7. září 2016

Travels | Střípky Z Amsterdamu

Zdravím vás všechny,
dnes jsem si pro vás připravila článek narvaný fotkama z Amsterdamu. Hned na začátku bych ráda řekla, že nejsem 'travel blog' a nemám ani nijak extra zajímavé fotky, které by byly vyfocené v tom perfektním světle nebo úhlu. Mám prostě fotky z cest, a protože se s ničím nese*u, tak prostě fotím věci tak, jak mi přijde foťák pod ruku. :D Tohle jsou zkrátka reálné fotky z Amsterdamu, které jsem při našem kratším pobytu tam nafotila. Pod každou fotkou bude popisek, o co se jedná. Tak a jdeme na to. 

Bloemenmarkt
on a cruise boat


Anne Frank House


Hilton's Doubletree Floor 11



Adam Lookout


Festival & Rijksmuseum


Artis Zoo


Tulip museum


Random street


Random street


Chill on a bridge


Random street


Buildings


Artis Zoo


Waag


Leaning buldings




Chtěli byste ještě nějaký článek týkající se Amsterdamu? :)
Popř. pokud máte nějaký dotaz, neváhejte se zeptat v komentářích a pokud budu moct, budu se snažit vám odpovědět. :) 

8 komentářů:

  1. Do Amstru bych nikdy nejela, je to tam samej feťák :)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou nádherné :) Jednou bych se tam chtěla podívat :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! :) Jsem ráda, že jsi všechno fotila tak, jak jsi chtěla, takovéhle přirozené fotky jsou mnohem lepší než s nějakou složitou kompozicí :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že Benelux mě láká čím dál více :) Příště máme s přítelem v plánu Barcelonu a pak bych se chtěla vydat směr tulipány a městské kanály, krásné fotky <3

    OdpovědětVymazat
  5. prekrásne fotky!! Amsterdam ma neskutočne moc láka dúfam že sa tam raz pozriem:)

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Tam jednoznačne raz musím ísť ♥ Krásne mesto.. tiež tam zapadnem :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger