22. července 2016

MOTD | A Little Bit Of Blue

Krásný pátek vám všem,
opět tu mám nějaké líčení, podobné se tu již objevilo.. Teď v létě mi absolutně chybí inspirace pro nějaké barevné nebo nebarevné líčení, většinu času nosím jen řasenku a nějakou barevnou rtěnku. Tohle líčení mě ale baví vždycky, nahoře nuda a dole pořádné barvičky. Tentokrát jsem zvolila teda světle modrou, mint barvičku která přechází do tmavší modré. Postup a použité produkty najdete pod fotkou. :)


Asi postup říkat nemusím. Začla jsem stříbrným stínem přes celé víčko na bílý podklad, poté jsem ztmavila ohyb oka a pod oko na bílý podklad dala modrý stíny. Přešla jsem ze světle modré do tmavší modré, je to trošku ombré efekt, který bohužel na fotce tolik nevynikl. Pak už jen třpytivý stříbrný stín do vnitřního koutku, řasenka a je hotovo. 

Products used:
NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
Urban Decay Naked 2 Palette
TheBalm BalmJovi Palette
BHCosmetics Galaxy Chic Palette
Dizao Organics Mascara

Jaké líčení volíte teď v létě vy? 

7 komentářů:

  1. Modrá sa mi páči stále viac a viac :)

    OdpovědětVymazat
  2. Linka je pěkná...já bych řekla, že oči si líčím stejně, jak jiné roční období. Rty většinou nude či do fialova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Já víceméně taky, jen v létě nenosím tolik výrazné rty a tolik make up :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger