19. května 2017

MOTD | Snadné Romantické Líčení s Clarins Paletkou

Přeji vám nádherný pátek.
Dnes tu mám pro vás líčení, které jsem připravovala na minulý týden, ale proto, že počasí bylo na nic, tak jsem to odložila a nakonec to nafotila až tento týden. Je to líčení s paletkou Clarins, kterou jsem vám tu už ukazovala (recenze zde) a je to velmi snadné, jemné romantické líčení, které zvládne úplně každý. Tento typ líčení nosím velmi ráda, takže ho zároveň u mě můžete vidět velmi často, ale dnes vám povím o tom, jak na něj. 

Jako první jsem si dala do ohybu víčka světle hnědou, kterou si vždy líčení předčrtnu (jeho tvar, velikost), a poté jsem jednoduše dala přes celé víčko třpytivý, růžový, náádherný stín, kterému tahle fotka rozhodně ubrala jeho jedinečnost. Jakmile mám navrstveno tolik růžového stínu, že jsem spokojená - tzn. že se dostatečně třpytí a leskne, sahám po tmavší hnědé, kterou ztrácím směrem z víčka ven a později jí i stahuji na spodní linku, aby líčení nebylo "nedotažené". Nakonec dám jen do vnitřního koutku třpytivý odstín šampaňské, tentokrát to nepřeháním, jen projasním koutek a mám hotovo. Můžete nahodit linky, já to nechala bez nich a i takhle to vypadá decentně a hezky. 


Products used:
Clarins The Essentials Palette
Benefit They're Real! Mascara + Tinted Primer

Mějse se krásně a nezapomeňte mě sledovat na Instagramu @nikolamills, kde budu momentálně postovat fotky z Brightonu a Londýna.. 💖

6 komentářů:

  1. Dokonalé líčení o.O v jednoduchosti je prostě krása :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné líčení, jako vždy :-) přesně takové líčení mám nejraději.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Takisto veľmi rada používam v bežnom líčení ružový tieň:) Toto líčenie sa ti naozaj veľmi vydarilo!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Jak povedené :)) A velmi příjemné odstíny jsi zvolila.

    OdpovědětVymazat
  5. Niky, to je dokonalé líčení! Strašně se mi líbí ♥ Užij si Anglii :)

    O tom, jak jsem vykročila ze své komfortní zóny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger