5. června 2016

NARS | Super Orgasm Blush

Krásnou neděli vám všem,
dnes tu máme po velmi dlouhé době nějakou tvářenku, a tentokrát to je Super Orgasm od NARS, který určitě znáte. Orgasm i Super Orgasm je jedna z nejoblíbenějších tvářenek vůbec, a bývají velmi často rozebírané a proto, že jsem už velmi dlouho odolávala koupi, rozhodla jsem se konečně si jí pořídit. Takže konečně je moje a já jí v posledních dnech skutečně používala každý den, takže jsem jí pořádně ozkoušela a dnes se na ní podíváme do podrobna. :) 

NARS a jeho obaly jsou vždy top a zde tomu není jinak. Ono vlastně NARS má všechny obaly "stejné", jen se liší v detailech jako je velikost. Což mě vede k tomu, že občas se mi pletou stíny a tato tvářenka, protože mají stejnou velikost a občas se mi prostě spletou, takže pokud skladujete kosmetiku jako já podle značek, tak tohle určitě nebude dobrá volba v případě NARS produktů. :D Co se týče ještě balení jako takového - je naprosto super na cestování, balení je velmi bytelné a rozhodně bych se nebála přibalit si tuto tvářenku do své kosmetické taštičky.

 Jaký je rozdíl mezi Orgasm a Super Orgasm? Třpytky. Super Orgasm je tvářenka plná třpytek, což se na první pohled může zdát strašidelné, třpytky v tvářence.... Ale ve skutečnosti to není taková palba. Tvářenka má poměrně služnou pigmentaci, tudíž stačí pouze jednou přejet štětcem a boom, tvářenka je na štětci dost na jednu tvář. Štětec ale nepobere tolik třpytek a když jo, prakticky se na tváři ztratí, a pokud něco, tak jen přidají na takovém tom "zdravém" dojmu. Já osobně měla velký strach jít do třpytivé tvářenky, ale ve finále se z toho vyklubala závislost a tuto tvářenku jsem si velmi zamilovala. 

Pigmentace je tak akorát, u tvářenek nemám moc v lásce silnou pigmentaci, že štětec musím půl hodiny oklepávat, ale to že párkrát oklepu a hotovo. V tom je tato tvářenka super, jak jsem již říkala, stačí jednou přejet a na štětci je dost produktu ale ne tolik, aby vám udělal tváře alá Marfuša. Dělá velmi přirozený dojem a je vhodný jak na denní tak noční makeup. Ještě bych ráda zdůraznila to, že obě Orgasm tvářenky mají překrásný odstín, který sedne ke každému typu pleti a bude působit přirozeně. 

Výdrž je perfektní, celý den drží bez hnutí, nemusíte ani používat primery - já sama žádný nepoužívám (jen na T-zónu POREfessional od Benefitu), takže jediné, co pod tvářenkou je, je většinou teda Astrid CC Krém (který je mimochodem skvělý na tyto teplé dny) nebo klasicky makeup, takže se drží na něm a to zkrátka do té doby, než ho odlíčíte. 

Ale samozřejmě je nutné myslet i na to, že tahle tvářenka něco stojí. Cena je trošku vyšší, ale pokud si za kvalitu jste ochotny připlatit, myslím, že vás tato cena nerozhodí. Osobně si myslím, že mi tato tvářenka bude držet snad několik let, protože je tam spousty produktu a při tom množství, kolik potřebujete na obě tváře, je to investice prostě dlouhodobá. Já osobně bych se investice do celkově značky NARS nebála, mám doma už menší sbírku a ani jeden produkt nebyl krok vedle. 


+
jedním slovem - třpytky
drží celý den
krásná barva
bytelné balení, lze s ním cestovat
přirozený vzhled
-
cena

Hodnocení: 4,5/5
NARS seženete i online a to třeba tady
Kosmetiku NARS miluji, a moje láska se jen prohloubila touto tvářenkou. Já nikdy tvářenková nebyla, spíše jsem sázela na takový lehký bronzer, ale touto tvářenkou se to pro mě změnilo. Do té doby, než jsem si pořídila tuhle, jsem měla celkově čtyři tvářenky a používala jsem je většinou skutečně jen výjmečně, ale už jen to, že tuhle tvářenku jsem měla v posledních dnech na obličeji téměř každý den, o něčem svědčí. Pokud nejste tvářenkoví, jako já, zkuste určitě Orgasm nebo Super Orgasm a váš pohled na tvářenky se 100% změní. 

Používáte tvářenky při běžném líčení?

4 komentáře:

  1. Jo používám tvářenku když zrovna nezapomenu :D :) Tahle ma velmi pěkný odstín, ale na mě az tak nějak barbínovský :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neřekla bych, že je barbínovský, spíše naopak, je hodně nenápadný na tvářích :) Druhá fotka mu odpovídá odstínově nejlépe :) Odstín je těžký popsat, řekla bych, že je spíše do oranžova než růžova a na tváři je prostě hodně přirozený.. :)

      Vymazat
  2. Skvelé fotografie, najlepší blog, ktorý som za posledný čas videla! :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger