komentářů:

  1. No já teda nevím, na mě tahle vůně byla cítit tak půl hodiny a pak jsem se už necítila vůbec, což mě vadí, když dám třeba dva tisíce za parfém...........pro mě je nejlepší Calvin Klein Eternity, používám jí už léta a miluju jí :)

    T.

    OdpovědětVymazat
  2. Ešte som ju nemala a priznám sa, že ani neskúšala, takže vôbec neviem, ako vonia, no podľa zložiek by to mohla byť presne moja šálka kávy :) Inak vyzerá veľmi pekne a ty si ju úžasne zachytila na fotkách, sú krásne ♥

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle vůni mi doporučuje pořád víc a víc lidí, tak ji budu muset asi vyzkoušet :) Jinak Black Opium je skvělá vůně, a u mě kraluje Calvin Klein One ♥ Mimochodem moc děkuji za milý komentář a sledování mého blogu :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto vůni jsem měla minulý rok a byla božská :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle parfém používala dlouhá léta moje kamarádka a tu vůni jsem zbožňovala, nicméně na mě nevoněla tak pěkně jako právě na ní. Občas je to s těmi parfémy taková alchymie :)

    OdpovědětVymazat
  6. toto je taká klasika :) už ju ale cítim celkom často, a preto by som ju ja sama nepoužívala. ale vždy keď ju cítim na niekom druhom tak je mi to príjemné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Versage som už mala, ale nie túto, no voňala tiež veľmi pekne :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  8. Lepší název bych pro tuhle vůni nevymyslela, jedna z mých nejoblíbenějších :-)!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger