29. července 2016

MOTD | Tropické Žluto Zelené Líčení

Ahoj všem!
Je tu pátek a s ním i nové líčení. Tohle líčení jsem původně na blog ani dávat nechtěla, protože mi přišlo divné, ale to bylo jen do té doby, než jsem k němu přidala umělé řasy. Některé líčení si prostě o ty dlouhé, husté řasy říká a tohle je rozhodně jedno z těch líčení, které vypadá bez řas velmi divně. Nakonec z toho vzniklo velmi zajímavé, dle mého názoru, letní líčení. Tak se na to vrhneme. :) 


Začala jsem jumbo tužkou od NYXu, kterou jsem udělala podklad pro neonky všude, kde později budou. Po tomto kroku budete vypadat velmi zajímavě, takže je třeba rychle se přesunout k tomu podstatnému. Žlutý stín do vnitřního koutku a celkově do vnitřní třetiny oka a to samé i pod spodní řasy. Pak se přesuneme k zelenému stínu, který později zapracujeme do žlutého, aby nikde nebyly ostré přechody. Nakonec už vezmem jen tmavě zelenou, na zmavení ohybu oka, přidáme linky a umělé řasy a jsme hotovy. 

Products used:

NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
TheBalm Mary Lou Manizer
Sleek Acid Palette
Ardell Demi Wispies Fake Lashes
BHCosmetics Liquid Eyeliner


Co říkáte na takovéhle neonové líčení? 
Nosíte neonové stíny? 

14 komentářů:

  1. Nádherné líčení, tak tropicky osvěžující :) Navíc ty řasy vypadají velmi přirozeně. Moc se ti to povedlo :)

    Radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Inspirovala jsem se tvým "tropicky osvěžující" a do názvu připsala tropické, to na to skutečně sedí :) Děkuji :)

      Vymazat
  2. skvělé líčení, o ty řasy si fakt říká :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Přesně, ty řasy se k tomu prostě hodí :)

      Vymazat
  3. to jsou barvy ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je hodně zajímavé líčení! Já bych na to asi neměla odvahu, jít v tom ven, nicméně se mi to opravdu líbí. U sebe ale zůstanu u klasiky sto odstínů hnedi :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :D :) To znám s tou hnědou, ale občas mi "hrábne" a vytvořím něco takovýho :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger