15. května 2016

MOTD | Třpytivá Linka

Krásné pondělí,
proto, že podobné (vlastně téměř identické) líčení se tu už objevilo, jsem se rozhodla dát tohle líčení jako pondělní "extra článek", protože, jak říkám, není to nic nového. Přesto se mi ale líčení líbilo tolik, že jste ho mohli vidět už na mém instagramu a dnes i na blogu. Pokud máte rádi třpytky, dnes tu jste správně, protože dnes tu je nejjednodušší líčení na světě, pomocí tekutých třpytek Heavy Metal od Urban Decay. 


A jak jsem tohle líčení vykouzlila? Vzala jsem si modré třpytky v odstínu Spandex a udělala klasické linky podél řas i s ocáskem. Chvilku jsem počkala a dala poté druhou vrstvu, aby linky byly výraznější. Nakonec jsem vzala jen linky v odstínu Distortion a v první třetině podél řas jsem dala jednu vrstvu těchto třpytek. Udělalo to ve finále moc krásný ombré efekt, který se mi vážně líbí! Tohle líčení preferuji více, než když jsem dala černou linku jako podklad - porovnejte sami, líčení s černou linkou najdete zde.


Products used:
Urban Decay Heavy Metal Eyeliner in Spandex & Distortion
TheBalm What's Your Type? Mascara
NARS Eyelash Curler



Co říkáte na tuto třpytivou linku?
Líbí/nelíbí? 

7 komentářů:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger