24. července 2016

Paul Mitchell | Ultimate Color Repair Řada

Krásnou neděli vám všem,
dnes bych vám tu chtěla ukázat nějaké produkty na vlasy a to od značky Paul Mitchell. Kdo viděl Zohan krycí jméno kadeřník tak tuto značku už zná, a kdo ne, tak vám ji ve zkratce představím. Paul Mitchell je jedna z mála nestovaných kosmetických značek, která se věnuje vlasové kosmetice a je vážně proslulá tím, že si stojí za svou ideologií - to je, že kvalitní kosmetika nemusí být testovaná na zvířatech. Jak víte, v Číně na kosmetickém trhu vyžadují, aby kosmetika byla testovaná, ale Paul Mitchell je jediná vlasová kosmetika, která se tam prodává, aniž by byla testovaná.


Jako první vám představím šampon.
Co mě překvapilo hned jako první věc, bylo to, že potřebujete skutečně jen malinko produktu, aby jste si umyli celé vlasy. To mi přijde jako velké plus, protože některé šampony mi vůbec nepění a tudíž jich spotřebuji víc, tohle je velká výhoda, že skutečně stačí málo. Např. já šampon používám obden dva týdny a mám tam stále cca 3/4.

Šampon úžasně voní, stejně jako všechny produkty z téhle řady, ale řekla bych že šampon voní nejintenzivněji ze všech tří produktů, které vám dnes ukážu. Dokonce i když jsem ho zkoušela použít samostatně, tak vlasy po něm voněly ještě druhý den, a proto, že ta vůně je vážně pecková, tak jsem si vůbec nestěžovala. :D

Když jsem zkoušela šampon používat bez kondicionéru, tak musím říct, že to není úplně ono, vlasy jsou hebké ale ne zkrátka tolik. Určitě bych doporučila k němu tedy vždy použít kondicionér, protože teprve pak dostanete ten "vyživený" look vlasů. Co se týče ochrany barvy, nebo respektive zabránění blednutí, u blond vlasů se to těžko pozná, ale myslím si, že když po něm vlasy nežloutnou, je to dobré znamení. :D


Přesuneme se ke kondicionéru.
U něho nemám moc co dodat, jediné, co jsem u něj vypozorovala že skutečně dělá je to, že vlasy po něm mám heboučké jako samet, snadno se rozčesávají a jsou i na pohled takové lesklé. Já když si nedám žádný kondicionér, tak mám vlasy takové... meh, bez života, nudné... většina kondicionérů nebo masek jen vlasům dodá lesk, ale tenhle je skutečně rozzáří, oživí a vypadají vážně zdravě.

Jediná nevýhoda je ta, že když dáte kondicionéru více nebo když ho dáte příliš blízko k pokožce/kořenům vlasů, tak druhý den to bude vypadat, že máte mastné vlasy. Já kondicionér tedy dávám jen prakticky na konečky a to ještě ve velmi malém množství a i to mi stačí na to, abych měla krásně jemné vlasy.


 "Last but not least" je dvoufázový sprej, který chrání vlasy před tepelnou ochranou. Od té doby, co mám relativně krátké vlasy, si je velmi často tepelně upravuji - ať už žehlím nebo natáčím, takže tenhle produkt je pro mě jako stvořený. Samozřejmě hned co přišel, tak jsem ho testovala a od té doby ho nedám z ruky.

Sprej se musí před použitím protřebat pořádně, aby se obě části spreje "promixovali", pak už ho jen z větší vzdálenosti nastříkáte na vlasy. Je lepší ho stříkat z dálky, protože tím zabráníte tomu, aby na jednom místě bylo produktu příliš a vlasy pak vypadaly divně (mastně). Doporučuji minimálně 30 cm od vlasů a spíše jen tak zběžně, u tohoto produktu se vyplatí raději méně, než více.

Co se mi velmi u tohoto spreje líbí je to, že vlasy jsou po něm vážně jemňounké na dotyk a lesknou se, což mi často chybělo, když jsem si třeba žehlila vlasy. Podle mého to dokonce i prodlužuje výdrž vlnitých vlasů, i když ne nějak rapidně, ale je to znát. Mě kudrlinky (vyloženě kudrlinky, ne vlny) drží velmi krátko a tenhle sprej v kombinaci s mým běžným lakem na vlasy udržel styling celý den. Mimochodem, u tohoto spreje není vůně tak výrazná, jako u šamponu a kondicionéru, ale přesto je malinko cítit.


Asi bychom se tu mohli dohadovat, zda je cena těchto produktů "v pohodě" nebo zda je trošku vyšší.. Po tolika letech blogování a zkoušení kosmetiky mě zkrátka tyto zkušenosti změnily v tom ohledu, že i když některé produkty jsou dražší než drogerkové, častokrát se to vyplatí. Já si vlasy barvím dobrých 10 let, proto je pro mě důležité se o ně dostatečně starat, protože by také mohly brzo vypadat, a dobrý šampon je pro mě základ a masky nebo nějaký kondicionéry také. Pokud chcete skutečně kvalitní péči, určitě není od věci investovat do takovýchto věcí, podle mě ta cena není tak vysoká, rozhodně ne tak, jak jsem prvně očekávala.. :D 

+
vegan
vůně
dostupnost
všechny produkty dělají jemné vlasy
-
nic
Hodnocení: 5/5
K zakoupení zde šampon, kondicionér zde a sprej s tepelnou ochranou 
Více informací o značce Paul Mitchell najdete na www.paulmitchell.cz
Určitě doporučuji všechny tři produkty, obzvlášť pokud máte stejně jako já trošku zničené vlasy z barvení a potřebujete jim dodat trochu života. Já rozhodně se jednou k těmto produktům vrátím, ještě vyzkouším více od Paula, ale něco mi říká, že tohle budou top produkty. Jinak mě absolutně nadchlo to, že kosmetiku seženete třeba na mém oblíbeném parfums, což je podle mě bomba, protože nemusíte objednávat ze zahraničích e-shopů.

Znáte kosmetiku Paul Mitchell?
Investujete do vlasové kosmetiky?

2 komentáře:

  1. Chodim jen do kadeřnictví kde Paula používají a vždy si odnáším alespoň šampon a zatím jsem spokojená moc :-) Tahle řada vypadá zajímavě, určitě se na ní u kadeřníka příště optám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, určitě se optej :) Já jsem si oblíbila všechny tři věci! :D :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger