29. května 2016

NYX | Jumbo Eye Pencil Milk & Black Bean

Krásnou neděli vám všem,
omlouvám se, že tento týden se tu žádný článek neobjevil, ale mám pádný důvod k tomu, abych byla mírně neaktivní. Koneckonců, jsem vás na to mírně upozorňovala před několika týdny, že mě čeká maturita. Dnešním dnem pro mě končí maturitní týden a to znamená že maturita je (úspěšně) za mnou, takže se mohu vrátit opět k pravidelnému psaní článků. Dnes tu tedy mám recenzi na tyhle dvě nejznámější jumbo tužky, které snad na světě jsou a jsou to NYX jumbo tužky v odstínu Milk a Black Bean.   

NYX v ČR určitě neunikl nikomu, ale možná někteří - stejně jako já - to do Prahy mají daleko a počítají sekundy, než otevřou eshop. Mezi tím, seženete NYX online zde.

Obaly jsou fajn, řekla bych, jediné co bych možná trošku zkritizovala je to víčko. Když tráno chvátám, víčkem zareju dost často do tužky a pak mám po tom bílém obalu třeba černé šmouhy. Zatím to je jen proto, že tužka ještě je dost dlouhá na to, aby zalezla celá do obalu, takže až ten kousek ubude, tak bude super, protože se bude dát zašroubovat dovnitř. Ale do té doby, budu muset dávat pozor a hlavně nechvátat, abych si neodřela víc produktu víčkem, než tolik, co skutečně spotřebuji. 

Možná si říkáte, k čemu takovéhle tužky na oči jsou. Černou tužku jsem si naposled dávala před 6ti lety a rámovala oko jako šílená, každý den. Ale teď? Teď mám pro černé tužky lepší využití. Určitě víte, a máte zkušenosti s tím, že některé stíny na oči nemají tak dobrou pigmentaci. Ale jsou to krásné odstíny, které stále chcete nosit, takže se snažíte je udělat nositelné. A jak tomu pomůžete? Pořídíte si bílou nebo černou tužku jako podklad! 

Konzistence je velmi krémová, na víčko se tedy nanáší naprosto skvěle, tužka po kůži sjíždí snadno a naprosto bez problémů, a zároveň ze sebe vydá tu největší pigmentaci co jde. Po několika minutách se ta vrstva na víčku ale uzavře, že s ní už není ta manipulace téměř možná, takže doporučuji rychlou manipulaci, pokud chcete třeba černou tužku vyblendit do ztracena. Co se týče výdrži, ta je super, drží celý den, neobtiskává se a skutečně drží celý den a udrží i ty stíny na oku do té doby, než je odlíčím. 

A proč se vyplatí mít černou i bílou? 
Bílá je naprosto ideální pod neonové stíny, které na ní parádně vyniknou a když chci použít Sleek Acid paletku, nemám ani jinou možnost, než použít podklad bílou tužku. Černá je naopak skvělá pod tmavě modré, nebo burgundy stíny, které na ní dostanou úplně jiný rozměr. 

+
výdrž
výběr odstínů
konzistence
snadná aplikace
cena
dostupnost
-
balení

Hodnocení: 5/5
Online seženete jumbo tužky zde
Myslím si, že mít takovéhle tužky doma je naprostá nezbytnost, protože jakmile se vám dostane pod ruku stín, který nemá tak vysokou pigmentaci, jedna z těchto tužek vám pomůže vymlátit ze stínu největší možnou pigmentaci. I na waterline se drží poměrně dobře, i když slzení očí je trošku nebezpečné, protože pak tužka sleze spíše k řasám, ale pokud vám neslzí oči, neměly byste mít problém. :) Tyhle tužky všem doporučuji a určitě to je must have, vzhledem k té ceně! :) 

Co používáte vy jako podklad pod neonové stíny?
Máte doma nějakou jumbo tužku? 

6 komentářů:

  1. Ja sa už riadne dlho chystám na tú v odtieni Milk, čítam na ňu samé pozitívne recenzie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do ní, hodně se vyplatí! Dá se používat klidně každý den jako primer :)

      Vymazat
  2. Zrovna tyhle dva odstíny jumbo tuzky se mi líbí :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle bílou Jumbo tužku chci sehnat dlouho, ale ještě jsem se k její koupi nedokopala. Už bych měla! :D A jinak neonové stíny nenosím. Jsem na sobě zvyklá používat něco neutrálního, ale hrozně mě láká zkusit experimentovat!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do ní, rozhodně jí POTŘEBUJEŠ! :D Pokud se rozhodneš zkoušet barevnější stíny, tohle ti velmi pomůže, aby jsi z nych vymlátila největší pigmentaci :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger