4. května 2016

FOOD | Spring Smoothie Video Recept

Krásnou středu vám všem,
dnes tu máme, asi po milion letech, video! Wooo, ano slyšíte správně dámy a pánové, dnes tu pro vás mám video. Ale než začnete jásat, musím vám oznámit, že video nemá ani minutu a je to asi historicky nejkratší video recept na světě :D Natočila jsem vám totiž postup na přípravu smoothie. Je nejvíc easy a hlavně výborný!





Potřebujete:
Jeden banán
Několik jahod - záleží na vás, kolik si jich do smoothie dáte
Spoustu špenátu - je lepší ho dát více než méně, protože když ho je málo, smoothie má divnou barvu
200 ml mléka - můžete použít jak normální mléko, tak i roslinné, já použila ovesné, protože mi chutná nejvíce
Není nutné - cukr (banán se sice postará o to, aby smoothie mělo sladší chuť, ale pokud máte rádi hodně sladké drinky, můžete přidat kokosový cukr, nebo lžičku raw třtinového cukru, jako já)

Hooodně promixovat a klidně i s ledem a máte výborné jarní smoothie. 

Dobrou chuť!

3 komentáře:

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger