17. června 2016

MOTD | Pride Month

Ahoj všem,
určitě jste všichni slyšeli o tom, co se stalo v Orlandu. Pokud ne, tak ve zkratce: právě probíhá tzv. Pride Month, v gay baru bylo zastřeleno přes 50 lidí a dalších 50 lidí zraněno. Mě se tahle událost velmi dotkla, protože k LGBT+ komunitě mám velmi blízko a skutečnost, že byl někdo zastřelen kvůli tomu, jaké je orientace mi přijde absolutně příšerné a je mi líto všech rodin, kterým někdo zemřel v tento den nebo byl zraněn... proto jsem k této události vytvořila i look v barvách duhové vlajky LGBT+ komunity. 


Look jsem vytvořila pouze za použití NYX bílé jumbo tužky jako podklad pod tyto stíny a na ně dala barvičky podle barev vlajky.

Products used:
NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
eBay 120 Colour Eyeshadow Palette
TheBalm Mary Lou Highlighter
Benefit They're Real! Mascara


Prosím, nikdy neodsuzujte nikoho, kvůli tomu, jaké je orientace. 

10 komentářů:

  1. Je to opravdu strašné. Nechápu smýšlení lidí, kteří tohle dokáží provést. Tenhle článek je krásné gesto a líčení se ti moc povedlo! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jako by jsme ani nežili ve 21. století, ale v pravěku, kde lidi nejsou schopní tolerovat rozdíly mezi lidma.. :( Děkuji! :)

      Vymazat
  2. Naprosto dokonalá líčení. Jak píše Katka, tento článek je moc pěkné gesto! Já si někdy říkám, co se to na tom světě děje.

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) To jo, mě je z toho kolikrát hrozný smutno,... když člověk už nemůže bejt ani sám sebou, to je největší neštěstí.. :(

      Vymazat
  3. Tak tohle je naprostá bomba!! Dokonalost!!

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá opravdu zajímavě, moc se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je opravdu veliká paráda! Na stíny moc nejsem, ale takové barvičky já ráda, je to super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger