26. června 2016

Victoria's Secret | Pink Tělové Spreje

Krásnou neděli vám všem,
dnes jsem si po dlouhé době připravila recenzi na tělové spreje od Victoria's Secret. Kdo mě sledujete už delší dobu, víte, že já VS spreje absolutně miluju a už několik let je používám, ovšem tentokrát jsem se rozhodla trošku změnit můj obvyklý nákup a místo klasických Victoria's Secret sprejů jsem si do košíku hodila Pink spreje. Jaký je mezi tím rozdíl? Prakticky žádný, oboje jsou VS, jen Pink je značka spadající pod VS zaměřena spíše na mladší fanoušky této značky. Každopádně jsem se rozhodovala mezi modrý a růžovým a nemohla se rozhodnout pouze pro jeden, tak jsem si pořídila oba. A jaké jsou zjistíte v dnešním článku! :) 

victoria's secret tělový sprej recenze || review victoria's secret body spray pink
Victoria's Secret spreje - všechny které jsem doposud vyzkoušela - mě doslova okouzlily. Jsou to ty nejlepší věci, obzvlášť na léto nebo cestování. Já je používám prakticky denně, občas je kombinuji s parfémem, ale často je nosím samostatně, protože se prakticky chovají jako parfémy. 

Narozdíl od klasických Victoria's Secret sprejů mají tyhle takový hravější obal, upřímně, líbí se mi mnohem víc a přijde mi, že jsou i lepší na cestování, protože mají pořádné víčko, které drží a drží za všech okolností. To se nedá říct o víčku z těch klasických sprejů, protože pokaždé se mi v kabelce sundalo a nemohla jsem ho pravidelně najít.

Výdrž je skvělá, stejně jako u klasických VS sprejů (recenze zde) poměrně dlouho vydrží vonět, řekla bych takových 5-6 hodin určitě. Pořád to je tělový sprej, takže je docela žádoucí, abyste nosily v kabelce třeba v dávkovači nebo rovnou celý sprej. Pak už stačí teda jen přestříkat trošku a jste zase voňavé jako jarní květinky. 

Modrý sprej Wild & Breezy je úžasná, sladká vůně, do které se nejde nezamilovat. Je to sladší vůně, ale ne příliš sladká, ale taková sladce svěží. Tahle vůně mi sedí především na denní nošení, kdežto ta růžová se dá nosit asi kdykoliv, protože je více svěží. Tento sprej bych spíše doporučila mladším slečnám, protože mi přijde, že se hodí spíše k mladším právě tím, jak je sladká. 

Růžový flakonek Fresh & Clean je přesně to, co vám napoví název. Svěží a čistá vůně, která potěší určitě vás, kdo nemáte rádi sladké vůně. Je to hodně letní vůně a nemůžu si pomoct, ale připomíná mi trošičku Clean Cotton vosk od Yankee Candle. I přesto, že je svěží, tak není přehnaně svěží a ohodnotila bych jí jako malinko sladkou ale spíše svěží vůni - je to takový kompromis mezi sladkou a čistou vůní. Je to ideální vůně pro každého a určitě bych se nebála darovat někomu právě tuhle vůni, protože s ní se zavděčíte nám, kteří máme rádi sladké vůně ale i těm, kteří mají radši svěží. 

+
balení
dlouho vydrží vonět
dlouho vydrží balení (až půl roku)
vhodné pro všechny věkové kategorie
ideální na cestování
plastové balení
-
nic

victoria's secret tělový sprej recenze || review victoria's secret body spray pink
Hodnocení: 5/5
Růžový Fresh & Clean najdete zde a modrý Wild & Breezy zase zde cena 329 Kč
Pokud sháníte nějaký levný parfém nebo vůni na léto, tak už nehledejte a vyzkoušejte jeden z milionu tělových sprejů Victorky. Já jsem se do všech sprejů, které jsem vyzkoušela zamilovala, a neznám člověka, kterému by tyhle spreje nevoněly. Je to ideální dárek třeba k narozeninám nebo Vánocům, je to cenově velmi dostupná varianta a navíc to jsou spreje, které vážně vydrží vonět dlouho a balení vám také vydrží dlouho. Pokud jste ještě žádný sprej nevyzkoušely, je čas to změnit!

Už jste zkoušely tělové spreje VS?

4 komentáře:

  1. VS spreje jsem nezkoušela, ale dlouho se na ně chystám! A tyhle vypadají hodně dobře:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Super, že je konečně nějaká recenze na tyto spreje. Už jsem se na něj koukala, ale pořád jsme nevěděla, jakou variantu mám zvolit. Po přečtení tvojí recenze si dělám zálusk na ten modrý ♥

    Co je nového v drogeriích?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger