11. května 2016

Benefit | Hello Flawless Make-Up

Krásnou středu vám všem,
dnes tu mám konečně recenzi na Hello Flawless make-up značky Benefit, který určitě už všichni znáte. Já si ho pořídila před několika měsíci a prakticky jsem nepoužívala od té doby jiný. Ačkoliv jsem ze začátku z něj měla velmi smíšené pocity a málem jsem ho poslala dál do světa, protože se mi zdálo, že není úplně "nejlepší", tak teď ho pomalu nedám z ruky. Pokud vás tedy zajímá, jak u mě obstál tento make-up, rozhodně čtěte dál. 

Každé balení produktů Benefit je naprosto skvělé, a tohle není výjmka. Má super název, a ačkoliv působí minimalisticky, obal je velmi zajímavý. Produkt dostanete ven pomocí pumpičky, kterou když zmáčknete, vyleze docela dost makeupu. Nenechte se zděsit, že toho je moc, ve skutečnosti budete totiž potřebovat přesně takové množství, protože makeup sám o sobě nemá až tak vysoké krytí, takže bude třeba vrstvit.



Jak už jsem naznačila výše, makeup má spíše lehčí krytí, záleží na tom, kolik produktu použijete, ale budu v téhle věci mluvit za sebe, a řeknu, že lehčí krytí mám raději. Nerada mám na obličeji tu "masku dokonalosti", preferuji spíše sjednocenou pleť, než doslova zakrýt svůj vlastní obličej. Když potřebuji krytí, sahám po korektoru a ne po makeupu.

Já mám odstín Ivory "I'm pure 4 sure" , což je mimochodem geniální název. Když jsem vybírala odstíny, milá slečna mi tenkrát pomohla vybrat tento, ale rozhodovala jsem se ještě mezi jedním, který měl spíše žlutý podtón. Takže si myslím, že si každý najde svůj vlastní odstín mezi škálou všech těch různých podtónů a odstínů. Důležitá věc je i to, že makeup neobsahuje oleje, takže je vhodný pro všechny typy pleti - mastnou, suchou, smíšenou... sedí zkrátka všem - a věřte mi, že s mou mastnou T-zónou a suchými tvářemi to můžu potvrdit. 

Dříve jsem měla problém s tím, že mi makeup ke kůži prostě nepřilnul. Prostě tam byl a dával to na sobě znát, že tam jen je. To znamená, že se sléval do vrásek, vypadal tak jako šupinatě, nerovnoměrně a prostě nevypadal dobře.... skoro jsem makeup už málem vyhodila, ale pak mě napadlo zkusit ho nanést beauty blenderem. A to mi změnilo svět. Já na tekuté make-upy preferuji spíše štětec, ale na tento makeup rozhodně houbičku. Mokrou houbičkou se totiž makeup krásně po kůži rozprostře a nevím jak je to možné, k té kůži přilne a tváří se, že je součástí té kůže. Doporučuji teda nanášet mokrým beauty blenderem, aby makeup vypadal přirozeně. 

Jediné, co bych asi vytkla je to, že makeup nemá tak vysokou výdrž. Ostatně jako všechny tekuté makeupy, tenhle prostě nevydrží škrábání se na tváři nebo mnutí tváře (narozdíl od sypkých makeupů, tam je ta výdrž prostě vyšší). Například pod brýlema na nose mám vždycky makeup umazaný v těchto místech a umazaný myslím tak, že se umazal a už tam zkrátka není. Vůbec. Výdrž se trošku zlepší s mým oblíbeným voděodolným pudrem Catrice, ale stále to není úplně top. 
+
balení
odstíny
rozjasňuje
vhodný pro všechny typy pleti
lehké až střední krytí
dá se vrstvit
-
cena
nižší výdrž 





Hodnocení: 4/5

Tenhle makeup určitě doporučuji, dělá krásnou pleť, vypadá přirozeně a je prostě super. Vzhledem k tomu, že výdrž není úplně nejvyšší, si myslím, že je vhodný spíše na denní nošení do školy než třeba na party nebo do práce, pokud víte, že tam nemáte klimatizaci. Já si každopádně tento makeup oblíbila, nosím ho jak do školy, tak do práce a nemám s tím problém. Jediné, co je třeba si hlídat je nos, pokud nosíte brýle. :D Sice je vyšší cena, ale já upřímně nelituji této koupě, protože mi skutečně sedí perfektně. 

Jaký makeup používáte momentálně vy?

10 komentářů:

  1. Tento make-up jsem si chtěla pořídit, ale vidím to tak, že do něj spíš nepůjdu. :D I když to balení je vážně boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn, ale je nutné naučit se s ním pracovat no. :D

      Vymazat
  2. Tak to balenie je naozaj nádherné! ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  3. Baleni je super, mozna ze o nem popremyslim az dopotrebuji me zasoby.:-)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, popřemýšlej, určitě by stál za vyzkoušení :)

      Vymazat
  4. No už len ten obal na mňa urobil wau efekt, naozaj, hneď by som po ňom siahla. Avšak tak ako si napísala, tá cena je podľa mňa príliš vysoká a keď zoberiem v úvahu slabú výdrž tak to u mňa veľmi nemá šancu. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obal je naprosto TOP, tohle přesně moje gusto a takovéhle obaly se mi moc líbí :) Mě stačí, já nejsem na makeupy moc náročná a hlavně je nenosím moc často, mě stačí, ale chápu, že někteří potřebují krytí a výdrž a na tohle není úplně vhodný no.. :)

      Vymazat
  5. super recenze! uz dlouho ho chci vyzkouset. ale vzdycky kdyz dojde na kupovani makeup-u, tak na to zapomenu a koupim nejaky jiny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Nojo, to se mi stává také a skoro furt :D :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger