27. července 2016

Jak Nejrychleji Vyprat Štětce?

Ahoj!
Dnes jsem si připravila takový netradiční článek, kde bych vám chtěla ukázat, jak nejčastěji peru štětce a proto, že jsem asi nejlínější člověk na světě, tak je to zároveň ta nejrychlejší a nejsnažší cesta k čistým štětcům. Nepotřebujete ani žádné drahé spreje na čištění štětců, stačí vám několik minut a mýdlo a kýbl. No, ale více už se dočtete v dnešním článku. Tak se na to vrhnem. 

CO POTŘEBUJETE?
✓ Protex mýdlo           
✓ Kýbl s teplou vodou 
✓ Špinavé štětce          


Jako první věc, kterou musíte udělat, je připravit si mýdlo a kýbl s teplou vodou. 

Druhý krok je mýdlo chvíli nechat pod vodou, aby trošku změklo a lépe pěnilo. 

Pak už jen vezmete štětec, kterým krouživýma pohybama jakoby natíráte mýdlo, za chvíli změníte směr pohybů a štětec je namydlený. 

V dalším kroku už jen v dlani pořádně promněte štětinky, aby se mýdlo dostalo do všech míst. Dále štětcem jakoby natíráte ruku, tak, aby se pěna začala tvořit ještě víc. 

Nakonec už jen štětec pohybem od spodní části nahoru "vymačkáte", tak, aby špína a pěna šly ven. 

A voilá! Máte čistý štětec. 
Doufám, že dnešní mini článek bude někomu užitečný a nezapomeňte čistit své štětce pravidelně! :) 

15 komentářů:

  1. Tak s mýdlem mě to nenapadlo :D Dobrý nápad, já vždy používala šampon. Díky za tip ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S mýdlem to je nejrychlejší, jinak také používám dětský šampon :)

      Vymazat
  2. Ja na myti pouzivam detsky sampon a na Ali jsem si poridila takove vajicko, myslim, ze se to jmenuje BrushEgg a na spinave stetce je to super :) Jinak kdyz potrebuju narychlo nejaky stetwc vycistit, tak pouzivam sprej od Ebelin, ktery neni moc drahy a na obcasne pouziti se hodi :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Taky to tak dělám :) je to nejrychlejší a účinné :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Také to tak dělám, je to rychlé a dobré :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Super, dělám to podobně. Akorát s gelovým mýdlem.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý článok! S týmto mám vždy problém a veľmi dobre si mi teraz poradila :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Já normálně taky, ale tohle je nejrychlejší způsob a občas když jsi líná, tak je to ideální volba.. :D

      Vymazat
  8. Myji štětce stejným způsobem, jen střídám mýdla. :-) někdy tuhé (jde mi to v podstatě s každým) a někdy tekuté. Moje oblíbené tuhé mýdla jsou ty z Lushe - štětce nevysušují a navíc pak krásně voní. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mýdla z Lushe nikdy nezkoušela, ale asi bych si mohla jedno koupit, i kdyby jen na štětce :) Jen jak to popisuješ, to zní skvěle, protože miluju vůni Lush věcí. :)

      Vymazat
  9. Také běžně používám dětský šampon, ale když chvátám a nechce se mi s tim úplně patlat, tak sáhnu po mýdle :D O BrushEgg jsem slyšela, i když mě osobně to přijde jako zbytečná věc.. :) Dobře, že tobě vyhovuje! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger