9. září 2016

MOTD | Back To School - Rychlý A Snadný Look

Ahoj!
Škola je v plném proudu, tak mě napadlo, že se přidám mezi bloggery postující "back to school" tématiku. Mě škola sice ještě nezačala, ale tohle je typ líčení, které jsem na gymplu nosila téměř denně a pravděpodobně tomu tak bude i na VŠ. Pokud nepatříte mezi lidi, kteří se s líčením ráno piplaj, ale přesto chcete vypadat k světu - tohle je naprosto ideální líčení pro vás, protože nezabere déle než 15 minut i s obočím a make-upem. Tak se na to vrhneme. :)


Protože na linky nikdo nemá ráno čas a často i náladu, tak neutrální líčení je to, co nás zachrání. Celé líčení je vlastně otázka 10ti minut - do ohybu oka dáte nějakou střední studenou hnědou, kterou stáhnete i na spodní víčko (já použila Matt Rossi) a tímto stínem jsem si "načrtla" tvar líčení aka motýlí křídlo. Tento krok vám zabere nejvíce času, pokud nemáte pořádný blendící štětec, pokud máte dobrý štětec, je to otázka pár minut. Pro mě by bylo líčení pořád velmi světlé, takže jsem do vnějšího koutku přimíchala tmavě hnědou, ale pouze jen na menší ztmavení, a opět nezapomeneme stín stáhnout trošku pod spodní řasy. Nakonec jsem vzala na prst jen rose gold odstín od E-style a ten plácla přes celé víčko. Kdo je gurmán, může přihodit highlight do vnitřního koutku a pak už je řasenka a je hotovo.  


Products used:
TheBalm Meet Matt(e) Trimony - Matt Rossi (celý ohyb oka, spodní víčko), Matt Reed (tmavený vnějšího koutku oka) 
E-Style Metallic Chic 04 True Rose
TheBalm Mary-Lou Manizer 
TheBalm What's Your Type? Mascara

Jak se do školy líčíte vy?

10 komentářů:

  1. Já se do školy a vlastně i kamkoliv jinam líčím dost podobně jako ty v tomto looku :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Rano mi to trva cca 20 minut a ked chcem nieco navyse, ako linky alebo tiene, trva mi to potom dlhsie a nie vzdy rano stiham.. Rano davam make-up, licka, spirala a obocie :) to je pre mna zaklad..
    Skolu uz mam davno za sebou :S

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné líčení :) Do školy naprostá ideálka ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Prostě tohle je taková klasika, povedené :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to moc hezky, do školy podle mě ideální :)
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger