22. června 2016

Happiness Boutique | Statement Náušnice

Krásnou středu přeji,
dnes tu mám neobvyklý článek, v kterém bych vám chtěla ukázat nádherné náušnice, které jsem dostala v rámci spolupráce s německým e-shopem Happiness Boutique, který mi tyhle statement naušnice poslal, abych s nima mohla dekorativně obohacovat fotky na blog ale také na nošení, protože jsou prostě boží. Dnes bych vám tedy velmi krátce chtěla Happiness Boutique představit a ukázat vám tyto náušnice, do kterých se prostě zamilujete! 

Já jsem si z e-shopu vybrala dvoje nádherné statement náušnice, ale musím vám říct, výběr byl velmi těžký, sami se mrkněte na to množství překrásných náušnic, které nabízí. 

Nádherné, honosné a zajímavé náušnice - tyhle byly první, na které jsem měla spadeno. Moc se mi líbí ten mramorový kamen, ale i to, jak se náušnice na slunci třpytí a lesknou.. Co se mi hodně líbí je to, že se hodí k čemukoliv, ať máte na sobě šaty, kalhoty, sukni nebo kraťasy, vždycky se budou hodit. Pro mě to jsou rozhodně jedny z nejkrásnějších náušnic, co mám. 


Tyhle náušnice byly spíše spontánní rozhodnutí, protože jsem se rozhodovala mezi stříbrnýma kamenama a těmahle barevnýma - holografickýma kamenama a při výběru jsem doslova rozpočítávala, na které volba padne. Padla na tyhle a teď jsem moc ráda, protože tohle jsou velmi unikátní náušnice, které jen tak nikde nenajdete. Vypadají na uchu naprosto dokonale a se seplýma vlasama vypadají neuvěřitelně honosně. Rozhodně dobrá volba a jestli se vám také líbí, tak směle do nich!


Abych ohodnotila ale samotnou kvalitu náušnic, protože nejsou úplně nejlevnější, musím říct, že jsem trošku na vážkách. Šperk je sice nádherný, ale špunty jsem po prvním použití musela měnit, protože se mi plastové kolečko prostě ulomilo a nedrželo vůbec náušnice a to u všech čtyř kusů, takže na to pozor, pokud se rozhodnete pro objednávku. 

Náušnice jsou trošku těžší, než jsem čekala, ale to je jen známka toho, že jsou skutečně kvalitní. Většina těchto statement náušnic jsou plastové, ale tyhle jsou skutečně pevné a drží skvěle, kameny jsou na nich nalepené velmi pevně a působí velmi luxusně. 


Pro slevu 10% zadejte kód nikolamills*
*platí pro objednávky nad 19 Euro
PS. Happiness Boutique má ke každé objednávce poštovné zdarma! 

7 komentářů:

  1. Vypadají nádherně, ale na mě by byly až moc masivní :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásný, ale na mne moc velké, nenosila bych je -.-"

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou přímo nádherné, ale já bych je asi nenosila :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Náušničky jsou moc krásný! Tahle značka má celkově moc krásné doplňky :)

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, pozývam ťa na GIVEAWAY na blogu mojej sesternice :)

    http://partofnicol.blogspot.sk/2016/06/mary-kay-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezke nausnice;) Ja teda mohu jen chirur. ocel, ale styl mam podobny. Mam rada takove delsi nausnice - viz. muj posledni ulovek - https://www.goldeligius.cz/nausnice-z-chirurgicke-oceli/calvin-klein-nausnice-pleasant-kj72ae010100.html . Jinak fajn blog, budu dale sledovat. At se ti dari ;) Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger