1. června 2016

Astrid | Opalování s Astrid

Krásnou středu vám všem.
Konečně vyšlo sluníčko a s ním se i vyhouply stupně nahoru, takže můžeme vylézt na zahradu a pěkně se připékat a chytat bronz. Ale ani v Čechách nejsme před sluníčkem úplně chráněny a naše kůže vyžaduje i zde nějakou tu péči. Díky Astrid jsem měla možnost ozkoušet některé produkty z jejich sluneční péče, a proto, že mě vážně nadchly, tak jsem si hned pořídila do zásob další. V dnešní recenzi vám tedy tyto produkty popíšu a něco vám o nich řeknu, protože při opalování je péče o kůži skutečně důležitá. Tak se na to vrhnem. :)

První je můj osobní nákup, který jsem se rozhodla prubnout, protože má nízký faktor a to je olej na opalování s faktorem 10. Olej má v sobě beta karoten, takže chrání před UV zářením ale také pleť udržuje hydratovanou tak, že když jdete ze sluníčka, nevypadáte jako seschlá hrozinka. Faktor 10 je podle mě ideální především na obličej a pro mě i na nárty, které si často spálím i při běžné procházce. 

Já mám oleje na opalování nejraději, protože po nich cítím to, že pleť je skutečně hydratovaná a hlavně je na dotek taková jemná a zdravá, což u některých krémů opalovacích schází. Jediné mínus všech olejů na opalování je to, že když máte takovýhle sprej, tak vám pak kloužou prsty po celém obale a je všechno mastné, takže je lepší mít vedle sebe nějaký ručník, do kterého se otřete. 


Ještě chvíli se budeme držet olejů, tentokrát ale budu už mluvit o oleji, který jsem dostala k recenzi. Tento má trošku nižší faktor a tím pádem je vhodný až na to sekundární opálení, které vlastně pro mě nastalo po maturitě, kdy jsem chytla trošku bronz během učení se na zahradě, ale teď už používám jen takhle nízký faktor, který mi chrání kůži ale také se díky němu pořád opálím. Rozhodně bych nezačínala takhle nízkým faktorem, protože je stále menší šance spálení, proto bych skutečně volila "šestku" až třeba po měsíci opalování se - i kdyby jen párkrát. 

Opět, jediným problémem jsou mastné ruce a to, že je to sprej, takže při zmáčknutí vám bude prst klouzat všude okolo. :D 

 Dále tu už mám hydratační mléko s faktorem 30, které já používám na ramena. Podle mě je třicítka vhodná na celé léto, pokud jedete k vodě, k moři nebo jste jenom na zahradě, ramena jsou slunci vystavena nejvíce, takže logicky potřebují největší ochranu a já vždycky a všude mažu vyšší faktory na ramena, protože kdo zažil spálená ramena, ví, co je bolest. :D Jak jsem už výše naznačila, tyto krémy mi často moc nesedí, a vadí mi to, že pak cítím to, že mám tu kůži suchou, ale u tohoto krému jsem trošku na vážkách. Když dám tenkou vrstvu, která sice chrání, tak kůže není vůbec hydratovaná a je na dotyk taková "zcvrklá" ale když dám prostě bílej nátěr, tak tenhle problém nemám. Pořád nevím, jak se k tomu stavět, protože nejsem úplně fanoušek bílých vrstev opalovacích krémů, ale zase mám ráda ten pocit hebké kůže... 

Krém je voděodolný, což je podle mě velkou výhodou právě k moři nebo vodě a proto se se mnou poveze na dovču k moři. :) 

Už jsme skoro u konce, jen teď řeknu něco málo k tomuto pleťovému krému na opalování. Pokud jedete k moři, rozhodně ano. Berte to, berte hned a hlavně jich berte několik do zásoby. Já si vždycky obličej spálím, pak se mi loupe nos a to není pěkné a letos se mi tohle nestalo právě díky tomuhle krému, který mi chránil můj nosánek před spálením. :D Pokud máte trošku náchylnější obličej ke spálení, nebála bych se tohle používat celé léto - já sama ho budu používat pořád, protože se mi skutečně během několika dnů opalování osvědčil. 

Je třeba ho hodně vmasírovat do pleti, pokud nechcete bílé vrstvy po obličeji, ačkoliv krém úplně dokonale nehydratuje, trošku bych ho smíchala s olejem, který máte ozkoušený, že hydratuje. Já to tak dělám a musím potvrdit účinky že: nos se mi neloupe, kůže není vysušená a hlavně nenaskočilo mi hejno pih pod očima. 


A nakonec už jen pečující produkt - třpytivé mléko po opalování.
Kůže si zalouží hydrataci normálně, i bez opalování, natož pak po celodenním chytání bronzu, takže vždycky, vždycky, vždycky u sebe mějte nějaký hydratační krém, který kůži zklidní a dodá jí tu hebkost a hydrataci. Tohle je super mléko, které velmi příjemně chladí a skutečně se velmi hezky třpytí, ale já u něj postrádám ten nášup silné hydratace. Pro mě to rozhodně není produkt, který bych si vezla k moři samostatně, ale jedině s nějakým hydratačním krémem, tenhle bude jen takové dvojče, které přijde jako druhá vrstva. Pleť se po něm krásně třpytí, ale ne tak, že by jste byli jako disco koule, ale je to takový drobný lesk, který vypadá velmi zdravě.

Jak říkám, nedodá kůži tu pořádnou hydrataci, ale krásně chladí a pokožka je po něm třpytivá a co víc si přát, než to, aby jste se třpytili? :D 


Abych to tak shrnula - potřebujete nějaký krém na léto? Ano. 
Je Astrid dobrá volba? Ano

Abych vám skutečně doporučila to nejlepší, řekla bych, že nutností je pleťový krém, který se vám bude hodit celé léto. Dále bych do košíku přihodila olej, který budete míchat s pleťovým krémem, aby jste měli hydratovanější pleť a vlastně celkově kůži jemnou a nezcvrklou. Ani třicítka na ramena nebude krok vedle a bude se vám hodit. Co se týče hydratace, tam bych sáhla po něčem, co se vám osvědčilo, protože nemám pocit, že mimo chlazení a třpytění se, toto mléko dělá extra divy. 

Už jste letos stihli chytit bronz?

8 komentářů:

  1. Až budu pořizovat opalováky na dovču, možná na Astrid mrknu. Je teď všude a značka mě dost láká :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni, pro mě to je absolutní go-to na každou dovču, Astrid mám moc ráda, hlavně kvůli svým cenám - patří mezi nejlevnější produkty na opalování. :)

      Vymazat
  2. Astrid jsem používala kdysi a je to fajn značka :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Astrid preferujem čo sa týka opaľovacích prostriedkov :D ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak! I já! :D Ještě Hawaian Tropic a to je všechno, co používám :D

      Vymazat
  4. Ja som z produktov na opalovanie verná značke Balea a Nivea, ich produkty sú noazaj super:) Tiež Bioderma má dobré, len o niečo drahšie. Od tejto značky som zatiaľ produkty neskúšala.

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea mi moc nesedla, vloni jsem z ní dostala vyrážku, takže zůstávám věrná Astrid :) Biodermu jsem nezkoušela, právě kvůli vyšším cenám, ale strašně lidí si produkty chválí, tak je asi na čase si na jeden/dva produkty ušetřit. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger