12. června 2016

Style Wars | Vlasy Jako Z Pláže S Kulmou Babyliss

Krásnou neděli vám všem,
dnes pokračujeme ve Style Wars sérii, což je série článků, která je zaměřená na vlasy a minule jsem mluvila o kónické kulmě Remington, která dělá krásné vlnky, ale tentokrát trošku umírníme a ukážu vám kulmu, která je trošku širší, takže dělá větší vlny, které bych nazvala jako "beach waves" neboli plážové vlny. Pokud čas od času chcete s vlasama něco vymyslet, ale nevíte co, tak účes ledabylých vln je ten pravý, protože vypadá, jako že jste strávili hodiny stajlováním vlasů, ale ve skutečnosti jste za 10 minut měli účes hotoví. Tak se na to vrhnem. :) 

Balením jako takovým se zabývat nebudu, co se týče estetického hlediska, ale spíše bych řekla něco k praktičnosti provedení. Tohle je teda kulma, které říkám "kleště", protože vlasy dáváte prakticky do kleští. To mě osobně nevyhovuje, ale řeším to tak, že vlasy omotám kolem té "tyče" a pak je jen přiklopím druhou částí, že vlasy vlastně lépe drží omotané. Teď si tak říkám, zda to tak už každý nedělá, ale mě je známý jen způsob, kdy přichytnete do kleští konec vlasů a zbytek pramínku omotáte. 

Co je pro mě ale jedním ale za to velkým mínusem jsou tlačítka na vypnutí/zapnutí. Při normálním natáčení to nevadí, ale třeba když si dělám prameny v zadní části hlavy, tak často se mi prostě ruka dostane na místo, kde je vypínací čudlík a vypne se. Proto bych uvítala třeba možnost zamčení, aby mě tohle nemuselo prudit. 

Kulmy seženete v různých velikostech, nebo respektive v několika možnostech šířky tyče. Tahle kulma má průměr 32 mm, to znamená, že je poměrně široká a to je ten důvod, že vlny jsou větší a proto působí jak z pláže. Já bych klidně i snesla širší, protože na mých krátkých vlasech vlny stále mohou vypadat jako kudrlinky, než vlny. Co je také nutné zmínit je stupnice teploty. Na kulmě  můžete nastavit teplotu pomocí škály 1 až 10, kdy tedy teplotu měníte otáčením "prstence" kolem kulmy tak, aby šipka byla nasměrovaná na to číslíčko (obviously)

Jako poslední plus bych ještě vypíchla stojánek, který na kulmě je, protože to je pro mě velká výhoda, jelikož v koupelně nemám kam kulmu odložit, aby se něco nestalo, takže tohle je pro mě velké plus a myslím, že bude i pro vás, protože za tento stojánek můžete nejen zavěsit kulmu, ale i opřít. 


A opět to shrneme v několika bodech, aby jste měli pořádný přehled, pokud jste z článku moc informací nevyčetly. :D
+
cena
rychlá 
stupnice 1-10
"stojánek"
otáčivý kabel
-
rukou můžete kulmu omylem vypínat

Hodnocení: 4,5/5
Seženete třeba zde za necelých 600 Kč
Tuhle kulmu určitě doporučuji, myslím si, že za takovouhle cenu to je velmi slušná kulma, která těm méně náročným určitě poslouží skvěle a pokud jako já, sháníte levnou kulmu, která vám čas od času vytvoří pěkné vlny, které vám budou závidět i mořské pany. ;)

PS. V posledním díle Style Wars vám ukážu fotky všech účesů, s všema kulmama, která tu uvidíte, aby jste je mohli porovnat! :) 

Co říkáte vy na takové "ledabylé" vlny?

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jojo, určitě by bylo fajn udělat si radost takovou kulmou, jako je tahle :)

      Vymazat
  2. Tak ta vypada opravdu povedene, uz dlouho si chci podobnou kulmu poridit a tahle je i za fajn cenu :-)
    Lovely imperfections | TheBalm a Clinique giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle kulma vypadá naprosto skvěle! Měla bych si už nějakou novou pořídit :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  4. Ledabylé vlny jsou bezva, pokud člověku drží :) Já nevím proč, ale mě prostě nedrží na vlasech nic.. Ani svatební účes, kdy jsem v natáčkách strávila několik hodina pak hodiny pod sušákem... a padla minimálně jedna celá lahev s lakem na vlasy :D Do večera na těch volných navlněných pramenech nebylo poznat, že navlněné byly :) Kulmu samozřejmě doma mám, ale stejně ji nepoužívám. Raději žehličku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kulma vyzerá úžasne. Ďakujem za tip, mala by som si už nejakú zaobstarať.


    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  6. Už se těším na fotky jednotlivých kulem na vlasech.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger