15. července 2016

The Real Make Up Of The Day | Summer Edition

Krásný pátek vám všem,
dnes tu není to typické líčení, na které jste zvyklé. Protože je léto, je horko a make up přirozeně je spíše na obtíž ne na krásu, myslím, že více do detailu to rozvádět nemusím. Pocit rozteklého obličeje není vůbec příjemný a já myslím, že v létě je zkrátka čas oželet make up většinu dní a prostě si užívat léto, aniž by jste měli strach, že budete mít rozteklé stíny. Takže dneska vám ukážu nejpoužívanější produkty v těchto hicech a uvidíte, jaký můj "skutečný MOTD" na léto je. 

Použiji pouze pět základních produktů, samozřejmě občas přihodím třeba korektor, ale to je spíše podle potřeby, než počasí. Rovnou se na to vrhneme tedy. Škoda, že jsem tento článek vychytala do zatím nejstudenějšího a nejošklivějšího týdne, který zatím o prázdninách byl.. :D Ale tak třeba se inspirujete, až zase přijdou horka. Tenhle článek je spíše takový "nahlédnutí" do mého života, protože ne každý den je u mě kreativní a ne každý den mám náladu nosit barevné líčení. :) 


1. Pudr
 - v létě naprostá samozřejmost, nosím ho v kabelce 24/7 a tenhle od Catrice jsem si velmi oblíbila! 

2. Rozjasňovač
- dávám ho jen do vnitřních koutků, aby líčení vypadalo, že jsem se alespoň trošku snažila, navíc tím skryjete to, že máte unavené oči

3. Kleštičky na řasy
- bez kleštiček už nedám ani ránu, pro mě jsou naprostá nezbytnost, kterou s sebou tahám i na cesty, protože pokud nemáte vyloženě dlouhé a natočené řasy od přírody, tohle je to, co vám udělá opticky delší a hezčí řasy

4. Primer pod řasenku a řasenka
- tuhle řasenku a primer jsem si velmi zamilovala a používám je denně, do horkých dnů jsou jako dělané, protože se neobtiskávají na víčko a drží prostě skvěle... no a samozřejmě dělají nádherné řasy

Dále samozřejmě věci na obočí a případně korektor na kruhy pod očima nebo na nějaké protivy třeba na čele.. :D A takovýhle je výsledek. Líčení, které máte za 10 minut hotové a je ideální na léto. 


Jaký je váš "líný" letní make up?

4 komentáře:

  1. Skvelé produkty! Púder od Catrice je super :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  2. Můj nejlínější letní makeup je řasenka, balzám a gel na obočí, ale to musí být opravdu lenost den. (když někam jdu) a když ne a jsem doma tak nahodím druhou tvář v podobě masky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já do práce nosím korektor, pudr, řasenku :D Toť vše :D A vlastně ještě obočí, který si dokreslím a zafixuji gelem.

    Fingers Up 2016
    Giveaway | Victoria's Secret

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger