21. května 2017

Makeup Revolution | Tužka a Fixa Na Obočí V Jednom

Krásnou neděli vám všem,
trend neuvěřitelně krásně upraveného obočí, tzv. "eyebrows on fleek" nebo "on point" známe z Instagramu všichni. Docílit tohoto looku ale není úplně tak easy, jak by se možná mohlo zdát a najít správné produkty, kterýma docílíte toho, že vaše obočí bude krásné a nepřehnaně upravené je velmi těžké, především, pokud jste na studentským rozpočtu tak, jako já. Proto, když jsem nedávno zahlédla tuto fixu a tužku na obočí v jednom, jsem si říkala, že by to mohl být skvělý pomocník na cestě k obočí jak z Instagramu. Takže dnes tu mám pro vás recenzi na tento produkt.. no máte se na co těšit. Tak jdeme na to. :)


Já osobně mám Makeup Revolution jako značku moc ráda, nejen kvůli přátelským cenám, vhodné pro nás studenty, ale také proto, že je to cruelty free značka, která sice není veganská (některé produkty obsahují živočišné složky), ale za to je skvělá i v kvalitě. To, že nápady na spousty produktů nevyšly z jejich hlavy, to už je věc jiná a bohužel není příjemná ani mě, jako zákazníkovi, ani ostatním lidem z morálního hlediska a já to naprosto chápu, ale myslím, že je to debata na delší dobu, takže to tu nechám uležet, ale rozhodně si nemyslete, že tuto věc ignoruji, nebo mi je fuk.

Výdrž
- voděodolná
- smudge proof

Fixka má krásný hrot, kterým se dají udělat nejen
 Tužka


Odstín je pro mě osobně naprosto perfektní, protože je to taková světle hnědá, ale v žádném případě do oranžova barvička, naopak je to hezký studený odstín. Výhodou je i to - alespoň já to považuji za výhodu - to, že odstín fixy je o trošinku světlejší, protože to působí mnohem přirozeněji, když "podklad", nebo chcete-li základ, je světlejší, než když jsou téže odstínu. Já mám odstín dark, což je taková středně hnědá, není úplně "dark", jak by název nasvědčoval, ale je to skutečně taková střední hnědá, podle mě úplně univerzální pro jakýkoliv typ obočí, protože záleží na tom, jak na tužku budete tlačit a podle toho dostanete odstín.


+
výdrž fixy
voděodolná
krásný, studený odstín (dark)
super cena /za 2v1/
cruelty free
-
není "smudge proof"

Hodnocení: 4,5/5
K zakoupení zde
Tahle tužka se rozhodně vyplatí, pokud jste začátečník a nechcete hned skočit do takových těch browdipů, nebo vyloženě tužek, jejichž tvrdost vám trhá chloupky. Já musím uznat, že jsem byla velmi překvapená, že tahle tužka na obočí je tak super, ačkoliv jsem to mohla očekávat, protože kdysi, když ještě vyráběli automatickou zkosenou tužku na obočí, tak to byl můj svatý grál. Myslím, že jsem konečně našla zástupce, který nahradí právě tu zkosenou tužku.

Jaký typ produktu na obočí máte nejraději? 
Preferujete spíše neutrální, nebo "on fleek" obočí? 

4 komentáře:

  1. Ja som si v poslednej dobe zamilovala tiene na obočie z Avonu, krásne sa mi s nimi pracuje, lepšie ako s ceruzkami. Ale túto by som niekedy určite rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá naozaj super :) Ja dlhodobo používam ceruzku od Catrice a som s ňou nadmieru spokojná

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá naprosto skvěle :) Já používám tužku na obočí ze Sephory, tu mam moc rada :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá naozaj super. Určite rada vyskúšam, pretože si obočie dokresľujem. Používam tiene na obočie :)

    Pozývam ťa na Giveaway o výrobky značky Dermacol! : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger