26. srpna 2016

MOTD | Fialovo-Stříbrný Cut Crease Look

Krásný pátek vám všem,
dnes tu mám další líčení pro vás, trošku barevné, ale přesto pořád na úrovni nositelného líčení pro běžné smrtelníky a milovníky zajímavého líčení. Ačkoliv dneska fotky nejsou úplně ideální, a nejsem s nima spokojená, to líčení se mi moc líbilo na to, abych vás o něj ochudila. Tak jdem rovnou na to. 



Důvod k dalšímu cut crease looku byl nový štětec od Zoevy, který jsem chtěla vyzkoušet na blendění a zkosený štětec na linky, takže jsem hned musela hned zkusit něco co zahrnuje jak ostrou linku, tak i blendění. Cut crease byl jasnej. :D Postup asi říkat nebudu, doslova jsem použila tři stíny - stříbrný na víčko, do ohybu fialvý stín z Beautykiller paletky a ohyb ztmavila tmavě hnědým stínem, který jsem dala i pod spodní řasy a rozblendila. 

Mrzí mě, že na fotkách líčení vůbec nevyniklo, ve skutečnosti bylo mnohem zajímavější, stříbrná třpytivější, a celkově působilo mnohem zajímavěji. Ale i přesto doufám, že se vám líčení bude líbit a třeba vás inspiruje k něčemu podobnému :) 


Products used:
TheBalm BalmJovi Palette 
TheBalm Meet Matt(e) Trimony
NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
Jeffree Star Cosmetics BeautyKiller Palette
BHCosmetics Liquid Eyeliner
Dizao Organics Mascara

Co říkáte na tohle líčení? :)

18 komentářů:

  1. Krásní líčení, ale tvé líčení je vždy nádherné :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Po prvé máš krásne oči a po druhé aj líčenie ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Ostatně jako vždycky, tvoje líčení jsou parádní. Já na studené barvy moc nejsem, ale cut crease poslední dobou můžu :) Akorát to ladím do tepla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuji! :)
      Já kupodivu cut crease ze začátku nemusela, ale teď, až moc často řekla bych, většinu líčení styluju do cut crease, i kdyby jen malinko :D Je to takový neobvyklý a zajímavý způsob oživení líčení, podle mě :)

      Vymazat
  4. nie je čo iné povedať na tvoje líčenia, iba že je to opäť veľmi pekné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger