29. června 2016

MakeUp Eraser | Zázračný Odličující Hadřík

Krásnou středu všem,
někteří na tenhle článek čekali už hoodně dlouho, protože vím, že jsem se s několika lidma bavila o tomhle zázračném hadříku na Instagramu a vlastně i s kámoškama jsme tenhle hadřík několikrát rozebírali a já vás dneska přesvědčím, že tenhle hadřík potřebujete také. Pokud vám na všech možných sociálních sítích tenhle hadřík unikl a vidíte ho dnes poprvé, tak zažijete velké věci. Tak se na to rovnou vrhneme. 

Tento hadřík u nás můžete sehnat ve dvou barvách - v růžové, jako mám já, nebo v černé. Já si vybrala růžovou, protože jsem chtěla vidět to, co odličuji a zda to odličuji, což bych na černém hadříku těžko pozorovala, jinak bych rozhodně šla do černého. Hadřík je asi 30 cm dlouhý a 15 cm široký (zhruba) takže je tam spousty místa na odlíčení. Mě vydržel do prvního vyprání 3 týdny, a to že já se skutečně maluji téměř každý den. 

Na fotce níže si můžete všimnout, že hadřík má dvě rozdílné strany vláken. Na jedné straně jsou krátké vlákna, kdežto na té druhé jsou delší. Nevím, jaký to má vliv na samotné odličování, protože mě se zdá, že obě strany fungují stejně dobře a nezáleží na tom, zda se odlíčítou tou či tou stranou, ale možná někdo ví, jaký to má účel, takže mi to dejte vědět kdyžtak do komentářů. 

Postup odličování je velmi snadný. Namočíte hadřík vodou a odličujete. Nic víc. Jen voda. Nářez co? Já jsem teď zlenivěla natolik, že se odličuji ve sprše, což je pro mě nejpohodlnější a nejrychlejší způsob odličování se a musím říct, že i nejsnažší - takhle rychle a bez námahy jsem se nikdy před tím nemohla odlíčit. 

Dostupnost je horší a je to jediné mínus těchto hadříků. Na internetu se dá sehnat, ale na českém e-shopu za 750 Kč (no, 200 Kč přirážka, proč ne..) a na zahraničních eshopech většinou platíte poštovné. Proto se vyplatí počkat si na výlet do Prahy nebo do Sephory, která je u vás nejblíže a koupit hadřík tam. 

Hadřík vydrží údajně 1000 vyprání, a teď si vezměte, že by jste + - jednou za měsíc hadřík vypraly. To znamená 12 vyprání za rok. Tudíž vám vydrží podle mých výpočtů 83 let :D (možná se pletu, matika není moje silná stránka, ale i bez toho, abych vám dala přesné údaje, vidíte, že hadřík skutečně vydrží dlouho). Víte, kolik ušetříte za micelárky a vatové tamponky? 


Jak hadřík peru?
Dáte ho do pračky samostatně na 40° a šetrné praní, použijete normální prací prášek a je to. Hadřík mimochodem nebarví, takže ho můžete dát i s jinýma věcma, ale protože u nás je většina věcí černá, tak aby černé věci nezapustily do hadříku, peru ho samostatně. Pokud máte růžové věci nebo barevně podobné, tak se toho nebojte a přihoďte ho k dalším věcem. 

+
odlíčí i voděodolné líčení
vydrží 
skvělý na cestování
v černém i růžovém provedení
hadřík můžete používat až 3 týdny, než je třeba ho vyprat
rychlost odlíčení
vhodný pro všechny typy pleti
-
dostupnost


Hodnocení: 5/5
K zakoupení v Sephorách za 550 Kč
Hadřík všem rozhodně doporučuji, je to vážně boží dar a já nevím co ještě k tomu říct. Já se už ničím jiným neodličuji, je velmi šetrný k pleti, odličuje velmi rychle a můžete se odlíčit i ve sprše. Je ideální na cestování a je snadné ho skladovat. Pro ty, kteří neholdují tolik růžové barvě, tak se můžou rozhodnout ještě pro černou variantu, která vypadá také moc dobře. Mimo to, že hadřík seženete jedině přes internet nebo v Sephoře nevidím jedinou vadu, kterou by měl. Rozhodně doporučuji a já osobně koupě nelituji ani trošku!

Zaujal vás tento hadřík?

6 komentářů:

  1. No hadřík znám, ale ta cena mě odradila. Ikdyž se to mozná i vyplatí :) Když vydrží dlouho.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. toto môže byť veľmi dobré :) pamätám si, že kamoška mala dávnejšie niečo také, ale neviem či to nemala len obyčajný uteráčik, a na moje počudovanie to odličovalo super...takže určite parádny produkt :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. no ale prat raz za mesiac mi pride teda dost malo :D tak minimalne raz za tyzden

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím jestli se mi odeslal první komentář, tak tu když tak budou dva :)

    Makeup Eraser znám, ale z nějakého důvodu mě prostě neláká si ho koupit a možná bezdůvodně mu prostě nevěřím. :) Navíc mi přijde dost nechutné odličovat se tři týdny do toho samého kousku každý den. Já každý den používám bavlněné žínky, ale mám jich asi dvacet a na každý den beru novou. Pochybuji, že se v tom hadru nemnoží bakterie.. kdyby se to totiž nedělo, už dávno by je používali třeba v nemocnicích a prali jednou za tři týdny. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem jedna z těch exotů, kteří o tomto hadříku nevěděli o.O nejspíš se po něm podívám, až se dostanu do sephory :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že někteří tu píšou, že bych ho měla prát častějc. Teď ho peru každý třetí den, pouze v rámci testování jsem zkoušela, jak dlouho se to dá, navíc jsem vždycky "vymáchala" v horké vodě, abych alespoň nějaké bakterie zneškodnila, jen se tím nevypraly ty skvrny z makeupu. :D To jsem nechtěla někoho takhle pohoršit, omlovám se teda.. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger