6. listopadu 2016

Testování Vzorečků - Hafo recenzí!

Krásnou neděli vám přeji,
Asi jste si všimli, že na blogu jsem nikdy nepostovala pořádný článek, kde bych vám psala menší recenze třeba k vzorečkům - nedávno jsem viděla tento koncept na bloglovin' (blog si bohužel už nepamatuji) a rozhodla jsem se tento článek také zkusit. Nedávno mi přišel pod ruku balíček od Notino.cz, kde bylo spousty vzorečků, takže to přišlo jako na zavolanou. Já v posledních týdnech tedy testovala jako o život a dneska tu pro vás mám článek plný recenzí! :) 


Jako první tu mám sprchový gel Avéne.
Od Avéne jsem nikdy nic nezkoušela, mimo jednu miniaturku, která kdysi byla v nějakým časáku - termální voda, a ta mě moc nezaujala. Naopak tenhle sprcháč je skvělej, z něj jsem moc nadšená! Nevoní nijak extra zajímavě, ale dělá kůži strašně jemnou a takovou "příjemnou na dotek".  

Určitě je to super sprcháč, ale že bych si ho pořizovala v plném balení, to asi ne. Spousty sprcháčů vám vykouzlí stejný efekt na kůži, jako tenhle a navíc voní o dost více. Kouzlo tohoto sprcháče není parfemace, ale spíše složení (kterému já osobně nerozumím :D). Pokud vás zaujala tahle značka, tak omrkněte tenhle sprcháč, který sedne pravděpodobně každému typu kůže, včetně té citlivé. 


Druhým produktem je rozjasňovací krém Eucerin.
Tenhle krém je sice na pigmentové fleky a tak, ale já ho dávám všude pod očima a rozmazávám smějem dolů - ve finále to je tedy i včetně tváří a musím říct, že tenhle krém dělá zázraky hlavně pod makeup. Pleť krásně vyhladí, teoreticky i rozjasní - ale spíše jakoby "leskle", což není úplně to, co očekávám. To, proč jsem si ale tenhle krém oblíbila je to, že krásně hydratuje a pleť pod makeupem je vážně jemná, taková vyhlazená a vypadá mnohem zdravěji. 

Těžko se popisuje, co tenhle krémík dělá, ale já bych to spíše popsala jako vyhlazující a hydratační primer, který zároveň udrží makeup na sobě. Čemu je ale důležité se vyhnout jsou oční víčka, protože jsou potom hrozně mastná a ani primer vám tam stíny neudrží. 


 MediBlanc pasty recenzi jste už mohli číst zde. PS. pastu dostanete k nákupu na Notino.cz, tak nezapomeňte objednávat. :D Super pasty v travel velikosti, které dostanete zdarma k nákupu. 


Kuličkový anti-perspirant Oriflame - Divine. 
Na anti-perspiranty si moc nepotrpím, do teď používám už x let pořád ten samý od Rexony, protože mi přijde jako jediný funkční, ale v rámci zvědavosti a testovaní jsem se moc těšila na tento. Musím hned na začátku říct, že jsem ráda, že není extra parfemovaný, pouze jemně a svěže. Velkým plus je pro mě to, že nedělá žádné fleky jak na kůži, tak ani na tričku, což mi třeba Rexona občas dělá, pokud si jí aplikuji za den víckrát. 

Na balení je napsáno, že působí 24h, což mě osobně rozhodně tak dlouho nepůsobí, ale rozhodně si myslím, že působí dlouho. Já vnímám a cítím to, že tam furt je cca 8-10h, což je podle mě super výkon v poměru s cenou. Ačkoliv nepředčí rexonu, rozhodně mi přijde tento deo vhodnější třeba do kabelky, když najednou potřebujete nějaký ten antiperspirant/deo třeba v práci, ale není to jednoznačná bomba. Kdybych mu měla dát známku, dám mu 2-, a to vážně jen pro tu výdrž. 


Vichy Idéal Soleil.
Tenhle gel mě bohužel vůbec nezaujal. Možná to bude tím, že není léto a to SPF 50 se mi tolik nevyplatí nosit na podzim, kdy už slunka moc není, ale i svou konzistencí mě moc nezaujal. Výhodou je, že je bez parabenů, je voděodolný a hypoalergení, takže by snad sedl komukoliv. Mě ale nijak nepřišel zvláštní, možná se k němu zkusím vrátit v létě třeba u moře, protože by se mi mohl ukázat jako perfektní, ale zatím to je pro mě spíše ne. 


Micelární voda Matis Paris z kolekce Vitality. 
Už vás nudí micelárky bez parfemace? Tahle voní absolutně neskutečně! Je pomerančová, naprosto neuvěřitelná a hlavně originální. Myslím, že ta parfemace je první věc, které si na téhle micelární vodě všimnete, protože je to něco, čím se liší od většiny ostatních, které v drogerii najdete. Za mě to je velké plus, protože mi to přijde originální a rozhodně super.

Odličování je super, odlíčí jak voděodolné (samozřejmě to trvá déle než u normálního líčení) líčení, tak klasiku, ale zároveň pleť čistí a dovolím si říct, že je vhodná pro všechny typy pleti - jak suchou, tak mastnou, protože třeba mé mastnější čelo zklidnila a tváře, které mám suché, se tvářily taky jakože nejsou tak suché. Za mě to je rozhodně objev a silně uvažuji o pořízení full size produktu, protože mi přijde, že za to vážně stojí. Je sice o trošku dražší, než micelárky z drogerky, ale zatím co jsem tenhle produkt používala, byla jsem nadmíru spokojená, takže si myslím, že se to vyplatí. 


Sprchový gel s vůní granátového jablka od Weledy. 
Tenhle sprcháček mi přišel naprosto super, protože nevoní nijak výrazně ale přesto tam určitá parfemace je - je tam cítit právě to granátové jablko, ale není to taková ta umělá vůně, ale je cítit vážně příjemně a řekla bych "nechemicky". 

Pění skvěle, je příjemný na kůži, klasický sprcháč, který je vhodný asi pro každého, ať už má citlivou pleť nebo ne. Rozhodně ta vůně je relativně terapeutická, pokud máte rádi neobvyklé, jemné, ovocné vůně. Za mě palec nahoru, protože granátové jablko miluju a tomuto sprcháči zkrátka není co vytkout. Jestli si koupím full size, to nevím, ale jsem si jistá, že pokud si ho koupím, tak litovat nebudu. 


La Roche-Posay Lipikar Syndet čistící gel na tělo.
Tenhle gel se stal mým oblíbeným, protože s ním jde mýt nejen tělo, ale i obličej, aniž by ho nějak podráždil (pokud máte citlivou pleť). Tenhle gel teda bohužel moc nepění, což mi trošku vadilo, ale dá se to překousnout. Má zajímavou konzistenci, řekla bych až takovou gelovo-krémovou, která mi přišla velmi zajímavá, protože jsem do teď nic podobného nezkoušela. 

Gel nemá žádnou výraznou parfemaci, malinko voní tak "čistě", těžko říct, jak tu parfemaci popsat. Musím uznat, že sprcháč je skutečně "anti-irritations", protože i když jsem si s ním myla obličej, tak žádná vyrážka nebo jiný problém se neprojevil, což se mi doposud nikdy nestalo. Za mě rozhodně velké ano, i pro vás, kdo na podrážděnou, citlivou kůži netrpíte. 


Klorane balzám na vlasy s vitaminem B.
Já mám často problém s balzámama na vlasy v tom, že mi dělají hrozně mastné vlasy. Bála jsem se tohoto balzámu, že to bude dělat podobný "umaštěný" efekt, který je moje noční můra, ale musím říct, že mě mile překvapil. Vlasy po něm nebyly takové mastné, ale jemňounké, ÚŽASNĚ se rozčesávaly a hlavně na pohled byly zdravější. Nejsem si jistá, jestli vitamin B vlasy nějak uzdraví nebo celkově zlepší kvalitu, já balzám používám 3x denně již několik týdnů, ale kvalitou mi vlasy přijdou stejné. Je mi jasné, že nemůžu čekat výsledky hned, ale po takovéhle době mi přijde, že by výsledky měly být trošku vidět, zatím jsem si ale prostě všimla pouze toho, že vlasy se lépe rozčesávají a jsou jemnější. 

Co mi moc nesedlo, byla parfemace. Je to taková jemná parfemace, která mi ale přijde taková chemická, ne moc příjemná a není to úplně něco, co bych si užívala, ale proto, že po balzámu vlasy nesmrdí stejně jako balzám samotný, takže bych to moc neřešila, ale první dojem byl "tohle nepůjde, pokud mi takhle pak budou smrdět vlasy". 


1. + 9. Rakytníkový krém - těžko soudit po třech použití, ale pleť po něm byla taková jemná, hydratace nebyla nějak víc výrazná než u běžných krémů. Co mi vadilo na tomto krému, byla vůně, která mi vůbec nesedla a zkrátka aplikace byla spíše protivná než příjemná. :D Tenhle krém je takový lehký, denní, je vhodný i na mastnou pleť. 
2. Aloe Vera - Holika Holika - Tento gel byl mým velkým pomocníkem, když mě ďobla vosa do ruky. Krásně chladí a udělá takový příjemný pocit na místě, které si namažete. Nevím, na co bych ještě využila tento gel, ale určitě bych si ho domů pořídila a třeba na chladivý efekt v létě, kdy se pečete na sluníčku, to bude ideál. 
3. Regenerační šampon - po tomhle šamponu mi přišlo, že mám strašně splihlé vlasy, kterým nepomůže ani suchý šampon na objem. Za mě je tohle spíše ne, ale možná někdo, kdo má hoodně objemné vlasy a chce je trošku zkrotit, bude pro vás tohle ideální. 
4. Pleťový krém pro suchou pleť - úúúúžasný krém na suchá místa, krásně hydratuje a vyživuje. Když na něj pak dáte makeup, tak se vám suchá místa téměř neukáží, což je velké plus, protože já mám vážně suché tváře ale mastnou T-zónu, takže krém jsem používala na tváře a vážně musím říct, že mi to přišlo super obzvlášť pod makeup. Navíc, 150 ml za 150 Kč? Pecka!
5. Krém pod oči - tenhle krém mi nepřišel nijak extra, byl příjemný na pleti a hydratoval ji, ale údajně by ji měl vyživovat a to zkrátka nedělá. Přijde mi to spíš jako byste používali svůj klasický krém na pleť, který použili i v oblasti očí - neudělá nic extra, akorát bude hydratovat. Když ho porovnám s It's Potent! od Benefitu, který rozjasnil, vyživil a kůže kolem očí byla úplně "upgradovaná", tak tohle je hodně slabý odvar. Za mě spíše ne. 
6. Šampon na vlasy s výtažky z březové kůry - tenhle šampon mi přijde jako taková ta klasika "neurazí, nenadchne". S vlasama ani pokožkou mi neudělal absolutně nic, co by mi regulérní šampon třeba z drogerky neudělal. Prostě zlatý střed, který vám vlasy umyje dobře, ale nesmíte očekávat žádné extra efekty. Jediná zajímost je neobvyklá, ale příjemná vůně.  
7. Herbaspa Lemongrass osvěžující bylinná koupel - tenhle typ produktu pro mě byl novinka, takže jsem byla zvědavá, jak se osvědčí. Musím říct, že té vůni se vyrovná snad jedině Lush, protože tohle tak úžasně vonělo! To jsem vážně nečekala. Když jsem ve vaně, mám ráda relaxační vůně a tohle byla slast, protože je to zkrátka taková osvěžující a bylinková, letní vůně, při které můžete vypnout a relaxovat. Co mi trošku vadilo, bylo to, že je nepěnivá. Ráda mám pěnivé bomby nebo cokoliv, co vanu udělá zajímavou, tohle jí přidalo jen tu vůni. Kůži to nijak neovlivnilo, pouze váš mozek přepne automaticky do "relax" režimu. Za mě tedy rozhodně ano, určitě si pořídím další, protože to je pecka. 
8. Regenerační krém pro dehydrovanou pleť - opět krém, který jsem použila na tváře a skvěle se ukázaly ty hydratační účinky. Skvělý pod makeup a i příjemný na dotek, určitě ano. Teoreticky má stejné výsledky jako jsem psala u bodu 4., takže se nebudu opakovat, jen vám řeknu, že hydratuje skvěle a je vhodný pro extra suchou pleť, aby nebyly vidět ty šupinky, které se vám možná ukazujou.

Na něděli tu mám ještě připravenou recenzi jednoho produktu od Avéne, protože ten si zaslouží samostatný článek, tak se těšte na něděli, kde vám o něm něco povím.

Všechny výše zmíněné produkty najdete na Notino.cz

6 komentářů:

  1. ten deodorant od Oriflamu mám taky,, moc mi sedí, řekla bych že je to nejlepší deodorant za takovou cenu :) super článek, tyhle recenze dělej víc, kde je v jednom článku víc recenzí:)
    S.

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, všechno vyzorečky vypadají krásne..ale bohužel nemám ani jednu věc ..Super článek
    www.bigredevil.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Něco málo už jsem taky zkoušela, vzorečky jsoi bezva, všechno vypadá moc fajn :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný nápad na článok! Niečo podobné som sa snažila pred časom zrealizovať aj ja, ale nemala som trpezlivosť na skladovanie vzoriek :D

    OdpovědětVymazat
  5. Měla bych se u Tebe inspirovat a začít používat tu hromadu vzorečků, kterou tu mám v jedné takové větší krabici :D Zamlouvá se mi ta micelárka Matis, ta vůně musí být krásná, ale nevím, zda by mi to z dlouhodobého hlediska nějak nevadilo. Nezanechává nějaký lepivý film?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger