23. června 2017

MOTD | Dvojitá Linka - Snadné Letní Líčení

Krásný pátek vám přeji,
Dnes jsem se rozhodla překvapit vás líčením, opět po delší době. Díky bohu, už mám počítač, prázdniny a tudíž i čas se trošku vyblbnout na svých víčkách a podělit se o to s váma. Během zkouškového byly řasy to jediné, na co jsem se zmohla, a když jsem chtěla mít něco jiného, zvolila jsem klasickou linku a k ní přidala barevný akcent druhou linkou. Tohle líčení jsem si hlavně zamilovala z jednoho prostého důvodu: je extrémně rychlé a nenáročné. Ani nemusíte umět dokonalou linku, protože tu černou „v hlavní roli“ zespod zdůrazníte jinou barvičkou, kterou zároveň můžete opravit i nedokonalosti hlavní linky. No, třeba vás dnes inspiruji, abyste takové líčení také zkusily, protože na něm nic není a je fakt jednoduché. Tak jdeme na to.

Jako první si přepudrujte víčka pudrem, nebo jako já, dejte tělový matný stín přes celá víčka. Tohle je důležitý krok teď v létě, protože vám „zafixuje“ víčka, a i když se přes den budete potit, tk vám vydrží víc, než kdybyste je nazapudrovaly. Plus, vypadá to upraveněji. Jako další krok si vezměte černé linky a nakreslete si základ, což je především ocásek. Zbytek domalujete později, až si budete jisty tvarem i výrazností. Pak vezměte barevnou linku, kterou uděláte barevný akcent líčení a udělejte jí jako tenkou čárku pod vaším "křídlem linky". Pak jen černou linku domalujete, a máte hotovo. Pokud jste na třpytky, nebála bych se přidat je, nebo highlight do vnitřního koutku.


Products used: 
Catrice Eye'Matic Waterproof Eyeliner
NYX Vivid Bright Eyeliner
TheBalm What's Your Type? Mascara 


Jaké líčení máte v létě nejraději vy? 
Mějte krásný pátek! 💖

6 komentářů:

  1. Já si v létě vystačím jen s řasenkou a balzámem na rty. Jako make-up používám opálení od sluníčka :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Toto líčení jsem nosila minulé léto, ale pořád se mi líbí, prostě jak říkáš, je jednoduché a rychlé, v těch horkách stejně němá cenu se dělat s nějakým složitým líčením :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Tá fialková sa mi tam veľmi páči. Ja som teraz začala tiež preferovať farebné linky, hlavne modré. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od té doby, co jsem se linky naučila dělat precizně, je nosím téměř pořád. Také mě baví hrát si s barvičkami, léto je právě o tom :) Líčení se mi moc líbí ♥

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  5. Očné linky mám veľmi rada, ale takéto dvojité som ešte neskúšala :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger