30. října 2016

NYX | Automatická Tužka Na Obočí

Krásnou neděli vám všem,
v poslední době frčí obočí "on fleek", "on point" a zkrátka upravené, husté obočí. Někomu bylo krásné, husté obočí naděleno přírodou, my ostatní musíme přírodě trošku pomoci a obočí si dokreslovat. Díky bohu je dnes možné vybírat ze stovek různých produktů, akorát je nutné najít si to, co vám nejvíce vyhovuje. Já si nedávno pořídila automatickou tužku na obočí od NYX, protože moje oblíbená BHCosmetics se přestala vyrábět, takže jsem si musela najít náhradníka, který jí zastoupí. V dnešním článku se dozvíte, jestli tahle tužka obstála. 


 Tužka je stejně jako ta od BHCosmetics automatická, to znamená, že je šroubovací a díky bohu, že se nemusí ořezávat. Nevím jak vy, ale já ořezávací tužky na obočí bytostně nesnáším, protože se mi vždycky polovina tužky odláme a je nemožné je ořezat do špičky. U automatických tužek se o tohle vůbec nemusíte starat, zkrátka je jen vysunete a máte hotovo. Ale musím říct, že tahle se při používání stane taky docela kůlem, ale to pak stačí vzít papír a trošku s tužkou pojezdit po papíře a tím ho trošku ohoblovat a už je hned špičatější.

Co se týče obalu, tak je velikostně stejný jako běžné tužky na obočí, které znáte, vypadá stejně a dokonce má i běžný kartáček na konci. Tenhle kartáček je oproti klasikám jako je Rimmel veeeeelmi jemný, není tvrdý a netrhá obočí, což je paráda, protože u tužek od Rimmel i Max Factor jsem měla problém s tím, že když jsem obočí kartáčkovala, tak na kartáčku zůstávalo xx chlupů, a když mám málo chlupů už takhle, tak to není to, co od tužky chcete.

Aplikace s tužkou je docela fajn, ačkoliv je tužka docela tvrdá, tak se s ní dobře manipuluje a kreslí. To, že je tvrdá je možná výhodou, protože se aspoň nedrolí a nezanechává na jednotlivých chlupech takové ty "kousky" tužky, které můžete občas v obočí najít po těchto produktech. Já bych snesla tužku měkčí, v porovnání s BHCosmetics je tahle tvrdá o dost, ale jak říkám, aplikace je v pohodě. Tuha v tužce je běžně dlouhá, není to o nic větší rozdíl, než u jiných automatických tužek. 


Ačkoliv tužka není voděodolná, výdrž je i tak velmi dobrá. Samozřejmě sprchu nebo bazén nepřežije v perfektním stavu, ale třeba déště se bát nemusíte, protože vám obočí nerozmaže. Tužka drží velmi dobře a i hůře se odličuje, protože na kůži drží velmi obstojně. Zkoušela jsem i pokus ála opřená ruka a i s tím se tužka vypořádala velmi dobře. Za mě je výdrž vážně super, a i když teda není voděodolná a plavat bych s ní nešla, drží přes den skvěle a to je to, co já od tužky požaduji.

A teď se zaměřím na jediné mínus této tužky a tím je výběr odstínů. Já si tužku objednala s tím, že to bude studená tmavě hnědá, ale ve finále na obočí vypadá hodně "teple". Na ruce se to ani nezdá, že by byla spíše do oranžova, ale jakmile to dám na obočí, vypadá to spíš jako taková oranžovo-hnědá barva. Tenhle problém řeším hnědým gelem, který tenhle odstín zklidní a pak nevypadá tak oranžově, takže to je v pohodě a mě ten teplý odstín ani tolik nevadí, ale vím, že někdo prostě používá studené, šedavé odstíny - v tom případě doporučuji prvně oswatchovat v prodejně, protože i podle popisu na internetu se můžete někdy seknout. 


+
dostupnost
výdrž
cena
měkký kartáček na druhém konci
snadná manipulace
-
odstíny

odstín Dark Brown
Hodnocení: 4/5
K zakoupení na Notino.cz
Tuhle tužku jsem si moc oblíbila, ze začátku jsem z ní byla hodně na větvi, protože mi skvěle dokreslovala obočí, ale teď po pár týdnech vidím to, že musím tužku ohoblovávat do hrotu, odstín není tak fajn, jak se mi zdálo a zkrátka to není úplná bomba. Oproti BHCosmetics je určitě o dost horší, ale když to vezmu objektivně a nebudu posuzovat v porovnání s jinou tužkou, tak je to velmi dobrá tužka a pokud najdete odstín, který vám padne, tak budete 100% spokojení. 

Jaký produkt na obočí je váš svatý grál?

10 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak já závidím holkám, co mají husté obočí a nemusí se s ním ráno patlat půl hodiny jako já :D Nebo jsem možná jen moc nešikovná, protože je pro mě fakt těžký ho dokreslit tak, aby byla obě stejná :D Na vnitřním konci nemám skoro žádné, takže se mi to dokresluje celkem špatně :D Jinak aktuálně používám nejčastěji tužku od Rival de Loop + gel od Essence nebo transparentní od Alverde :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Produkty od značky NYX mám moc ráda :) Na obočí jsem si od této značky velice oblíbila gel, ale obecně tužky ráda nemám. Gel mi již dochází a chtěla jsem vyzkoušet něco nového, takže jsem si pořídila řasenku na obočí, tak jsem zvědavá :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Za prvé, pokus opřená ruka!? :-D To dělám taky a lépe bych to nenazvala! Já zase preferuji Tužky ořezávací, mám ráda hodně ostrý hrot a to u těch automatických prostě nemám. Jinak z té fotky na ruce je jednoznačně vidět, že je strašně teplá, což opravdu nechápu, protože i hnědovlásky mají obočí většinou hodně studené, takže tohle bude slušet maximálně tak zrzkám a dámám s červenými vlasy. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To já mám malý vzoreček gelu od Benefitu a s ním jsem mega spokojená. Jinak mám i stín i tužku, ale tu jště nemám pořádně vyzkoušené.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. These brow products look fantastic! It is always good to have those go to items in your collection.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mne je to taková ta tužka, která ani neurazí a ani nenadchne. Ale asi bych si ji z netu neobjednala, ale radši se na ty odstíny došla kouknout sama, protože koupit si ten, který nesedí, asi bych byla hodně naštvaná.

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  8. Já mam tužku na obočí od NYX micro brow pencil nebo jak se jmenuje a je skvělá!!! :) Jediné minus vidím v tom, ze rychle ubývá, jako většina ,,levnějších" tužek na obočí. Ale určitě mam v plánu pořídit znovu ;)

    littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já teď používám tužku na obočí od Dermacol spolu se stínem na obočí od Essence. A svůj svatý grál na obočí stále hledám :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  10. Na obocie mam stalicu od nyx a to tiene, aj ked odien tiez pokulhala. Skusam tuzku od benefitu a ta je zatial uzasna! Mala som tuzku od Bourjois a u nej som vobec nevychytala odtien :S takze svaty gral si este hladam :) pekny clanok a aj napriek tomu odtienu by som ceruzku vyskusala.

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger