8. června 2016

Aussie | Plážové vlny s Miracle Beach Waves

Krásnou středu vám všem,
dnes tu mám pro vás připravený článek tak akorát na letní dny. Pokud máte rády vlnité vlasy, jako od moře, tohle bude přesně pro vás. Já, od té doby co jsem si nechala vlasy ostříhat a mám je poměrně krátké, si je občas nějak "vystajluju" a proto, že vlny k létu prostě patří, tak používám buď kulmu, nebo když jsem líná, tak právě tento sprej. Tak se na to rovnou vrhneme. 





U tohoto produktu se k balení vyjadřovat asi nebudu, není tam moc co zmínit nebo vypíchnout, nebo něco co by jste měli vědět. Je to plně funkční sprej, který se ale klidně hodí i na cestování, protože není tak velký ani těžký (150 ml), takže ho můžete přihodit klidně do kosmetické taštičky na výlet. 

To mě ale vede k tomu, že jsem trošku v rozpacích právě z té velikosti. Brala bych klidně větší balení - alespoň 250 ml, protože toho spreje potřebujete poměrně dost, aby jste nějaký ten efekt dostali do vlasů. Mě osobně na husté vlasy padne spousty spreje a to, že jsem tenhle sprej použila asi 4x a mám tam zhruba čtvrtinu, mě trošku mrzí a budu muset kupovat další balení. Tohle ale nemusí vadit všem, někdo, kdo má méně vlasů než já, toho spotřebuje méně a déle mi to vydrží, ale pokud máte také husté vlasy, měli byste brát ohled i na tohle. 


Co ale na tomto spreji naprosto miluji, je vůně! Tak přeskrásně voní, připomíná mi to takovou svěží vůni, ale zároveň takovou zajímavou a vůbec jí nedokážu popsat, ale přirovnala bych to k příchodu do prodejny Lush. Přesně tak voní a já jsem tím naprosto posedlá. Pokud někdy půjdete okolo tohoto spreje v drogerii, tak odšroubujte víčko a přivoňte si, ucítíte, jaká slast to je! 

Ale teď k věci, co nás zajímá nejvíce - udělá skutečně beach waves? 
Musím říct, že když jsem poprvé sprej vyzkoušela, byla jsem spíše naštvaná, protože se mi zdálo, že mi vlasy udělat hrozně mastné a musela jsem si je umýt. Ale pak jsem vyzkoušela pořádně si s tím pohrát, a stačilo vzít hřeben, vlasy s ním rozčesat, nastříkat tam tunu tohoto spreje, rukama "promačkat", počkat až to zaschne, a prstama rozčesat. To vše doporučuji dělat s předkloněnou hlavou, protože pak vám dá sprej absolutní mega objem. A vlny. Ty vlny, které tenhle sprej vytvoří nejsou úplně lokny, jak z kulmy, ale jsou to takové nedbalé vlny, které skutečně vypadají jak od moře.

Takže, dejme tomu, že jste si v 7 hodin ráno udělali tento účes, máte krásné plážové vlasy a jdete do školy. Venku nefouká a je hezky. Vlasy drží až do odpoledne, kdy ale postupně uvidíte, jak vlasy klesají a už nejsou tak načechrané, jako ráno. Pro tuto situaci doporučuji namočit dlaně a vlasy opět "promačkat", aby se jim trochu té struktury vrátilo. Pak už ta výdrž jde z kopce a k večeru už máte normální, rovné vlasy. 

Abych řekla pravdu, z výdrže moc odvařená nejsem, proto, že nedrží vlasy celý den. Ačkoliv s tímhle mám problém i u vln vytvořených kulmou, trošku mi to vadí, protože to znamená, že když chci vlasy od rána do večera vystajlované, musím mít u sebe ten sprej, abych vlasy dala do té podoby, v jaké je chci mít. 
+
vůně
cena
dostupnost
-
poměrně malé balení
vlasy nedrží celý den

Hodnocení: 3,5/5
K zakoupení v drogeriích (např. DM) za cca 120 Kč
Tenhle sprej bych určitě doporučila, je super, krásně voní, ale nedrží moc dlouho. Proto ho doporučuji jen těm, kteří od něj neočekáváte celodenní výdrž a spíše chcete třeba vlasy trošku čas od času obzvláštnit třeba do školy. Určitě bych tenhle sprej nekupovala, pokud chcete mít vlasy vlnité celý den, aniž by jste se účesu dotkli. Momentálně se rozmýšlím, jestli zkusit jiný, nebo jít znovu do stejného. 

Máte rádi "nedbalé vlny z pláže" nebo spíše "uhlazený look"?
Pokud jste zkoušeli nějaký beach spray, dejte mi do komentářů vědět jaký, a zda stál za to!

10 komentářů:

  1. Hrozně mě láká ho zkusit, ale teda jak píšeš, kolik toho musíš na jeden look spotřebovat.. mám právě vlasy celkem hustě a ještě k tomu vlnité, tak nevím, co by mi to s nimi udělalo :D :) Musí to být ale příjemné ozvláštnění :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není tak drahý, zkusit ho můžeš, při nejhorším budeš mít jen voňavý vlasy... :D :)

      Vymazat
  2. Me se vlasy vlni prirozene, ale docela by me zajimalo, zda by s nimi sprej neco udelal.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě by akorát podpořil přirozené vlny :) Mohlo by to vypadat moc zajímavě! :)

      Vymazat
  3. škoda že si nepridala aj fotku vĺn :) rada by som si pozrela ako to zvlní vlásky
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuji udělat článek do série "Style Wars" kde dám fotky toho, jak mi vlasy udělají různé kulmy a plánuji tam dát fotku i z tohohle spreje :)

      Vymazat
  4. Sprejuju tohle do vlasu vzdy po umyti pro 'beach look' a je to top 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem taky zkoušela a nic mi to s vlasama nedělá :D Musím to dávat jedině do suchých :D

      Vymazat
  5. Moc zaujímavý produkt a krásny článok ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger