31. srpna 2016

Kat Von D | Light & Shade Konturovací Paletka

Krásnou středu všem!
Jak jsem slíbila, tak plním. Konečně tu pro vás mám recenzi na konturovací paletku od Kat Von D, kterou jsem si před pár měsíci konečně pořídila. Musím říct, že ze začátku to byl trošku boj, jako celkově konturování, ale teď už konečně vím, co dělám, když jí používám. Pokud jste začátečníci v konturování ale i vy, kteří konturujete třeba každý den - tahle recenze je přesně pro vás, protože tahle paletka je vhodná nejen pro začátečníky, ale i náročnější kosmetické nadšence. Tak jdeme na to a krasojízda začíná! 

Kat Von D Shade & Light Contour Kit, countouring, countouring palette
Začnu tedy opěvovat toto krásné balení. Na fotkách je samozřejmě krásné, ale ve skutečnosti... páni, musím říct, že celá paletka a to i design je naprostá pecka, nemám co vytknout. Paletka je teda trošku větší, než jsem čekala, je poměrně tlustá a i když je papírová, tak je velmi bytelná. Rozhodně bych se nebála s takovouhle paletkou cestovat, protože ta cena paletky se odráží i v kvalitě provedení balení, které tady je vážně super. Obsahuje v sobě zrcadlo, v kterém se dá s přehledem nalíčit (to znamená, že není malé). 


Proč je tahle paletka tak skvělá? Proč jí miluje snad každý, kdo jí vyzkouší? Když se na ní podíváte, musí vám to být jasné. Odstíny. Paletka obsahuje tři konturovací odstíny a tři světlé odstíny, které můžete použít na projasnění (třeba pod očima), nebo zapudrování. Co se týče konturovacích odstínů, tak tu máme jednu světlou studenou hnědou, jednu teplejší hnědou a takovou tmavší hnědou, která mě osobně sedí teď v létě. 

Z počátku jsem měla obavy, že využiju jeden odstín a tečka, ale ujišťuji vás, že používám všechny tři odstíny. Než jsem se opálila, používala jsem první - studenou hnědou, poté jsem jí mixovala s teplou hnědou, jakmile jsem trošku chytila bronz a nyní, když jsem opálená, používám třetí - tmavý odstín.  

Pigmentace není tak velká, tudíž se s paletkou velmi snadno pracuje, protože nemusíte tolik hlídat, kolik produktu máte na štětci. Snadno se vrství, takže pokud vám nestačí první sáhnutí do pudru, sáhnete do něj dvakrát a tak dále. Naopak, když to přeženete, můžete hned světlým pudrem trošku zmírnit tmavost. 

Prášivost všech odstínů je minimální, ale určitě tam nějaká je. Nedokáži říct přesně, který odstín práší nejvíce, ono záleží dost na štětci - pokud používám RT Bold Metals, tak ani jeden odstín nepráší nijak extrémně, ale když vezmu trošku hrubší Essence štětec, tak tam je ta prášivost viditelně větší. Pořád ale to je v normě, i když používáte nějaký levnější štětec, paletka sice práší ale ne tak, že by se s ní nedalo pracovat. 

Kat Von D Shade & Light Contour Kit, countouring, countouring palette

Výdrž stínů je super, ani jeden z konturovacích ani těch světlejších ostínů nemá problém s tím, že by z pleti mizel, což se může u některých (obzvlášť konturovacích) produktů stát. Já mám problém s tím, že si často opírám tváře o ruce, když sedím, aniž bych si to uvědomovala a často si tak zbytečně umazávám produkty z tváře a právě to pravidelně odnáší konturování, nebo highlight. Čeho jsem si ale všimla, je to, že když konturuji timahle stínama, tak je ta výdrž o trošku vyšší, než třeba u Sleek konturovacího pudru. 

Co vás ale asi zajímá nejvíce, je dostupnost. Bohužel, vás nepotěším touto věcí a jsem si vědoma toho, že je to na nic. Značku Kat Von D seženete v Americe, ale slyšela jsem, že údajně by na podzim měla být v Anglii, v Debenhams. Mimo to, existují české e-shopy, které poskytují americkou kosmetiku, akorát je nutné kontrolovat stránky, kdy se naskladní. 

Cena je podle mě naprosto adekvátní a já nelituji ani koruny, které jsem do téhle paletky vložila, protože jí používám prakticky denně a rozhodně to je produkt, který budu používat dokud ho nevyhobluji až na dno. :D

Kat Von D Shade & Light Contour Kit, countouring, countouring palette

+
pigmentace
vhodná na cestování
lze použít i na stíny na oči
studené i teplé odstíny
vhodný pro bledule i snědší typy
výdrž
-
dostupnost

Kat Von D Shade & Light Contour Kit, countouring, countouring palette
Hodnocení: 5/5
 Z českých e-shopů paletku seženete třeba zde
Paletku bych rozhodně všem doporučila, jak říkám, já využiji všechny konturovací odstíny a dokonce i ty světlé, kdy ten oranžový, co na fotce působí až skoro lososově, dávám pod oči, když zapudrovávám YSL Touche Eclat na kruhy pod očima. Prostřední, transparentní, trošku nažloutlý odstín používám normálně na projasnění a přiznávám, že levý stín nepoužívám tolik, ale určitě by byl vhodný v létě jako pudr. Paletka se stala velmi brzy jedním z mých nejoblíbenějších produktů.

Jaké produkty na konturování používáte vy?
Láká vás kosmetika Kat Von D? Pokud ano, tak které? 

15 komentářů:

  1. Tak ta jde okamžitě do mého wishlistu. :D Cena je celkem vysoká, ale už jsem za kosmetiku dala i víc, když jsem věděla, že to za to stojí. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D pokud se rozhodneš do ní jít, určitě nebudeš litovat! Je to velký hit a až jí vyzkoušíš, pochopíš proč! :)

      Vymazat
  2. už som pred pár dňami na túto paletku pozerala, len presne, že nie je veľmi dostupná, iba cez eshopy...ale dizajn je naozaj na jednotku, to je už pomaly šperk :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, rozhodně patří mezi ty nejkrásnější paletky, co jsem kdy viděla. :) Já teda nemám problém s nakupováním přes e-shopy, jen je "problém", že je buď předražená nebo věčně vyprodaná... :D

      Vymazat
  3. Je super, že jsi s konturovací paletkou tak spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta vypadá skvěle. Moc se mi líbí i její obal :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Konturovací paletka je krásná a mezi zahraničními youtuberkami hodně oblíbená, ale mě od KvonD lákají spíše její tekuté rtěnky nebo legendární linky na oči ve fixu :) Ty jsem koukala, že na America's Best mají, tak musím začít šetřit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty linky mě taky mega lákají! :) Taky na ně pomalu, ale jistě šetřím.. :DD

      Vymazat
  6. Tak trochu ti závidím. :)) Tahle paletka je na mém seznamu už opravdu dlouho, a bude jedna z prvních věcí, co hodím do košíku v USA a nemůžu se dočkat. :) V podstatě jsem váhala mezi touhle a ABH, ale recenze se přiklánějí ke Kat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jí "potřebuješ" tak moc jako já, můžeš jí zkusit koupit přes America's Best. :D :) Já, protože se do USA v blízké budoucnosti rozhodně nepodívám, neměla jinou možnost než jí koupit tímto způsobem.. :) Také jsem váhala, jestli ABH, ale pak jsem se nějak přiklonila k téhle a jsem za to moc ráda. :)

      Vymazat
  7. Ahoj, kosmetické výrobky Kat Von D jsou k sehnání i v italských Sephorách, takže až pojedete letos na dovolenou, tak lze snadno osobně vidět a koupit :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger