17. července 2016

Max Factor | Facefinity 3 in 1 Foundation

Krásnou neděli vám všem,
pokud mě sledujete na Instagramu, tak víte, že jsem byla na dovolené, kde se objevilo sluníčko. A to ze mě udělalo skoro Rihannu, nemyslím vzhledově, ale jen barevně. :D Takže bylo na čase pořídit si můj "letní make up", který mi sedne odstínově na opálenou pleť. Na blogosféře jsem nečetla téměř žádné recenze na tenhle Facefinity make up od Max Factoru, tak jsem se rozhodla obětovat a zkusit ho. Takže se vrhnem na dnešní recenzi.  

Začnu balením. První věc, kterou chci zmínit je to průhledné víčko. Pořád nevím, proč ho některé firmy dělají, protože je to takový "levný" cajk, který akorát snižuje estetickou stránku produktu. Ačkoliv je tohle subjektivní názor, určitě se mnou budete souhlasit v tom, že když se na průhledné víčko otře make up, tak ho okamžitě nemažete pryč, aby víčko bylo zase čisté. To mě trošku štve, ale asi to není tak úplně pádný důvod, proč ubrat tomuhle make upu body, takže se přesunu na funkčnost. 


Aplikace je taková zapeklitá. Prstama se mi strašně špatně roztírá tak, aby na pleti vypadal make up rovnoměrně, takže sahám pak po beauty blenderu, který ale produkt donutí zalézt do pórů a nevyjít ven. Tím mířím k tomu, že nejlépe se aplikuje štětcem, mě osobně nejlépe plochým štětcem na makeup, tím po obličeji rozetřu make up a poté do pleti zapracuji Real Techniques štětcem, ale myslím si, že i precizní aplikace prstama a později nějakým štětcem by byla dostačující. Krytí je jinak okay, ale jak říkám, závisí to na to, jakým způsobem make up aplikujete. 

Co mě trošku irituje je to, že produkt říká, že je "3 v 1" - primer, korektor a make up. Bohužel, primer rozhodně nenahrazuje ba naopak, bez něj na pleti vůbec nedrží a oxiduje - když si dám make up ráno, tak odpoledne začínám mít flekatou tvář a to je pěkně na prd, když třeba u sebe nemáte nic, čím by jste to vylepšili. Já pod make up tedy dávám primer od Benefitu který mi pleť vyhladí a drží na ní make up krásně celý den. Nevím, zda se to děje jen u tohoto odstínu, protože je tmavší, ale určitě bych to vzala na vědomí, kdybych do make upu chtěla jít. 

Na pleti vypadá velmi pěkně, tím myslím relativně přirozeně, tím, že krytí je střední/vysoké, tak stále něco prosvítá - něco jako pihy, takže pořád váš obličej bude mít takovou tu svou typickou strukturu. Co by vás ale mohlo zajímat je to, že je make up vhodný spíše pro suchou až normální pleť, protože já mám mastnou T zónu a tam má make up tendenci se nejvíce lesknout, takže je třeba použít hodně pudru.

Tenhle make up seženete prakticky všude, ať už na internetu, tak v drogeriích, což je podle mě velká výhoda, protože některé věci - především make up je vhodné třeba v drogerii swatchnout a na internetu objednat, pokud se cenově vyplatí to objednat. Když už mluvím o té ceně, kupodivu si myslím, že cena tohoto make upu je poměrně nízká, na to, že se jedná o MF. Ovšem, toto není vůbec na škodu, ba naopak! Velké plusové body. 

+
střední až vysoké krytí
nezalézá do pórů
spíše pro normální/suchou pleť
dostupnost
odstín
cena
SPF 20
-
oxiduje
potřebuje pod sebe primer

 Hodnocení: 4/5
K zakoupení zde
Tenhle make up bych rozhodně doporučila všem, kteří shánějí více krycí make up, než je většina drogerkových make upů. Já jsem samotným krytím byla skutečně překvapená - a to velmi mile. Myslím si, že je to ale make up vhodný spíše na podzim/zimu, nebo alespoň pro ty, kteří nemají mastnou pleť. Pokud momentálně sháníte nějaký fajn make up, nebála bych se sáhnout po tomto, protože není ani tolik drahý.

Jaký make up momentálně používáte vy?

11 komentářů:

  1. Vypadá dobře, já ted momentáně používám můj oblíbený Rimmel :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Make-up vypadá úžasně, tak jako jeho krytí. Já mám bohužel mastnější pleť, takže to asi nebude pravé ořechové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak by se to dalo přežít, ale za tu cenu, že si pod to musíš dát primer a poté přes to trošku víc pudru než jsi zvyklá.. :D

      Vymazat
  3. mne teda sedel, kym som mala mastnejsiu plet. odkedy mam suchsiu tak vobec, zalieza do porov, zvyraznuje suche miesta atd. dopouzivala som ho minule leto a uz si ho znovu nekupim. plus bod za svetly odtien.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám mastnější pleť, právě proto říkám, že mě na mastnějších místech neseděl tak, jako na tvářích, které mám suché.. :) Mě teda do pórů vůbec nezalézal a suchá místa mi naopak vůbec nezvýrazňoval.. :) No je vidět, že každému sedí něco jiného. :)

      Vymazat
  4. Momentálně nepoužívám žádný, dávám přednost větší vrstvě korektoru:). Ale hledám nějaký dobrý, po výplatě bych chtěla zkusit MAC.
    Problém u makeupu je asi ten, že v létě je nutné koupit jiný odstín:D.

    OdpovědětVymazat
  5. I once had this foundation and really liked it. And those earrings are gorgeous! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za super recenzi, znovu jsi mě utvrdila v tom, že další makeup z drogerie nepotřebuji :-D Průhledná víčka jsou peklo - nejen že jsou v jednom kuse upatlaná a je to strašně vidět, ale většinou i okamžitě popraskají a pak ani nedrží. Nechápu, že to pořád dělají. Zrovna jsem si taky koupila letní makeup UD Naked skin odstín 4,5 no a nevím jako... Je o trochu tmavší než jsem teď, to jo, ale odjíždíme za pár dní na dovolenou a bojím se, že až se vrátím, bude už světlý... :-D To je tak, když si nezvládnu koupit ani makeup...

    OdpovědětVymazat
  7. Ja používam najradšej červený od bourjois, to je už môj asi desiaty :)

    http://www.ellenya.com/2016/07/satnikova-vyzva.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger