8. prosince 2016

Astrid Vánoční Soutěž!

Krásný čtvrtek vám všem,
dnešním článkem bych vám chtěla udělat tak trošku radost, protože je tu opět soutěž! :) Díky Astrid máte možnost vyhrát super produkty, které vám udělají Vánoce o trošku příjemnější. :) Vyhrát můžete krémík na ruce, o kterém jsem vám psala zde, stejně tak jako hřejivý masážní krém a tělové mléko. O všech těchto věcech jsem na blogu již mluvila, akorát v druhých variantách. Hodně štěstí!


Podmínky: 
1. Sledovat mě přes GFC
2. Napsat svou emailovou adresu (ve tvaru nikolamills_email.cz, ať vám nechodí spam)
3. Napište, co máte na Vánocích nejraději. 

PS. Ukončení bude 17.12. 2016 o půlnoci. 

24 komentářů:

  1. Sleduji jako Charmedka
    charmedka92@gmail.com
    Já se hrozně těším, až budu od rána do večera sledovat pohádky a ládovat se cukrovím :D

    OdpovědětVymazat
  2. sleduji jako elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz
    tesim se na pernicky a na snih a svarak

    OdpovědětVymazat
  3. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka_seznam.cz
    Nejradeji mam na Vanocich cas straveny s rodinou :)

    OdpovědětVymazat
  4. GFC:Karolína Brázdilová
    email: KarolBrazdilova_seznam.cz
    Nejraději mám bohatý stůl, výtečnou rybu, sváteční večeři, co nemá chybu. Hromadu dárků, co srdce pohladí, rodinu, přátele, jež nikdy nezradí..:)

    OdpovědětVymazat
  5. macu@seznam.cz
    Nejradši mám když se sejdu s rodiči, manželem a dětičkami na chalupě, to je všechno co potřebuju ke krásnému Štědrému večeru.

    OdpovědětVymazat
  6. Gfc: Eliška Vrbová
    Mail: vrbova.eliska@centrum.cz
    Na Vánocích mám nejradši tu celkovou atmosféru, pohodu s rodinou, pohádky jídlo, návštěvy a tak :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rada sa zucastnim :)
    Gfc - Otilia Nudzikova
    tilkanudzikova_gmail.com
    Na Vianoce mam najradcej rodinnu pohodu, ze sme spolu a samozrejme sa tesim na darceky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce se těším na vánoční večeři a čas strávený s rodinou, mám ráda pohádky a vůni cukroví :)
    Sleduji tě jako Michaela Machalíková
    můj email: misa.machalikova_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Nejraději na Vánocích mám tu atmosféru :) Pohádky a celkově takový odpočinek. :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  10. sleduji, zuzana.tomankova_gmail.com
    Já mám ráda všechno kolem Vánoc, ty barvy, ozdoby, adventní věnce, vánoční ubrusy, svíčky, obchody s vánočními věcmi, vymýšlení dárků a balení dárků, stromeček, bramborový salát a řízek, pohádky :D

    OdpovědětVymazat
  11. n.princess@azet.sk
    mne spamy chodia ajtak :DDD
    ja mam najradsej darceky a jedlo !!!
    gfc tento ucet

    OdpovědětVymazat
  12. Těžká otázka pro milovníka Vánoc :D Ale úplně nejradši mám zimní, zachumlané večery s dobrou knihou/filmem :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Těžká otázka pro milovníka Vánoc :D Ale úplně nejradši mám zimní, zachumlané večery s dobrou knihou/filmem :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji jako Kateřina Václavková. :)
    Na Vanocich mam nejradeji tu pohodu, stesti a radost mych blizkych. Hlavne jsem nejradeji u babicky (travime u ni Stedry den a letos dokonce vyjimecne uplne cela rodina). :)
    Email: katevaclavkova_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. GFC Mirka Škampová
    miuka12_seznam.cz
    Mám ráda celkově tu atmosféru, vyzdobený dům,pohádky, vůni cukroví a stromečku :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkná soutěž.
    Na Vánocích miluju tu rodinnou pohodu a klid.
    Těším se, že si odpočinu z práce.
    lencaklimova_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :)
    GFC: Dominika Hírešová
    dominika.hiresova_gmail.com
    Na Vianociach milujem najviac tú Vianočnú atmosféru, kedy sa pečie, pália sviečky, pozerajú Vianočné rozprávky a trávi sa čas s rodinou :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC Vendula janků
    Na Vánocích mám ráda celkově tu vánoční atmosféru a vše kolem toho :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95_seznam.cz
    Mám ráda že se cela rodina sejdeme.

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Klára Odehnalová
    klara.odehnalova1@gmail.com
    Já mám nejraději celou vánoční atmosféru jako takovou. Vůni Vánoc, vánoční trhy. Není nic lepšího.:)

    OdpovědětVymazat
  21. GFC: lucinkaa005
    e-mail: lucinkaa005_seznam.cz
    Na Vánocích mám nejraději jídlo (:D), cukroví, a že jsme spolu celá rodinka. :)

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova_gmail.com
    Na Vánocích mám nejraději tu atmosféru a že jsem se svou rodinou. :)

    OdpovědětVymazat
  23. GFC Nela Richterová
    Nelarichterova_gmail.com
    Na Vánocích mám ráda zdobení stromečku, pečení cukroví, venkovní světýlka, sníh, dárky, kapříka k večeři :D

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojky..

    Rada se zucastnim tve souteze... Snad ti nevadi, ze se o Vanocich rozpovidam, jelikoz je to to nejkrasnejsi a nejromantictejsi obdobi v roce...

    Miluji uplne vsechno advetni... Prochazky nazdobenym a osvetlenym mestem, kdy ve meste voni skorice a punc.. Lide jsou hned milejsi..
    ♥.
    Peceni vanocniho cukrovi....ted kdyz mam svoji domacnost si to uzivam proste o mnoho vic....
    Baleni darecku, vetsinu uz mam nakoupenou, jelikoz zacinam uz v zari, abych stihla obdarovat vsechny a financne nas to v prosinci nezruinovalo..

    Pro me jsou Vanoce i ve znameni setkavani se s rodinou, vzhleme k tomu, ze nas pilíř rodiny uz neni 3 roky s nama, tradice zustavaji a vzdy na stedry den dopoledne si jde cela rodina popovidat za nasi babickou na hrbitov...Byla to ona, kdo drzel rodinu v kruhu a podle jeji tradice si davame darky opravdu uplne vsichni.

    Vanoce jsou i velmi dobrem jidle... u nas se teda zadne prasatko nekona, jelikoz neznam nic horsiho nez je hladovy muz..Takze stedry den je u nas opravdu stedry...

    Kazdopadne mam spoustu oblibenych filmu...At uz je to tri orisky pro popelku ( postupem casu jsem si k ni nasla cestu, ale byla to ma mene oblibena pohadka )
    Samozrejme je to Sam doma, jako u vetsiny lidi..
    Pak urcite Vanocni polibek...
    Ted urcite pohadka 12 mesicku - ta nova
    No a TOP film, ktery vzdy vyhlizim je urcite Přítel pod stromeček..To je moc pekna romanticka komedie...
    Stejne tak jako se vzdy tesim na nove vanocni pohadky ceske televize... v 19 hodin se uz u nas lezi o televize a uzivame si tu vanocni pohodu..

    Kazdopadne jsem stastna, kdyz potkam nekoho, kdo ma vanoce rad.. jelikoz posledni dobou slysim jen: nestiham, neslavim, my to neresime...

    No uz prestanu mudrovat, zase jsem se vzila do atmosfery...

    Veronika ♥

    Sleduji jako Ve Mu
    FB: Veronika Muniková

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger