14. září 2016

Aussie | Nejvoňavejší Suchý Šampon

Ahoj!
Suchý šampon je součástní snad každé kosmetické výbavy v téhle době a ten, kdo říká, že nejsou, tak si něco nalhává. Já jsem nebyla fanouškem suchých šamponů do té doby, než jsem je vyzkoušela na vlastní kůži a poté jsem se zamilovala. Copak to není naprosto ideální řešení, pro dny, kdy jste neplánovali jít mezi lidi ale najednou musíte a nestihli byste si umýt hlavu? V těchto chvílích je suchý šampon největším zachráncem! Nebo pouze když chcete dodat vlasům nějakou texturu a objem... Dnes vám tu ukážu a něco povím o tomhle Aussie suchým šamponu, který voní po kytičkách a je to ta nejlepší vůně, kterou jsem kdy v suchých šamponech cítila! 



Obal je podle mě super, je takový letní - respektive, pouze ten obrázek, zbytek obalu je v krémovo-fialové, jak to od Aussie známe od většiny produktů. Co se týče samotného "stříkátka" (to co zmáčknete, aby šampon stříkal :D) mi přijde téměř stejné, jako u Batiste, s tím rozdílem, že tohle má kluzký povrch. Moc se mi líbí obal jako celek a design mi přijde takový dívčí, ale ne příliš barevný nebo dětský, zkrátka super. 

Teď to, co mě na šamponu bere nejvíce. Vůně. Určitě víte, že Batiste voní luxusně, ale tohle...... tohle je naprostá bomba. Od Batiste jsem zkoušela tři varianty a žádná z nich nevoněla tak úžasně a svěže, jako právě tenhle suchý šampon. Voní skutečně květinově, spíše sladká vůně to je, která je absolutně úžasná a musím říct, že také vydrží dlouho vonět ve vlasech (narozdíl od Batiste, který není za pár hodin cítit). 

Aplikace je stejná, jako u všech suchých šamponu. Nejlepší je, stříkat šampon do vlasů, když jste v předklonu, tím docílíte absolutně neskutečného objemu. Samozřejmě pak je třeba ještě stříkat šampon tam, kde to potřebujete - u mě to jsou nejčastěji oblasti kolem uší, protože si dávám furt vlasy za ucho a vlasy jsou tam pak hodně splihlé. 

Už jsem trošku zmínila neskutečný objem.. Objem vám samozřejmě vytvoří všechny suché šampony, ale u všech se mi zdálo, že to byl jen dočasný efekt. Dejme tomu, že tenhle si nastříkáte v 8 hodin ráno, objem jako prase máte tak do 12 hodin a poté vlasy začínají "klesat", ale pořád tam ten objem je slušně vidět, což se u Batiste šamponu říct nedalo, protože u něj mi vlasy sice vypadaly umytě, ale ten objem tam prostě nebyl. 

To, co já ocením nejvíce je to, že efekt "umytých vlasů" dlouho vydrží. Asi bych to odhadla na takové tři dny, což je maximum, pak už bych si vlasy za prvé už prostě umyla a za druhé to je i maximum, které šampon vydrží, protože pak bych ho musela stříkat znovu, jelikož by vlasy ztratily objem i onen efekt. 

Teď to nejdůležitější - zanechává bílé vlasy? Bohužel ano, ale pořád bych řekla, že je to v normě. Mě osobně nejvíce zanechával třešničkový Batiste bílé fleky ve vlasech, že to vypadá, jako bych šedivěla, tenhle to dělá taky, ale o něco méně ale hlavně - když rozčešete vlasy, z 95% všechny bílé fleky zmizí, což u Batiste můžete česat jak chcete, ale bílé vlasy budete mít i tak. V tomto ohledu bych ho trošku vyzdvihla nad Batiste, ale víceméně je to to samé, až na to, že se snadněji vyčesává.

+
cena
dostupnost
květinová vůně
dělá objem
efekt dlouho vydrží
-
zanechává bílé fleky ve vlasech

Hodnocení: 4,5/5
K zakoupení v drogeriích DM 
Já si tenhle šampon oblíbila moc, nevím, zda je jen design limitka nebo celý tehle produkt je limitka, ale pokud vám dochází suchý šampon a půjdete brzy pro nový, tak omrkněte Aussie v drogerii a hledejte tenhle produkt a jděte po něm. Je vážně super a jak říkám, je na stejné úrovni jako Batiste, takže to stojí alespoň za vyzkoušení. :)

Používáte suché šampony?
Který je váš oblíbený?

11 komentářů:

  1. Hmm, vypadá vážně lákavě :-), asi si pro něj zaběhnu! Já mám stále nejvíce v oblibě suché šampóny od Batiste, ale myslím, že dám šanci tady tomu "krasavcovi" od Aussie.
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Batiste je klasika, ale když jsem tenkrát sháněla suchý šampon, protože mi došel, byly Batiste vyprodané a tak jsem sáhla po tomhle, protože je ve stejné cenové kategorii :) Určitě ho zkus, mě vážně moc sedl a navíc ta vůně!! <3

      Vymazat
  2. Suché šampony používám, ted mam největší zálusk na ten od Batiste :3
    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Batiste jsou srdcovka, taková klasika, hlavně ten třešňový.. :)

      Vymazat
  3. Tohle vypadá dobře! :) Já sice žádný jinačí suchý šampon nezkoušela než Batiste, tak uvidíme :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až ti dojde, neboj se sáhnout po tomhle, myslím že je jen o 10 Kč dražší než Batiste.. :)

      Vymazat
  4. Já mám pocit, že jsem spíš na tenhle šampon slyšela negativní názory, sama bych po něm asi nikdy nešáhla, mám celkem ráda ty od Batiste :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě je to velmi individuální a každý má jiný typ vlasů, ale mě osobně vážně seděl skvěle a rozhodně po něm sáhnu znova, pokud to není limitka.. :) Já právě na tenhle od Aussie snad nikde recenze neviděla... mě prostě seděl a jsem z něj nadšená. :) Jinak, Batiste je srdcovka, mám je moc ráda.. :)

      Vymazat
  5. Pocula som, ze malo ktory suchy sampon, aj z tych drahsich znaciek, sa vyrovna kvalite Batiste. V dmboxe som si nasla Balea suchac, ten som ale bez skusania poslala dalej, ale tento, podla toho, ako ho vychvalujes, musim urcite skusit :) pekna recenzia a silna namotavka :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jiný než Batiste a tenhle nezkoušela, takže nemůžu říct, co je na tom pravdy, každopádně tenhle mě stál 129 Kč, takže je o 10 Kč dražší, než Batiste, takže ho nemůžu označovat jako "dražší značka", protože to je skutečně stejná cenová kategorie.. :) Určitě ho zkus, je super a hlavně ta úžasná vůně.... Kam se na něj hrabe třešničkovej nebo Sweetie od Batiste. :)

      Vymazat
  6. Kouzlo suchých šamponů jsem objevila teprve na začátku léta, kdy jsem jela na festival a tam se sucháč opravdu neztratil. Pořídila jsem si Batiste a jsem s ním moc spokojená :) Tento jsem nezkoušela, ale kdo ví. Třeba jednou se na něj dostane :)

    Maybelline | The Rocket Volum' Express

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger