18. května 2016

Inecto | Coconut Hand & Nail Cream

Krásnou středu vám všem,
dnes tu pro vás mám tip na super krém na ruce, který jsem si nedavno koupila a hned si ho zamilovala. Většina z vás už asi ví, že mám slabost pro cokoliv, co voní po kokosu a když jsem viděla tenhle přírodní kokosový krém na ruce, musela jsem po něm sáhnout. Krémy na ruce jsou obecně moje velká závislost a doma mám vždycky alespoň tři, ale jakmile jsem zkusila tenhle, po těch ostatních už sahám méně. Pokud máte také rádi kokos, dnešní recenze vám určitě udělá radost. ;)


Balení je okay, k tomu se vyjadřovat nebudu, není tam nic extra nebo něco co bych vytkla, takže se rovnou vrhnu na to svoje obsesivní chování ke všemu kokosovému. Jak asi teda víte a vidíte na obalu, krém je kokosový a přesně tak voní. Pokud máte doma třeba Naturalia kokosové tělové mléko, tak voní úplně stejně. Je to velmi příjemná vůně kokosu, která ale není vtíravá a nebolí z ní hlava, jako třeba z některých "voňavých" krémů, které známe z drogerie (z Essence krémů mě bolí hlava pokaždé).

Abych ale nebásnila jen o vůni a nepěla ódy na kokosovou parfemaci, zaměřím se teď na (pro většinu) nejdůležitější faktor, kterým je samotná hydratace. Musím říct, že jsem byla docela příjemně překvapená, jak jemné ruce po tomhle krému mám. Můj TOP produkt na ruce je jednoznačně Yes Nurse, který ruce hydratuje naprosto špičkově, ale tenhle - páni. Uznávám, že odvedl velmi dobrou práci a šlape Yes Nurse na paty, protože ruce jsou vážně hydratované a to několik hodin - já si třeba dávám velkou vrstvu na noc a ráno mám ruce "jako nové" :D. 

Krém se velmi rychle vstřebává, pokud ho dobře rozetřete. Ruce po něm nemáte pak vůbec mastné a můžete dělat cokoliv. Jestli je něco, co nemůžu vystát, je to to, když krémy se do rukou prostě nevstřebají a prudí tam, že ani nemůžete psát na klávesnici, aniž by nebyla umaštěná nebo napsat si smsku. Tenhle problém ale s tímhle krémem nemám, takže myslím, že vstřebání se dá považovat za perfektní. 

Krém je teda horší sehnat, já ho sehnala v drogerii, která spadá pod COOP, ani nevím, jestli to je pouze u nás nebo ne, ale kdyby jste někdy někde tenhle krém viděli a máte rádi kokos, jděte do něj. Je netestovaný a je veganský a hlavně levný, což se u většiny veganských produktů nevidí, protože jsou cenově slušně přepáleny, proto jsem byla velmi nadšená, když jsem našla tenhle. Pokud tedy máte někde COOP v okolí, mrkněte se do sekce drogerie, třeba tam tenhle krém na vás bude čekat. 


+
cena
vegan
přírodní
netestováno
ÚŽASNÁ VŮNĚ!
hydratuje
rychle se vstřebává
-
dostupnost


Hodnocení: 4/5
Já koupila v COOP drogerii za (tuším) 90 Kč.
Za ty peníze krém rozhodně doporučuji, úžasně voní a všechnu práci, kterou má odvádět, odvádí na jedničku. Skutečně jediné mínus je to, že je horší ho sehnat, protože vím, že COOP není všude. Mimo COOP ale můžete sehnat tenhle krém v Anglii v Boots, pokud jsou mé informace správné, takže kdyby jste měli cestu přes Anglii, tak můžete omrknout drogerie tam, jestli nenajdete tenhle zázrak. :D 

Pro jakou vůni máte v kosmetice slabost?

7 komentářů:

  1. Po kokosu moc přípravky nekupuji moc mi to nevoní :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuhle značku se chystám už delší dobu,, jen jí prostě ne a ne nikde sehnat :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našla jsem je i online, kdybys chtěla! :) http://inecto.heureka.cz/

      Vymazat
  3. Tak tento musím mať! Ja som lenivá na to krémovať si ruky, pokiaľ nemám nejaký dokonalý, úžasne vyzerajúci krém na ruky :D A tento vyzerá krásne ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý tip! Kokosovou vůni mám také velmi ráda, ale co se krémů na ruce týče, jsem lajdák. :) Málokdy si vzpomenu a ruce moc nemažu. Maximálně potom, co umyju stovku štětců .. Ale zase mažu kokosovým olejem každý večer syna, tak se to snad počítá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger