16. září 2016

MOTD | Třpytivý Party Cut Crease

Krásný pátek všem!
Dnes tu mám zase líčení, tentokrát trošku třpytivé. Dlouho se tu žádné třpytivé líčení neobjevilo, tak jsem vytvořila tenhle "party look", který mi přijde naprosto super a hlavně momentálně je cut crease velký hit a tohle líčení určitě zaujme! Já osobně nejsem vůbec "party animal" a pravděpodobně na party tohle líčení nikdy nevytáhnu, protože chodím pařit tak jednou do roka, ale myslím, že někdo by se mohl inspirovat tímto lookem. Určitě to bude skvělá volba třeba i na ples! :) Tak se na to vrhnem.


Postup psát nebudu, protože není nic lehčího, než takovéhle líčení. Jediné, co vám prozradím, je to, že s třpytkama se to dá velmi snadno přehnat (já to trošku přehnala :D), smíchala jsem Distortion od Urban Decay a stříbrné třpytky a ve finále myslím, že to vypadá docela dobře. :D Líbí se mi na tom nejvíce to, že třpytky jsou vidět jen trošku, když mrknete, tak to vypadá zajímavě, ale přitom to není extra výrazné líčení, které byste měli strach vytáhnout mezi lidi. 


Products used:
TheBalm Meet Matt(e) Trimony Palette
Makeup Revolution Flawless Palette
Urban Decay Heavy Metal in Distortion + silver glitter
Jeffree Star Cosmetics Beauty Killer (Princess)
TheBalm Schwing Eyeliner
Dizao Organics Mascara


Vzali byste si takovéhle líčení na party?
Jaký je váš oblíbený "party look"?

14 komentářů:

  1. nádherný líčení!!

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalé líčení vážně na párty, super! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera ♥ Tie tvoje líčenia budem obdivovať pokiaľ budem existovať! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Proč ne, líbí se mi to, je to hravé a netradiční. Na party se většinou líčím výrazněji než obvykle, používám třpytivé oční stíny, příp. kouřové líčení, oční linku, někdy i umělé řasy a černou vodní spodní linku.

    OdpovědětVymazat
  5. To je boží! ♥ Mně se tohle líčení hodí asi nejvíc na ples. Úplně nesouhlasím s nepotřebností postupu, mně by se třeba hodil, zas tak easy mi to nepřipadá, nebo to tak aspoň působí :) Když jdu na party což tak často moc není, volím většinou kouřovky v hnědých odstínech, někdy tekutou linku a vždy spodní linku, podle toho, jaké mám stíny zrovna na sobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to klasické kouřovky + světlý stín na víčko, akorát jediný rozdíl je v tom, že do ohybu, kde by normálně byly do sebe stíny rozblenděné, tak tam jsou třpytky.. :)

      Vymazat
  6. Nádhera Niky :-), od tebe bych se hned nechala s radostí namalovat někam na ples!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji hrozně moc! :) To, že by ses ode mě nechala nalíčit mi velmi lichotí a cítím se díky tomu jako "profík", přitom tolik líčení je spíše o tom spatlat něco dohromady.. :D Děkuji hrozně moc Vendulko :*

      Vymazat
  7. och tak to je krásne!!! a páči sa mi, že nepoužívaš umelé mihalnice :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger