12. srpna 2016

MOTD | Beauty Killer Look

Krásný pátek vám všem,
kdo sledujete můj instagram, asi jste očekávali podobný článek, jakmile jste viděli, že se mi pod ruce dostala Beauty Killer paletka od Jeffree Star Cosmetics. Musím říct, že z barviček jsem víc než jen odvázaná a každý odstín mě inspiruje ke spoustě líčení, což jsem v poslední době potřebovala, protože jsem byla hrozně demotivovaná a bez inspirace a díky téhle paletce se mi trošku inspirace dostalo a vytvořila jsem tenhle barevný look. :)

Líčení není vůbec složité, začala jsem Courtney stínem, který jsem použila jako "šablonu", protože jsem s ním načrtla celý tvar líčení a stín pak fungoval jako ztrácející stín. Pak jsem vzala modrý stín Expensive, který jsem dala podél spodních řas. Na pohyblivé víčko jsem jako podklad dala NYX Jumbo tužku (Milk), přes který jsem dala neonovou barvičku, což je neonka paletky a taky její nejvýraznější barvička a asi i nejbláznivější. A tím jsme prakticky u konce, teď už jsem jen na chlupatý štětec vzala tmavou vínovou Violence a s ní ztrácela podél celého ohybu oka, až se vytvořily jemné přechody, a také jsem tenhle stín stáhla trošku pod spodní řasy. Pak už jen rozjasnit vnitřní koutek přenádhernou Princess a je hotovo. Teda samozřejmě ještě nahodit řasy a pak je až hotovo. :) 



Líbí se vám tohle trošku bláznivější líčení?
Měli byste odvahu na kombinaci těchto barev? :) 

18 komentářů:

  1. Líčení se mi líbí moc, ale sama bych se na něj asi netrofla :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Takhle se zdá víc odvážné, než skutečně je, mě už přijde i tahle barevná kombinace úplně normální :D Je to o zvyku :)

      Vymazat
  2. Mně takové líčení nesluší, ale je to strašně pěkný! Hlavně odstín Princess! :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  3. Paletku poznam je nadherna :) licenie chvalim, velmi pekne :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  4. Na výrazné ružové líčenie by som si asi netrúfla, no tebe to veľmi pristane. :)

    http://nicolland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Takovéhle líčení je jen o zvyku.. :) Pro mě to už je něco, co mi nepřijde ani nějak výrazné nebo odvážné :D

      Vymazat
  5. Vypadá to nádherně :) A krásné jsou i fotky

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné růžové líčení!
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. keásné líčení, já bych odvahu měla :)ale spáíš na speciální příležitosti:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger