4. září 2016

OPI | Kolekce OPI laků + proč je miluji

Krásnou neděli!
Kdo by nemiloval laky na nehty? Pokud jste jako já, tak máte doma "menší" sbírku laků ve všech možných odstínech. Já bych vám ale v dnešním článku chtěla ukázat mou sbírku OPI laků, které absolutně zbožňuji. Už několikrát jsem zde na blogu zmínila to, že se pomalu ale jistě zbavuji ostatních laků, které mi nesedí tolik, jako OPI, nebo už jsou staré a nepoužitelné. Řekla bych, že momentálně mám nejméně laků, co jsem kdy měla, s tím rozdílem, že půlka mé celé sbírky je OPI. V dnešním článku vám tedy celkově shrnu proč OPI laky tolik zbožňuji a zároveň vám teda představím všechny odstíny, které doma mám. Tak se na to vrhneme! 

O balení laků OPI mluvím pokaždé, protože mi přijde, že je to málo rozebíraný aspekt těchto laků. Spoustu lidí říká, že jsou OPI laky drahé, ale já tak docela nesouhlasím. Za 280 Kč dostanete 15 ml kvalitního laku, který vám vydrží skutečně dlouho, protože nepotřebujete pět vrstev, aby byl lak rovnoměrný. 

Díky úzkému štětečku je aplikace velmi rychlá a snadná, dobře se s ním "vybarvuje" nehet, i když máte obě ruce levé jako já a občas máte více laku na prstech než na nehtech, tak tímhle štětečkem se vám bude určitě dobře pracovat. Já už dokonce zvládám i zarovnané okraje nehtů. :D 

Lak je velmi tekutý, tudíž většina odstínů potřebuje dvě vrstvy, pokud nechcete mít takový nesjednocený vzhled laku. Je to vlastně jako většina laků, s tím rozdílem, že tenhle lak potřebuje maximálně dvě vrstvy a navíc - velmi rychle schne. Nevím, jak to vychází časově, ale oproti drogerkovým lakům nebo třpytkatým lakům, OPI prostě je ve schnutí pro mě jednoznačně nejlepší. 

Odstíny OPI laků snad ani zmiňovat nemusím, protože víte sami, že jich je snad milión a co je na tom nejlepší - každý odstín má unikátní, vtipný a originální název! Třeba můj nude ostín se jmenuje "My very first knockwurst", což je podle mě geniální název. :) 

Proč si ale kupovat lak za 280 Kč? Pro mě je ten největší a nejhlavnější důvod výdrž. Mě OPI laky na nehtech drží jak přibité, třeba týden (logicky ale záleží na tom, co dělám..) a to mi žádný jiný lak takhle dlouho prostě nedrží. Dalším důvodem je ale to, že se s nima skvěle pracuje, rychle schnou, že pokud dáte tři vrstvy, nemusíte čekat celý den, aby jste mohli normálně fungovat ale brzy už můžete prostě dělat věci, jako normálně a hlavně - neloupou se, protože přilnou skvěle k nehtu. Určitě jste zažili to, že se vám lak začal vyloženě odlupovat... tak tohle je absolutně nemožné u těchhle laků, protože prostě perfektně drží. 

+
velké balení (15 ml)
miliony odstínů
snadná aplikace
rychle schnou
neloupou se
-
nic


A teď už k mé sbírce!

zleva doprava: Got Myself Into a Jam-balaya, Small + Cute = ,  My Very First Knockwurst, Let's Be Friends, Charmmy & Sugar, Natural Nail Base Coat
Začnu lakama ve světlejších odstínech, které tu (↑) můžete vidět. Upřímně, já nejsem moc milovník světlých nehtů a přesto jich mám více, než těch tmavých. Proč, to nevím, ale musím uznat, že od té doby, co mám světlé laky pouze od OPI, se pomalu učím nosit i třeba světlounce růžový lak, což dříve pro mě nebylo úplně běžné. Zkrátka - jakmile najdete ty správné laky, které vážně drží, bude vám prakticky jedno, co na nehtech máte! :D O podlaku se tu bavit nebudu, protože o něm jsem se zmiňovala snad milionkrát. 

A teď trošku z tmavšího spektra. Odstíny, které nosím celý rok, ale zařadila bych je mezi podzimní barvy, ale i tak jsem zastánce univerzálních odstínů, obzvlášť u trošku dražších věcí - například bych si nekoupila odstín, který bych věděla, že bych nosila jen v létě (neonová žlutá atd.). Musím říct, že tíhnu především k těmto tmavším odstínům, i když se to tak nezdá, protože jich mám méně, než těch světlejších, ale na druhou stranu je nosím častěji. Například odstínu Bastille My Heart (druhý zleva) už mám asi polovinu a rve mi srdce to, že se s tímto lakem budu brzy loučit. 

zleva doprava: Black Cherry Chutney, Bastille My Heart, Chick Flick Cherry,  Got Myself Into a Jam-balaya,  Small + Cute = ,  My Very First Knockwurst
K zakoupení na parfums.cz
Z tohoto článku asi vyplývá jasně to, že OPI zkrátka miluji. Nemyslím si, že objevím lepší laky na nehty, než jsou právě tyhle. Pokud jste ještě nikdy nezkoušeli žádný OPIčácký lak, nevíte, o co přicházíte. Napište si o jeden odstín Ježíškovi nebo si udělejte radost jedním z těchto krasavců. Vsadím se, že stejně jako já, budete z laku paf! 

PS. Proto, že je dnešní článek docela dlouhý, tak jsem se rozhodla, že ještě sepíšu samostatné recenze na mé poslední dva OPI úlovky (Chick Flick Cherry a My Very First Knockwurst), kde vám ukážu, jak vypadají na nehtech. 

Na jaké laky nedáte dopustit vy?
Máte radši světlé, nebo tmavé odstíny?

22 komentářů:

  1. Mě právě i s tou výdrží jsou pro mě nejlepší laky od MIss sporty ty mi na nehtech vydrží i 10 dní :) a to je za mě obrovská spokojenost. :) Ale odstínově OPI laky se mi moc líbí .)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nevydrží 10 dní žádný lak ani kdyby byl z asfaltu, protože v práci pracuju rukama a je nemožné udržet jakýkoliv lak v perfektním stavu déle než 5-6 dní :D Ale je super, že tobě drží! :)

      Vymazat
  2. Jéé ♥♥ Já na tvém blogu miluji články o lacích OPI. Jsem ráda, že o nich píšeš a že máš takovou sbírku! Já na OPI laky vždycky koukala a byla jsem unesená z toho, jak jsou velké. Svůj první jsem si koupila na Interbeauty ve výprodejovém koši. Stál asi 90 Kč, což je skvělá cena za takový lak! A nedávno jsem si pořídila svůj druhý OPI lak a náhodou je to úplně ten stejný Chick Flick Cherry jako máš ty. Momentálně ho mám na nehtech a jsem do něj zamilovaná. Bude to můj podzimní must-have. Do budoucna bych svou OPI sbírku chtěla rozšířit alespoň na takový počet jako máš ty. Chtěla bych vyřadit drogerkové laky, které nic nevydrží a rozčilují mě v tom, že schnou třeba celý den.
    OPI laky jsou skvělé. Je na každém, jestli do laku zainvestuje 300 Kč nebo mu stačí lak z drogerie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je boží kup! :) Jojo, Chick Flick Cherry je totálně podzimní barvička, ale já jí nosím už teď. :D Přesně tak, myslím si, že si radši zainvestuju do laku, který za to vážně stojí, než nekvalitní drogerkový lak který schne rok, musím dát 5 vrstev a kolikrát ošklivě obarví nehet.. :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Tak třeba Ježíšek jeden nebo dva OPIčácký laky donese :)

      Vymazat
  4. To je krásná sbírečka.. :-) OPI má úžasné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:) Naprosto souhlasím, vždycky se musím hlídat, abych nevykoupila celý stojan v Sephoře.. :D

      Vymazat
  5. Máš naprosto nádhernou sbírku, až se stydím za tu mojí šedo - nude :D

    Pod tvůj článek byc h se mohla podepsat a souhlasím s každým jedním slovem. Což už jsme si vyjasnily několikrát pod mými i tvými články :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš taky skvělou sbírku! :D :)
      Jojo, jsem ráda, že někdo se mnou souhlasí a je stejným OPI-fanouškem jako já! :D

      Vymazat
  6. Mne osobne praveze OPI laky nedrzia, co u laku za 3 stovky ocakavam. Ovela lepsie mi drzia napr. Loreal alebo Astor, je to fakt individualne. Ale inak sa mi OPI pacia, maju pekne odtiene a originalne nazvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To čumím, nečekala bych to, mě drží perfektně a všichni, kdo mají také nějaký OPI lak tak si ho chválí. Možná to byl nějaký vadný kus? :/ Možná ne, jak říkáš, je to individuální a v tom naprosto souhlasím. :) Důležité je vědět, jaký lak vám drží a můžete se na něj spolehnout - pro mě to jsou OPI :)

      Vymazat
  7. Bože, ta "sbírka" je krásná! :) Všechny odstíny bych Ti hned sebrala! :D Miluju, když mají laky názvy! :) A jinak OPI lak žádný nemám, ale pedikérka mi jimy nehty lakuje a vždy jsou perfektní! :)
    Moc se mi Tvůj blog líbí a budu moc ráda, když se přijdeš podívat i na můj! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Jojo, vtipné nebo jakékoliv trefné názvy dodávají produktu tu "třešničku na dortu" :D :) PS. Máš také krásný blog!

      Vymazat
  8. Páni, ty jich teda máš! Všechny barvičky jsou krásné :) Já mám nejradši laky od Rimmelu ♥

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmel laky jsem měla taky dříve moc ráda, mají krásné barvičky a štěteček! Já měla akorát problém s tím, že jsem potřebovala +- 4 vrstvy, aby kryly a když má člověk dlouhé nehty, tak začne lak docela rychle ubývat :D

      Vymazat
  9. Dokonalá zbierka ♥ Ja najradšej používam Essence :D lacné, a splní svoj účel :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Essence vůbec nedrží, jediný, který mám doma a mám ho ráda je třpytkatý - ten drží dobře a vypadá taky skvěle :D

      Vymazat
  10. Mám radši syté tmavé odstíny, laky od opi mám ráda :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger