2. září 2016

Výherce Tangle Teezer & Invisibobble Giveaway

Ahoj! :)
Včera skončila soutěž o tři gumičky do vlasů a roztomilý Magic Pot kartáč od Tangle Teezer. Jako vždy, výherce vyhlásím zde i na facebookové stránce. Dnes bohužel nemám připravený líčící článek, protože jsem byla v Amsterdamu, a když už jsem se vrátila, nestihla jsem žádné líčení vyfotit. Tak zase příští týden. :) 

K téhle soutěži bych chtěla jen dodat to, že byla poslední ve stylu "sleduj a soutěž", od příštích soutěží se pravidla trošku změní. Líbí se mi třeba styl losování výherců u Rendy z Ordinary life, která odměňuje jen ty, kteří její blog skutečně sledují a články pravidelně čtou. Už jsem si několikrát všimla toho, že ti, kteří dají follow zde na GFC už nikdy na mém blogu nevidím, pouze při soutěži a to mě mrzí, protože bych chtěla odměnit skutečně ty, co mě sledují... tohle je jen taková informace do budoucna, teď už ale k výherci. 


Slečně gratuluji (během dnešního dne ti odešlu ještě email) a ostatní nezoufejte, v budoucnu se tu určitě nějaká soutěž ještě objeví! :) 
O co by jste si chtěli zasoutěžit příště?

5 komentářů:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger