8. května 2016

TheBalm | Kolekce Kosmetiky

Krásnou středu!
to, že miluju, miluju TheBalm kosmetiku, ví asi každý, kdo čte můj blog delší dobu. A proto, že se mi doma nashromáždila menší kupa těchto produktů, rozhodla jsem se, že bych v jednom článku mohla shrnout pocity po delším používání těchto produktů, protože většinu z nich už mám pěkně dlouhou dobu. Takže mě napadlo, že by mohlo i někoho zajímat třeba to, jestli používám ty samé produkty třeba i po roce používání. Tak se na to vrhnem. :) 



Začneme tím nejoblíbenějším, a tím je jednoznačně primer. Jak dnes uvidíte, věcí značky TheBalm mám veliké množství a je těžké říct, co je můj nejoblíbenější produkt, ale když jsem se nad touto otázkou zamyslela, došlo mi, že bez primeru na oční víčka bych se asi neobešla, takže ho označím jako nejoblíbenější produkt.  


Primer na oční víčka Put A Lid On It 
Mám ho už hoooodně dlouho a stále ho tam je spousty, řekla bych dobrá polovina balení. Musím říct, že v porovnání s primerem od značky Elf, je tohle neuvěřitelná výdrž. Skutečně udrží stíny syté celý den, a především brání tomu, aby se během dne slily do vrásek na víčku, což je hlavní důvod, proč jsem si primer koupila. Jediné, co bych primeru vytkla je to, že trvá docela dlouho (cca 3-5 minut) než zaschne. 


Řasenka What's Your Type? The Bodybuilder Mascara
Vzpomínám si, když jsem si jako úúplně první věc od TheBalm koupila právě řasenku What's Your Type? Bodybuilder Mascara a naprosto jsem se do ní zamilovala. Dělá nejkrásnější řasy, které mi žádná jiná řasenka neudělá a především je cenově velmi dostupná. Na to, jak má zvláštní kartáček, tak musím říct, že je to můj svatý grál a nejoblíbenější řasenka, kterou jsem kdy měla. Navíc, je to velké balení a mě vydržela tahle řasenka asi 10 měsíců. 



Pak jsem se vrhla na druhou řasenku, která se jmenuje jen What's Your Type? a je zaměřená na prodloužení řas. Ta už nebyla tak skvělá, jako výše zmíněná Bodybuilder řasenka, ale i přesto je moc fajn a já jí stále doma mám. Je pravda, že tolik neprodlužuje, ale díky tomu svému plastovému kartáčku, spodní řasy mi udělá úplně skvělé a dlouhé. Ačkoliv to není nejlepší řasenka, ani nepatří mezi ty nejlepší řasenky, ráda jí používám a nemůžu říct, že by mi vyloženě nevyhovovala, zkrátka jsem jí ale nepropadla tak, jako Bodybuilder. 


Rozjasňovač Mary-Lou Manizer
Tohle je asi nejprobíranější produkt celé značky. Mary-Lou patří mezi nejoblíbenější rozjasňovače a není vůbec divu, protože tenhle rozjasňovač je naprosto perfektní v mnoha způsobech. Dá se nosit jako stín na oči přes celé víčko, jako rozjasňovač do koutku oka a nebo jako rozjasňovač na tváři. Produktu je navíc skutečně hafo, takže i když rozjasňovač budete používat téměř denně jako já, jen tak ho nevypotřebujete. Já ho používám přes rok a mám tam menší díru v místě, odkud beru rozjasňovač do oka a místo, kterým rozjasňuji tvář není ani poznat, protože produktu stačí velmi málo, aby jste zářili do dálky. Navíc je to neuvěřitelně univerzální barva, která se hodí k většině líčení. 


Cabana Boy Blush
Patříte mezi nás, kterým nesluší růžové tvářenky? A stále nemáte Cabana Boy tvářenku ve své kolekci? Tak to musíte napravit. Tohle je totiž má nejpoužívanější tvářenka, je to taková malinová, tmavší barva s drobným shimmerem, která se na tváři netváří vůbec výrazně ale spíše vám dodá jen takovou tu zdravou barvičku a díky shimmeru i trošku prozáří vaše líčka. Rozhodně nejlepší tvářenka, kterou mám, a také se to na ní podepsalo, protože už je v ní troošičku důlek. Každopádně tahle tvářenka se dá nosit k jakémukoliv líčení, není tolik pigmentovaná, aby s ní byla těžká práce, aby jste to nepřehnali, ale zároveň je dost pigmentovaná, aby udělala krásný dojem růžovějících se tvářiček. 


Paletka očních stínů BalmJovi
Kupodivu, tohle je jedna z mých nejpoužívanějších paletek, protože obsahuje všechny barvy, které člověk k líčení potřebuje. Má v sobě krásný odstín světle hnědé i tmavě hnědé a dokonce se tam najde i spousty barviček jako třeba burgundy nebo khaki se zlatýma třpytkama. Mimo to, v sobě obsahuje i dva barevné balzámy na rty (nelze říct, že to jsou rtěnky, protože moc nevydrží a rozpíjejí se) a tvářenku i rozjasňovač. Dokážete si předtavit lepší paletku na cestování? Tahle v sobě obsahuje zkrátka téměř všechno, co k líčení potřebujete. 


Paletka očních stínů NudeTude 
Tahle paletka je stále mou nejoblíbenější, hned vedle Naked 2. Ačkoliv s ní nikdy nevykouzlím extra kreativní líčení, protože neobsahuje moc barviček, tak si myslím, že je vhodná pro cestování, na jakýkoliv nude look, kdy nechcete nic barevného ale třeba dramatické kouřovky nebo normální ne tolik tmavé líčení. Pokud o téhle paletce uvažujete, rozhodně přestaňte uvažovat a jděte do ní, já jí skutečně miluju a na cestování jí beru skoro vždycky, protože jsem si jistá, že vždycky vykouzlím něco zajímavého. 



























Tekuté linky Schwing
Tekuté linky, které asi nikdy nevyschnou. Mám je už dobrý rok a půl, používám je velmi často ale i přesto tam je produktu stále dost. Musím říct, že jsem nikdy neuměla vykouzlit pěkné linky tekutýma linkama, ale díky hrotu, který tyto linky mají, je to velmi snadné, protože připomíná hrot fixu. Rozhodně úžasné linky, jsou matné, úžasně se s nima manipuluje a zkrátka super. Jediné mínus, celkem velké mínus je to, že nejsou ani trošičku voděodolné. Jedna slza, jedna kapka vody.. a jste v háji. Bohužel, jsem na tohle přišla až na koncertu, takže si dokážete představit, jak jsem vypadala. Ale na běžné nošení do školy je super, navíc udělá tu špičku ocásku linek tak ostrou, že by jste se o ní klidně mohli pořezat. ;D


Matné, tekuté rtěnky Meet Matt(e) Hughes
Musím říct, že tyhle rtěnky jsou z mé kolekce nejméně oblíbené produkty. Nechápejte to špatně, jsou to skvělé produkty i přesto, že nejsou nejlepší, ale asi si už další matnou tekutou rtěnku TheBalm nekoupím. Adoring je rudá barva, téměř identická s mou Lime Crime Wicked rtěnkou, která je ale narozdíl od téhle dlouhotrvající, voděodolná a vydrží celý den. Tahle je super, ale jen na normální nošení, kdy mi nezáleží na tom, zda mi rtěnka vydrží 4 nebo 5 hodin. Ale Charming.... bože, to je trošku něco jiného. Tenhle odstín drží perfektně, nerozmazává se tolik jako Adoring a je lepší ve všech směrech. Obě rtěnky miluji, ale Charming o něco víc. :D Obě rtěnky voní mentolově, což je super vůně, ale trvá si na ní zvyknout. 



Máte doma něco od značky TheBalm? 
Který produkt by jste chtěly vyzkoušet?

11 komentářů:

  1. to sú všetko tak vtipné balenia :) od tejto značky ešte nič nemám, spoznala som ju až teraz na pár blogoch :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co ty balení, ale hlavně ty boží názvy! :D Já TheBalm prostě miluju a vsadím se, že jakmile ozkoušíš nějaký produkt, i ty se zamiluješ!

      Vymazat
  2. Líbí se mi hlavně balení :)) Co bych chtěla vyzkoušet je paletka stínu :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení je super :) Jojo, paletku někdy určitě zkus, stojí za to!

      Vymazat
  3. Mam akorat Mary-Lou a zrovna dneska jsem si objednala Bodybuilder rasenku, tak doufam, ze mi take tak sedne jako tobe :-) Jinak bych si rada jeste urcite poridila nejakou paletku :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím palce aby ti sedla, mě vážně dělala tak krásné řasy, já jí úplně milovala! :) Budu si jí asi muset pořídit znovu... :D

      Vymazat
  4. Mam akorat Mary-Lou a zrovna dneska jsem si objednala Bodybuilder rasenku, tak doufam, ze mi take tak sedne jako tobe :-) Jinak bych si rada jeste urcite poridila nejakou paletku :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám doma teda len Mary Lou Manizer..a mám s ním ten istý "problém" ako ty,že sa proste nedá minúť ! :D preto si nechcem ani kúpiť žiadny iný rozjasňovač :D a potom mám doma ešte The Balm of your hand..čo je podľa mňa úplne skvelá vec! :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak asi musíme rozjasňovat víc a víc aby se na něm to opotřebení ukázalo :D :) jojo to je skvělá paletka, pro někoho, kdo doma nemá většinu produktů, já bych některé produkty měla dvakrát a to mi přijde zbytečné.. :) ale paletka to je nádherná!

      Vymazat
  6. Krásne vecičky! ♥ Ja sa tiež chystám niečo si od tejto značky kúpiť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger