3. srpna 2016

Favourites 0.1

Zdravím!
Rozhodla jsem se, že s vámi budu každý měsíc sdílet nějaké věci, které jsem si během uplynulého měsíce oblíbila. Občas si říkám, že na blogu jsou jen recenze, líčení a občas něco jiného, napadlo mě, že bych mohla oživit to, o čem vám tu píšu a trošku vás nechat nahlédnout do mého života tím, že vám povím, co jsem si oblíbila a hlavně všude na internetu je tolik negativity, že je občas fajn, zaměřit se na něco pozitivního. 


1. Filmy a seriály
2. Hudba
3. Kosmetický produkt(y)
4. Jídlo a pití
5. YouTuber
6. Kniha
7. Citát
8. Ostatní věci.. :D 


1. Arrow - TV Show
S tím, že mám Netflix, jsem začala opět sledovat seriály a musím říct, že Arrow mě vážně chytl a během týdne jsem shlédla všechny epizody, které doposud vyšly a musím říct, že nejen pěkní chlapi mě zaujali na tomhle seriálu. Jakmile se dostanete do fáze kouknu se jen na pár dílů tak zjistíte, že nedokážete přestat. 

2. Coldplay jsem měla vždycky ráda a čas od času mám období, kdy je absolutně zbožňuju, a toto období se vrátilo a obzvlášť jejich nové album A Head Full of Dreams. Určitě vám neunikla písnička Hymn For The Weekend, takže víte, že jejich nové písničky stojí za to. 

3. NYX Vivid Brights - Příští týden můžete očekávat recenzi na tyhle barevné linky. Už jste je několikrát viděli v mých líčeních, ovšem doposud jsem se nemohla rozhoupat, zda recenze bude kladná nebo ne, protože jsem k nim měla nějaké výtky, ale i přesto tyto linky nosím téměř denně, přijde mi, že jsou absolutně skvělé na léto a rozhodně stojí za to koupit si jeden odstín nebo dva (nebo pět.. :D). 

4. Melounový fresh. Miluju meloun a melounový fresh je to nejlepší, co si můžu dát ráno, abych začala svůj den tím správným drinkem. Navíc, meloun k létu zkrátka patří, takže je to i trošku samozřejmost. Včera jsem na blog dávala "recept", na tenhle drink. Pokud jste teda článek neviděli, tak mrkněte zde

5. Sid & Dina - Tihle dva mě absolutně zabíjí svým humorem. Jejich videa jsou naprosto boží a já o víkendu projela celý jejich channel, a totálně jsem se nasmála snad na rok dopředu. Pokud je neznáte (a nejste islamofobici :D) tak je omrkněte! ODKAZ ZDE

6. The Melancholy Death of an Oyster Boy - Tim Burton je asi můj nejoblíbenější tvůrce filmů a nyní i autorem básní. Tahle knížka je sbírka takových kratších básní, které jsou doplněné originálníma malůvkama, jaké znáte z filmů Tima Burtona. 

7. Citát - Jakkoliv hloupé se tohle může zdát, velmi často mě chytnou za srdce citáty z pohádek. Zrovna nedávno jsem si dávala maraton Lvího Krále, a vzpomněla si na to, jak moc jsem tuhle pohádku měla ráda a stále mám a z ní i pochází můj oblíbený citát.

zdroj: pinterest
8. Běhání.... Když jsem šla poprvé, myslela jsem, že zemřu. Šla jsem podruhé, myslela jsem, že zemřu ale už ne tolik. Teď už vidím ve výdrži menší zlepšení a já doufám, že mi to vydrží, protože běháním ze sebe dostanu ten stres, který se během dne vždy nahromadí. Nikdy bych neřekla, že já, ... budu běhat.. :D 

Do komentářů mi napište jednu věc, jakoukoliv, kterou jste si ať už za léto nebo poslední měsíc oblíbili vy. :)

4 komentáře:

  1. V létě jsem začala koukat na American Horror Story. Nikdy by mě nenapadlo, jak mě to bude bavit :D A běhání taky miluju, bohužel kvůli úrazu s nohou teď jenom sedím doma..
    MY COZY CORNER

    OdpovědětVymazat
  2. Barevné linky od NYXu bych chtěla určitě vyzkoušet :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. Citát ze lvího krále je skvělý, sama jsem Lvího krále nikdy neviděla, ale možná bych to měla napravit :) Od Coldplay jsem zrovna nedávno viděla na Óčku videoklip Up&Up a absolutně jsme se od něho nemohla odtrhnout, je dokonalý! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Barevné linky od Nyxu bych chtěla vyzkoušet- Moji oblíbenci za červenec jsou na mém blogu! Ale oblíbila jsem si např.aplikaci Snapchat...:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger