10. srpna 2016

NYX | Vivid Brights Tekuté Linky

Krásnou středu vám všem!
Dneska jsem si pro vás připravila konečně po dlouhé době recenzi na tekuté linky Vivid Brights od NYX. Jak asi víte, NYX před pár měsícema přišel do Čech se svým kamenným obchodem a já si nemohla odpustit návštěvu a pár věciček si koupila. Tyhle linky mě zaujaly nejvíce, protože jsou ve skvělých letních odstínech a já si říkala, že je prostě musím mít. Pokud vás také berou barevné linky a obzvlášť teď v létě, dnešní článek je pro vás jako stvořený. 

Co se týče balení, tam je všechno okay, jak má být, šroubovací víčko na kterém je štěteček a tak. Podle balení taky poznáte, jaký odstín máte (ale ne tak docela, o tom ale později), což je podle mě fajn, protože já skladuji všechny linky v u sebe a když je dám vzhůru nohama, tak alespoň vidím, po jakém odstínu sahám.

Štěteček je super, je docela tlustý, ale dobře se s ním manipuluje, není tak moc ohebný, aby s nim byla aplikace peklo, ale takový klasický štěteček, dokonce i ocásek s ním jde udělat ostrý a to bez extra námahy. Tady nemám co vytknout, mě se s linkama prostě pracuje skvěle.

Výdrž je super, ačkoliv linky nejsou voděodolné, drží skvěle a vydrží i trošku vody (déšť) aniž by se rozmazaly. To je podle mě super, protože u takových barviček je důležité, aby se linky nerozmazávaly nebo neobtiskávaly a to se tady nekoná. Linky taky poměrně rychle schnou, takže nemusíte půl hodiny čekat se zavřenýma očima, než budete moci pokračovat v líčení. 

Teď se ale vrhnu už na ty zápory. Prvním mínusem těchto linek je to, že praskají.. nevím, jestli jste už něco podobného zažily, ale tyhle linky jsou prostě fajn a všechno, ale občas prostě schnou do takové podoby, že vypadají jako vysušená země, takové ty popraskané čáry.. no tak to se občas stane, bohužel nevím jak tomu předejít ale na druhou stranu, není to viditelné nějak extra, pokud se na to nezaměříte a nekoukáte skutečně z 10ti centimetrové vzdálenosti. 


Další mínus ale zároveň dost důležité mínus je to, že odstíny se na obalech zdají mnohem výraznější, než ve skutečnosti jsou. U žluté a fialové to není tak velký rozdíl, ale u té zelené to je skutečně něco nehorázného. Na obale se to zdá jako neonová zelená, ale ve skutečnosti to je brčálově zelená, taková tmavá, nevýrazná nic moc barva. Jediné, jak docílim té zelené (a to ještě jakž takž), tak musím smíchat žlutou a zelenou na ruce, a poté štětečkem nanést, protože jinak je to skutečně nevýrazná zelená, ošklivá barva. Kdybych věděla, jaký to skutečně je odstín, než jsem si ho koupila, určitě bych do toho nešla.

Co se ještě týče NYX prodejny, já tam byla jednou a to druhý den po otevření, kdy jsem stála s kamarádkou asi 30 minut frontu, abych se dostala do prodejny, což bylo docela pochopitelné, protože to byla otvíračka. Ale momentálně si hodně lidí stěžuje, že testery chybí na prodejně nebo že jsou ulámané štětečky a tak dále, o tom bohužel nic nevím, takže se k tomu nějak vyjadřovat nebudu, ale pokud vy máte nějakou zkušenost s tímhle, napište ji do komentářů, ať si to kdyžtak přečtou další čtenáři. :) 

+
cruelty free
cena
dostupnost
výběr odstínů
výdrž
super štěteček
-
nejsou tak zářivé
"praskají"

Hodnocení: 4/5
Seženete v kamenném obchodě NYX nebo na jejich e-shopu 

Líčení s těmito linkami najdete ZDE, ZDE a ZDE

Já osobně tyhle linky miluju, tu fialovou nosím skoro pořád, protože mi přijde jako ideální "oživení", když nechci vyloženě mít pouze černé linky třeba do práce. Z dálky to vypadá jako klasické černé, ale zblízka jsou zajímavé a vypadají dobře. Abych to ale shrnula... myslím, že za tu cenu se určitě tyhle linky vyplatí, drží skvěle a na léto jsou ideální volbou, pokud se bojíte barevného líčení - stínů, tak tohle vás "zachrání" a je to fajn začátek. Takový "úvod" do barevných looků, řekla bych.. :) 

Nosíte barevné linky?
Jaký odstín se vám líbí nejvíce?

18 komentářů:

  1. Po podobnej žltej som sa pozeraja :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zatím dva odstíny a u těch mi obal přišel totožný, tak uvidím, co na mě vyskočí, až budu pořizovat další, ale ta zelená je podle swatche fakt jiná... :/ Já tyhle linky opravdu miluji, protože jsem zatím nenašla žádné jiné, které by na mém mastném a lehce převislém víčku držely tak dobře a neobtiskávaly se.
    Katarina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě ta zelená dost zamrzela! Třeba žlutá - ta je na obale tak i v kalíšku stejná, fialovou jsem čekala taky trošku výraznejší ale pořád to je okay, ale ta zelená.... no, trošku mě mrzí, že jsem si jí vzala.

      Vymazat
  3. já mám doma Sapphire a to je pořádná neonka! ještě uvažuji o bílé, jsou skvělé <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vypadá taky krásně! Na příští léto si jí určitě taky pořídím! :D :)

      Vymazat
  4. Zlta a fialova vyzera super, mam tu modru a s nou som spokojna :) praska, no nenazvala by som to tak, proste zaschne a stuhne, ale viem co tym chces povedat :)
    O predajni, to je ina tema. Mne hlavne prekaza nedostatok tovaru, tie najlepsie produkty su za chvilku prec. Mrzi ma to aj z hladiska ludi, co nie su z prahy, a raz za cas sa sem dostanu. Som rada ale za eshop, ktory viac menej tento problem vyriesil. :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta modrá se mi taky moc líbí! :)
      Mě vyloženě "praská", prostě když se kouknu zblízka, vidím, že je tam prasklinka (malinká, je fakt vidět jen zblízka v malém zrcátku) a z té prasklinky je vidět kůže normálně. Ono to ve finále není poznat, ale kdo je hnidopich, tak mu to může vadit. :) No a to, co se týče prodejny... podle mě menší FAIL, pokud nebyli připravení na otevření, měli ještě čekat... podle mě by na tom naskladnění a hlavně těch testerech zapracovat.. :) Ale pravda, teď, když je e-shop, tak ten problém je vlastně vyřešený.

      Vymazat
  5. Na léto se mi tyhle barvičky moc líbí, ale asi bych si na ně netroufla :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, že na víčku nevypadají tak odvážně, jako takhle na ruce. :)

      Vymazat
  6. Linky vypadají fajn. Já linky nenosím, ale na někom jiném se mi líbí :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus třeba jednou také zaexperimentovat, třeba tě kouzlo linek chytne! :D :)

      Vymazat
  7. Na léto tyhle barvy jsou ideální. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. fialovú a zelenú by som skúsila, a tiež by som ich asi nosila aj normálne na bežný deň :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zelená je pro mě zklamání, ale fialová je super :)

      Vymazat
  9. Jsou krásný, od Nyxu bych chtěla skoro vše;D Ještě ten eshop, chudák peněženka...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger