8. července 2016

MOTD | Snadný Letní Look

Krásný pátek,
konečně tu pro vás mám taky nějaké líčení. V posledních dvou týdnech se tu žádné neobjevilo a to právě proto, že jsem byla na dovče, což si ti, kteří mě sleduji na insta asi všimli. Ačkoliv jsem články měla předpřipravené, nakonec jsem se rozhodla je nepostovat, protože jsem s nimi nebyla tolik spokojená a upřednostňuji kvalitu nad kvantitou, takže jsem si řekla, že až budu zpátky z dovči, tak vám tu vytvořím něco pěkného a zajímavého a tady to je. Velmi snadný, ale přesto zajímavý look..takže pokud vás zajímá, jak jsem ho vytvořila nebo jaké produkty jsem použila, čtěte dál. 


A jak jsem tedy tenhle look vytvořila? Klasika, do ohybu oka jsem dala světle hnědý stín Allegro, kterým jsem vytvořila trošku "hloubky", kterou by líčení postrádalo. Pak jsem začla černou linkou a nakonec už jen žluté tečky k ocásku linky a rozjasňovač, přes který jsem dala třpytky, do vnitřního koutku. 


Products used:
BHCosmetics Liquid Eyeliner
NYX Vivid Brights in Vivid Halo
Urban Decay Heavy Metal in Distortion
TheBalm BalmJovi Palette - Allegro (in the crease a little bit)
Benefit They're Real! Tinted Primer & Mascara


Co říkáte na tohle snadné letní líčení? :) 

16 komentářů:

  1. Tak tohle se ti opravdu povedlo! :) Krásný, děkuju za inspiraci. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké! Mně se taky dost líbí různé hodně třpytivé nebo výrazné barvy ve vnitřních koutcích. Zbytek líčení může být úplně jednoduchý a stejně to vypadá extra zajímavé. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie oranžové bodky to krásne zvýraznili! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ako vždy nádherné líčenie! :) Asi potrebujem farebné linky, veľa farebných liniek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Jojo, barevné linky jsou na léto prostě must-have!

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger