2. prosince 2016

Brazil Keratin | 100% Arganový Olej

Ahoj!
V dnešním článku bych vám chtěla něco málo říct o tomto 100% arganovém oleji, které jsem poslední dobou zkoušela. Musím říct, že já jsem spíše na kokosový olej a stále sahám po něm při každé příležitosti, takže jsem byla ze začátku spíše skeptická, že bych nahradila kokosáč něčím jiným, ale ve finále jsem zjistila, že to jsou skutečně dva různé produkty a každý je dobrý v něčem jiném. Pokud jste na tyhle "přírodní zázraky", tak čtěte dál, protože dnes tu je recenze na tento produkt. :) 

Balení je oproti kokosovému oleji o něco lepší, protože kokosáč koupíte ve skleněné dóze, ale tohle je v plastové lahvičce, která má dávkovač, takže to zamezí tomu, aby jste olej měli všude a tomu, aby jste ho vyndali více, než potřebujete. Za mě má balení velké plus! :)

K čemu vůbec arganový olej je?
- hydratace pleti
- bojuje s mastnou pletí
- zároveň vyživuje i suchá místa
- vhodný i jako"after shave" produkt
- vyživuje vlasy, funguje jako kondicionér
- výživa pro nehty a kůžičku kolem nich
- jde se s ním i odličovat

Teď ale k tomu, čeho jsem si všimla já.
Hydratace pleti je jasná, tam není co vytknout, protože olej skutečně velmi dobře vyživuje a hydratuje. Já ho používám především na suchá místa - všude kromě T-zóny. Ačkoliv by měl být vhodný i pro mastnou pleť, tak to já nemohu potvrdit, protože se mi zdálo, že se mi pleť mastila ještě více a hlavně se mi začaly dělat černé tečky i na čele. Takže jednoznačně - pro suchou pleť ano, pro mastnou ne. 

Jako olej po holení se velmi osvědčil, dokonce lépe než kokosový olej. Tenhle se totiž nevsákne úplně, ale na povrchu kůže nechává takový film (ne mastný), který dělá dojem jemné a lesklé pokožky, což u kokosáče jsem nikdy nezpozorovala, protože se vsákne a zázraky se dějí pod kůží, ne nad ní. Za mě je tohle plusový bod, protože třeba na nohou ocením to, když to po pár hodinách nevypadá tak, že mám suché "aligátoří (šupinaté)" nohy. 


Na vlasy má asi stejný vliv, jako kokosáč. Krásně se rozčesávají, vypadají zdravější, lesklejší a jsou na pohled méně zničené (což se nám blondýnkám hodí, občas ty vlasy ne a ne vypadat zdravě). Tam bych úplně neřekla, že je lepší, ale rozhodně je snažší aplikace, protože takhle si dávkovačem vyndáte pár kapek, ty zapracujete do konečků a proces opakujete, kolikrát potřebujete. Mě se u kokosového oleje stává to, že dám buď málo nebo příliš produktu, tady se to snadněji koriguje. Jak jsem říkala, vlasy po něm vypadají zdravější a lesklejší, ale ještě bych ráda vypíchla to, že arganový olej je vyživuje. Tím pádem, pokud máte roztřepené konečky, tak po pravidelném používání si všimnete, že vlasy vypadají lépe. Je jasné, že nemůžete očekávat zázraky jako vlasy z reklamy, ale rozhodně na kvalitě si všimnete změn k lepšímu. 

Nedoporučuji dávat olej od půlky vlasů nahoru, to znamená, že nejlepší je dávat si olej do konečků. Přijde mi, že se vymývá snad ještě hůře, než kokosový olej, protože se tam více drží. Proto je lepší si ho vmasírovat vážně do konečků a cca do půlky vlasů, protože jakmile ho dáte k hlavě, tak vlasy budou vypadat extrémně mastně několik dnů. 

"Marocké zlato" jsem si zkoušela dávat i na obočí, protože jsem někde četla, že po něm rychleji roste a je kvalitou lepší, tam jsem bohužel změny vůbec nezpozorovala, takže to podle mě není úplně ideální, ale například u řas se menší rozdíl dostavil - řasy mi začaly rychleji růst, ne že by se vyloženě prodloužily, ale například co jsem zpozorovala občas místečko, kde řasy byly kratší nebo nerosly, tak tam poměrně rychle narostly nové, takže za to dávám plus. Navíc, arganový je vhodný i na odličování, například řasenka, obočí a stíny s ním úplně "roztajou" dolů. 

Hodnocení: 5/5
K zakoupení zde
Abych řekla pravdu, na tomhle není nic špatně, vše je jak má být, je super a udělá skvělou službu. Určitě bych ho všem doporučila, protože to je takový přírodní zázrak. Ale nejsem si jistá, zda je lepší než kokosový olej. Myslím si, že pokud máte kokosový olej rádi, tak tohle si také oblíbíte, takže pokud vám třeba KO došel, tak zkuste sáhnout po tomhle arganovém oleji. Pokud ale víte, že KO vám sedí nejlépe a využijete do ve všech oblastech - kosmetika i vaření, tak tohle není úplně "must have". Doporučuji vám ho, ale netvrdím, že bez něj nedokážete žít, pokud máte kokosáč. Pokud KO nemáte a chcete něco zkusit, sáhněte po tomto oleji. :)

Máte zkušenosti s arganovým olejem? 

3 komentáře:

  1. Na argánový olej sa chystám už dlho. Kedysi som mala šampón s jeho obsahom a moje vlasy vyzerali fakt úžasne, boli hydratované, nadýchané,.. a hlavne sa mi nelámali končeky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já kokosák ráda nemám, takže tohle by byla skvělá varianta na to si ho pořídit :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Arganový olej bych doporučila všem s pletí se sklony k akné, protože to je přesně můj případ a kokosák na to rozhodně nepomáhá. Na ekzém mi ani jeden z olejů úplně nepomohl, ale arganový olej si třeba moje citlivá a suchá, aknózní pleť hodně oblíbila :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger