28. října 2016

MOTD | Modro-Fialové Líčení S Beauty Killer Paletkou

Krásný pátek vám všem,
je tu pátek a s ním i další líčení. Poslední dobou postrádám motivaci a inspiraci k nošení barevných crazy looků, takže pravidelně končím s nějakýma "přirozenějšíma" lookama, které nevím, jestli chcete vidět. Dnešní look jsem vytvořila s paletkou od Jeffreeho, s kterou si stále velmi ráda hraju, protože obsahuje všechny barvičky, které v líčení já využivám nejčastěji a kombinace růžová + modrá je moje oblíbená, takže v tomto duchu se nese i toto dnešní líčení. :) 


Kouřovky jsem vytvořila smícháním neonově růžového stínu s vínovým a tyhle barvičky rozblendila směrem od ohybu oka ven a mírně stáhla i pod spodní řasy cca půlky oka. Pak jsem sáhla po modré, kterou jsem dala přes celé pohyblivé víčko a samozřejmě podél spodních řas - po celé délce. Pak jsem ještě rozblendila více modrou a růžovou do sebe a look zakončila nejkrásnější zlatou (Rich Bitch) do vnitřního koutku. Nahodila jsem řasy a mám hotovo.  Líčení by sneslo jak černou linku, tak umělé řasy, ale do toho se mi už nechtělo a takhle se mi líčení líbilo také. :) 

Products used:
Jeffree Star Cosmetics BeautyKiller Palette (Rich Bitch, Star Power, Expensive, Violence)
Dizao Organics Mascara

 Dejte mi do komentářů vědět, jestli byste tu rádi viděli i necrazy/ne(tolik)barevné líčení. :)

6 komentářů:

  1. Určitě bych nějaké jak říkáš necrazy líčení uvítala :) ale tohle se ti povedlo :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle bych nezvládla, jseš šiukula. Jinak bych tě ráda pozvala na svůj blog, kde publikuji články z oblastni modelingu, cestování, mody a vegasnských receptů! :) www.jojovcitus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Wow krasa! Nadherne licenie, mam sa este teda co ucit :) urcite by som od teba rada videla aj ne-crazy licenie :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné líčení :) určitě zveřejni i nějaké necrazy líčení, vzhledem k tomu, že moje líčení očí poslední dobou končí u řasenky, tak bych uvítala třeba i nějakou inspiraci na obměnu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger