31. května 2017

Revlon | Insta-Fix a Insta-Blush Aneb Make up a Tvářenka Ve Sticku?!

Krásnou středu vám všem,
dnes tu mám po pořádném testování recenzi na produkty, z kterých mám neuvěřitelnou radost. Před několika týdny se mi doma objevily tyto produkty od Revlonu, tvářenka a makeup ve sticku, což je pro mě novinka a upřímně jsem se bála, že s tím nebudu umět, protože jsem krémové produkty nikdy nezkoušela. A vzhledem k tomu, že jsou krémové produkty a produkty ve sticku velikým hitem, tak to pro mě byla skvělá příležitost zkusit také něco nového. Takže jsem tomu dala pár týdnů a konečně vám jdu dnes ohlásit, jak se tyto produkty osvědčily a jak mi sedly! :) Takže jdeme na to. 

Balení makeupů i tvářenky je ve sticku, což mě osobně zrovna u té tvářenky děsilo, hlavně zpočátku, ale nyní už zvládám tvářenku nanést tak, aby to vypadalo skutečně přirozeně, což je také výhodou krémových produktů obecně - vypadají o něco přirozeněji, než pudrové produkty. 

Jako první krasavec, o kterém budu mluvit je Insta-Blush, aneb tvářenka, která se neuvěřitelně snadno nanáší, protože po pleti klouže strašně snadno a doslova na ní taje, a tím pádem působí velmi přirozeně, avšak i přesto je důležité mít lehkou ruku a nepřehnat to, protože potenciál této tvářenky je vypadat jako high-end produkt, který vypadá jako z magazínu. 

Aplikace je ale trošku zapeklitější, než by se možná mohlo zdát. Důležité je vykoumat to, jak spolupracuje s vaším makeupem, který se často brání osudu a nechce se spojit s tvářenkou (Rimmel Fresher Skin), ale s některýma to jde jedna báseň, zkrátka je nutné, aby jste zjistili sami, zda funguje lépe pod, nebo nad vaším makeupem. Jakmile přijdete na to, jak s tvářenkou pracovat a přizpůsobíte se vašemu makeupu, tak to půjde perfekně a tvářenku nedáte z ruky, stejně jako já. Musím říct, že obsadila druhé místo hned po Super Orgasm od NARS, a předehnala TheBalm Cabana Boy. 

Pigmentace je skvělá, ale o to je důležitější, abyste si dávali pozor, abyste to nepřehnali. Odstínů je několik, já konkrétně mám Candy Kiss, je v takovém růžovém, malinovo-lososovo-broskvovém odstínu, který tvoří dojem toho zdravého červenání se, nebo zkrátka "přidání barvičky" do tváří, což se hodí, pokud se fasádujete tak, jako já. Nádherně dotvoří každý look a díky tomu, že je to odstín extrémně univerzální, se hodí absolutně k jakémukoliv líčení a dle mého názoru, bude vypadat pěkně na každém tónu pleti


A teď konečně k mému oblíbenci, makeupu. Musím říct, že od té doby, co jsem tenhle makeup dostala, tak ho nedám z ruky a skutečně ho používám neustále, a téměř nesahám po žádném jiném. Dokonce jsem si ho vzala i do Londýna, protože jsem věděla, že s ním je málo práce a vypadá skvěle. Ale jaké má teda vlastnosti?

Možná vás zajímá, jak se to vůbec aplikuje. No odpověď je snadná, zkrátka si kreslíte po obličeji, a poté produkt rozblendíte. Já osobně udělám tři čáry na tváře, nos, bradu, dvě na čelo a pak to mokrou houbičkou rozblendím, což jde velmi krásně, protože má tenhle makeup takovou krémovou a zároveň našlehanou konzistenci, která k pleti nádherně přilne a vypadá velmi přirozeně. 

Krytí je lepší střední, krásně sjednotí pleť a zároveň zakryje to, co potřebujete. Já například používám minimálně korektor, protože tenhle makeup většinu pupínků, nebo začervenalých místeček a jiných neřádů perfektně zakryje. Výhodou je i to, že nezvýrazňuje suchá místa, ale je také vhodná pro mastnou pleť, na které se nijak extrémně neleskne. 

Finish je takový semi-matný, působí spíš sametově, řekla bych. A právě díky tomuhle finiši není nutné pleť přepudrovat a zahlcovat pudrem, protože pokud máte sušší pleť, tak vám sedne úplně akorát. Pokud máte mastnější pleť, tak na ní si sedne a nijak moc se neleskne - stačí jednou ráno přepudrovat a pak celý den vypadá perfektně. 

Odstíny mám já doma dva, 130 a 140, z nichž je 130 akorát pro bledulky, 140 je vhodný pro buď tmavší typy, nebo mírně opálenější - já ho používám nyní po třech dnech na sluníčku, a sedí mi skvěle. 


+
snadno se rozblendí do ztracena
příjemná konzistence
nevysušují
nezvýrazňují suchá místa
krásné krytí, bezva pigmentace
nevyžadují extra um
-

zhora: 130, 140, tvářenka Candy Kiss
Hodnocení všech produktů: 5/5
K zakoupení v drogeriích Rossmann
Oba produkty bych vám skutečně doporučila, jak říkám, sama jsem si je vážně oblíbila a nedám na ně dopustit. První aplikace může být trošku zákeřná, ale během chviličky se naučíte, jak s tvářenkou (a i makeupem) manipulovat, aby to vypadalo přirozeně. Ohledně makeupu si myslím, že nebude problém zvyknout si na jinou konzistenci, protože je velmi snadné s ní manipulovat a skutečně vypadá přirozeně, ale dokonale. 

Jaký je váš oblíbený makeup?
Zkoušeli jste někdy krémové produkty?

4 komentáře:

  1. Ani jsem nevěděla, že mají Revlon v Rosmannu, chodím totiž nejčastěji do DM a tety, tak to tam nemám prozkoumané :-) já moc krémové produkty nepoužívám, jen občas korektor, ale spíš jsem na klasické tekuté make-upy a tvářenky pudrové...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že teda Revlon má plno novinek a nějak se rozrůstá, jen škoda, že u nás bohužel v Rossmannovi není, ale je pouze jen ve vybraných prodejnách, což je škoda, hned bych si totiž něco pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. tieto Revlon lícenky mám veľmi rada :) i keď sa mi trošku ťažšie aplikujú a musím tomu prísť na "kĺb" :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger