5. srpna 2016

MOTD | Arabic Eyes & Cut Crease Look

Krásný pátek vám všem,
dnes tu mám pro vás připravené další líčení, tentokrát ale hoodně dramatické. Nikdy jsem cut crease look nedělala a tohle byla moje premiéra, ale myslím si, že jsem to na poprvé zvládla docela dobře. :D Cut crease se mi dlouho nelíbil a dlouho jsem mu odolávala, ani jsem neměla chuť ho zkusit, ale s novou paletkou Jeffree Star jsem se rozhodla trošku zaexperimentovat a když jsem viděla překrásný stín Rich Bitch, úplně mi v hlavě naskočil tenhle "arabský" look a řekla jsem si, že to prostě musím zkusit. Tak se na to vrhneme! :) 

Co se týče postupu, ten byl u tohoto líčení trošku delší a těžší, než obvykle, takže se mi úplně nechce vypisovat. Chvíli jsem přemýšlela i nad videem, ale po mém posledním failu, kdy jsem nahrávala své čelo a zeď místo oka, jsem to vzdala. Ale přeci jenom vám zhruba řeknu, jak jsem tohoto looku docílila. 

Začala jsem nude stínem, kterým jsem sjednotila celé víčko, od obočí po řasy. Pak jsem vzala zkosený štětec, který jsem vykoupala v světle hnědém stínu a "načrtla" s ním celý "cut crease". Poté jsem vzala bílou jumbo tužku, tu dala přes celé pohyblivé víčko a trošku rozmažete směrem ven, tam, kde později bude ocásek linky. Bílou dáte ještě na waterline a pak už se vrhnete na samotný cut crease. Tam to už je jen o postupném blendění, tady vám můžu jen doporučit, aby jste začli od světle hnědé po tmavě hnědou a až na konec černou. "Špinavým" štětcem pak ještě pod spodníma řasama uděláte linku, kterou opět směrem dolů rozblendíte. Pak už jen dáte přes celé víčko zlatý stín, do vnitřního koutku rozjasňovač a zakončíte linkou a řasenkou. Linku uděláte do špičky ve vnitřním koutku a pod řasama v první třetině oka uděláte také linku, která bude směřovat dolů. A jste hotový. :) 




Products used:
TheBalm BalmJovi Palette
Jeffree Star Beauty Killer Palette
NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
BHCosmetics Liquid Eyeliner
Benefit They're Real! Tinted Primer & Mascara

Co říkáte na tenhle look? 
Líbí se vám "cut crease"? 

21 komentářů:

  1. tak tohle je špičkový líčení :-) moc se ti to povedlo!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jedním slovem wow! Nádherné líčení :)

    Radu

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké letní líčení :) A musím ti pochválit tvé obočí!

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalé líčenie, je vidieť že si sa s tým skutočne krásne vyhrala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to úplně skvělý, 10/10!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi talentovaná!
    Možná zkusím něco takového, až bude plesová sezóna.
    littlecapsule

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné! Ale sama bych tohle nezvládla.. :)
    MY COZY CORNER

    OdpovědětVymazat
  8. cut-crease looky jsou úplná bomba, musím to také vyzkoušet, protože to vypadá geniálně! perfektně zvolené barvy a čistá práce :)

    OdpovědětVymazat
  9. O cut crease citam/vidim po prvy krat a ako bomba pecka! Vyzera to naozaj krasne, chvalim a tisko ti tvoje schopnosti zavidim :) nadherne, naozaj!

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  10. Naprosto nádherné líčení!

    OdpovědětVymazat
  11. Už se budu trapně opakovat, ale to je zase paráda! Navíc skvělá kombinace barev, fakt moc se mi líbí a i takové nosím. Musím to zkusit!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger