10. června 2016

MOTD | Růžová Linka & Třpytky

Krásný pátek vám všem,
dneska tu mám pro vás další líčení, opět něco barevného, protože já prostě barvy v líčení mám nejradši. Když jsem tenhle look vytvářela, tak jsem prakticky nevěděla, co dělám, začala jsem růžovým stínem a vůbec nevěděla, jaké barvy hodit na víčko, takže jsem tam dala méně výrazné barvy. Tak se na to vrhnem, vytvořila jsem prakticky dvě varianty, tak mi v komentářích můžete dát vědět, jaký se vám líbí. 

Tento look jsem vytvořila tak, že jsem si vzala bílou NYX tužku, kterou jsem udělala tlustou čáru pod spodníma řasama, trošku jí rozblendila a dala na ní růžový stín. Pak jsem se vrhla už na víčko, kam jsem smíchala do ohybu víčka oranžovou, hnědou a měděnou barvu, z které vyšla takováhle teplá hnědá, která jde místy do té měděné až oranžové barvy a to podle mě dělá tento look velmi zajímavý. Aby se mi tyhle tři barvičky dobře blendily do sebe, tak jsem ještě přes celé víčko dala tělový stín, kterým jsem také "usadila" primer. Pak jsem vzala už jen takový metalický tělový stín z Flawless paletky od Makeup Revolution, do koutku dala Mary-Lou a nahodila linky. 

Tento první look spočívá v tom, že jsem ještě použila řasy Demi Wispies od Ardell, které se mi k tomuto líčení zdály naprosto vhodné. Jsou velmi přirozené, takže líčení zvýrazní ale ne příliš.


Druhý look je finální look, který jsem nakonec zvolila, liší se jen v tom, že jsem přes víčko dala třpytky Urban Decay v odstínu Distortion a musím říct, že ty třpytky dodaly líčení úplně jiný rozměr (ačkoliv to na fotce tolik nevynikne), což jste možná viděli na mém instagramu.

Rozdíl spočívá v tom, že jsem řasy vyměnila za třpytky. 



Products used:
TheBalm Put a Lid On It! Primer
Makeup Revolution Flawless Palette
eBay 120 Eyeshadow Palette
NYX Jumbo Pencil in Milk
bhCosmetics Liquid Eyeliner
Ardell Demi Wispies Eyelashes
Benefit They're Real! Mascara
TheBalm Mary-Lou Highlighter
2nd look Urban Decay Heavy Metal in Distortion

Co říkáte na tohle líčení?
Líbí se vám více s třpytkama nebo bez? :)

16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Thank you! I totally agree, the pink made the look so much more interesting.

      Vymazat
  2. to je zase tak nádherné!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Tak to je nádherný. Něco takového bych taky někdy měla zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Určitě zkus, a pochlub se s výsledkem, ráda bych to vyděla i v tvém provedení!

      Vymazat
  4. Jéé, to je moc krásne! Si veľmi šikovná :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to velmi zajímavě, ale já osobně bych si na růžovou pod okem netroufla.
    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) chápu, že se to může zdát příliš výrazné, ale já myslím že to je právě to, co dělá líčení zajímavé :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger