25. června 2017

Astrid | Nejvíce Hydratační Noční Krém?

Nádhernou neděli vám všem,
jelikož přes teplé dny jsem málokdy použila dekorativní kosmetiku, a testovala spíše péči o pleť, i v dnešní recenzi se objeví jeden pečující produkt. Dnes jsem jsem si totiž připravila recenzi na noční krém od Astrid, který jsem testovala v posledních několika měsících a konečně se dostala na dno, tudíž čas vám o krému něco povědět. Tak jdeme na to, co říkáte? :) 

Prvně bych chtěla zdůraznit, že krém je pro suchou pleť a údajně vhodný v boji proti vráskám - to zatím úplně nemohu potvrdit, ale co můžu rozhodně říct, je to, že krém je pro silně dehydrovanou pleť. Takže pokud máte smíšenou, nebo spíše mastnou, tak tohle nebude úplně top produkt pro vás. Ale pokud v období léta máte pleť sušší než obvykle, rozhodně čtete dál, protože vám možná tahle recenze dá tip na fajn hydratační levný krém. 

Balení je obyčejné, nic fancy, ale chci zmínit spíše to, že strašně pomalu ubývá. Možná je to i tím, že krém používám na 3/4 obličeje a ne celý, ale i přesto si myslím, že u ostatních krémů bych byla už dávno na dně, tady jsem zatím po necelých dvou měsících spotřebovala 2/3 krému, což je fajn, ale já myslím že je to hlavně tím, že při aplikaci stačí velikost fazolky na dlaň, což vám vystačí na krk a tváře, protože se skvěle roztírá a není ho třeba zkrátka tolik, jako když hutné krémy se spíše vrství, než roztírají . 



Proč vám ale o tomto krému chci povídat?  
Co je neobvyklé na krémech z drogerie v téhle cenové relaci je to, že by se o pleť dobře postaraly. Já krémy v posledních letech používala spíše high-endové (Benefit, Lush, Clarins), ale k testování jsem dostala i krémíky od Astrid a tak jsem se rozhodla dát šanci tomuto krému. Musím říct, že jsem ve finále moc ráda, že jsem krém neodsoudila ještě před použitím, protože skutečně musím uznat a podotknout, že doposud žádný drogerkový krém mi nedělal tak jemnou pleť a hlavně vyživenou!

První dva týdny používání jsem neviděla výsledky žádné a tak jsem krém už pomalu ale jistě odsouvala, ale po chvíli jsem si všimla, že suchá místa nejsou tolik vysušená a to především v oblasti pod očima a kolem pusy. Tyhle místečka mám už leta a žádný krém mi asi nepomůže se jich zbavit nebo eliminovat je úplně, smířím se s tím ale, pokud mi je krém sladí s mou pletí, což se stalo i u tohoto krému. Suchá místa mám stále, ale už nejsou vidět šupinky suché kůže a makeup se mi na tyto místa chytá také bez problémů.

Brzy jsem si ale všimla i toho, že pleť je skutečně dobře vyživená. Pokud používáte kvalitnější krémy, tak znáte ten pocit hedvábné, vyživené pleti a ten efekt po pravidelném používání tohoto nočního krému se tomu velmi přibližuje. Pleť skutečně je nacucaná a taková jemňounká, tvářící se, že jí nic nechybí a to se mi moc líbí, protože druhý den mi už stačí jen tenká vrstva třeba mého nového oblíbence Vichy SPF 50 krému, což teď v létě je můj oblíbenec, ale o tom jindy. Zkrátka - krém pleť vyživí a hydratuje vážně skvěle, srovnatelně s dražšíma verzema.

Parfemace už je jen takové příjemné plus. Je to taková čistá, typická Astrid vůně, která nijak nebije do nosu a je moc příjemná. Navíc, krém "chutná" naprosto normálně, není hořký, jako například Benefití Triple Performing, který jsem musela mazat absolutně mimo rty, protože když jsem o olízla, byl to hnus. Tady u toho krému to nevadí, protože žádnou "příchuť" nemá. 


+
dokonalá hydratace
dělá jemnou plet 
jemná, příjemná parfemace
stačí malé množství
cena
dostupnost
-
vhodný pouze pro suchou pleť/sušší oblasti 

Hodnocení: 4,5/5
K zakoupení třeba zde
Jak bych mohla článek jinak zakončit, než jen tím, že vám krém doporučuji, ale jen a pouze v případě, pokud máte suchou pleť. Já osobně krém dávám pouze na okolí tváří, pod oči a hlavně ho roztírám na krk, což jsou moje suché oblasti, a musím říct, že moje pleť momentálně vypadá extrémně jemně a zdravě. Po příletu z Londýna jsem pokaždé v minulosti měla vyschlou pleť a dávala jí dohromady několik týdnů, letos mi ale poprvé pleť vůbec netrpěla a i když tam dostala zabrat teplotníma výkyvama, tak jsem jí měla v dobrém stavu. Takže pokud i vy trpíte suchou pletí, zkuste tento krém, protože je skutečně velmi výživný a dělá krásnou jemnou pleť. 

Jaký krém je váš oblíbený?
Jak se v létě staráte o pleť?
UložitUložit

5 komentářů:

  1. Na tento krém jsi mě momentálně nalákala, protože mám opravdu někdy suchou pleť a to na nose a na čele. Astrid je taková klasika, ale jejich pečující kosmetiku na pleť jsem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych hrozně moc rada zkoušela nové krémy, ale bohužel mi to ma problematičtější pleť nedovolí :( Jinak vypadá opravdu super :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Popravdě si na noc krémy nedávám, nemám to na noc ráda. Já mám pleť smíšenou, takže nehrozí že bych se ráno vzbudila se šupinkami nebo mě pleť táhla. Astrid nemá špatné výrobky, na mě čeká denní krém od Astridu. Momentálně ale používám od Natural Solutions Organic denní krém, který jsem si přivezla ze Španělska.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ho taky a jsem s ním moc spokojená a to mám mastnější pleť :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tento krém by mohl být přesně něco pro mě :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger