2. května 2016

Astrid | CC Krém VŠEv1

Krásné pondělí vám všem,
dnes tu pro vás mám kratší recenzi, kde bych vám chtěla představit CC Krém VŠEv1, který je teď - před létem - naprosto ideální, protože je to příjemný krém, který vám sjednotí pleť a udělá z vás zdravě vypadající modelku. :D Pokud sháníte nějaký lehký, hydratující krém, který vám sjednotí pleť a je snadno dostupný, dnešní recenze je tu přesně pro vás. Tak se na to vrheme.. 




Já mám takovéhle lehké make-upy ráda, obzvláště v létě, takže tento mi přišel vhod. Původně jsem měla jen tento odstín medium, který je skutečně jen pro opálené slečny, protože je dost tmavý. Kdežto odstín light je akorát pro bledule jako já, je sice stále o trošičku tmavší, ale to vytvoří takový zdravejší dojem a pokud CC krém dostatečně rozetřete, nemáte se čeho bát, protože to téměř není poznat, vzhledem k tomu, že moc nekryje.  









Když už jsme u toho krytí, tady bych chtěla dodat jen to, že musíte mít na paměti, že je to CC Krém. Neočekávejte žádné extra krytí, ale spíše sjednocení pleti a hlavně jí dodá velmi zdravý dojem. Já bronzery moc nepoužívám a vlastně ani tvářenky, ale tento CC Krém díky svému tmavšímu odstínu mi vlastně i mírně vykonturuje obličej a dodá mu trošku barvy. Co mě ale trošku vadí je to, že krém se nedá vrstvit. Když chcete třeba vyšší krytí, tak rozhodně tohle není krém pro vás, protože jakmile začnete krém vrstvit, dělá takové čáry a k pleti nechce přilnout a sedí tam jako maska. 

V popisu je uvedeno, že krém má hydratovat.. k tomu nemám bohužel co dodat, protože já před používáním ať už make-upu nebo CC Krémů, vždy vždy a vždy dávám krém, který práci hydrataci provede perfektně. 


Pokud máte mastnější pleť, budete určitě spokojené i vy. Já mám matnější čelo a bradu a nos, ale v těchto místech stačí jen použít více pudru a je to. Krém vypadá skutečně přirozeně a pleť vypadá zdravě, sjednoceně a přirozeně "září" to i bez použití rozjasňovače. 
 +
sjednotí pleť
lehce kryje
vhodný i pro mastnou pleť
rozjasňuje pleť
-
nejde vrstvit

Hodnocení: 4/5
K zakoupení třeba ve drogeriích
Tenhle CC Krém rozhodně doporučuji, bude super na léto, kdy na sebe nedáváte celou masku (make-up) ale jen lehčí krém, který vám sjednotí pleť. Pokud vám nejde o krytí, tohle bude přesně super produkt pro vás. Myslím si, že je vhodný pro každý typ pleti, jen pokud máte pleť mastnější, bude třeba pleť přepudrovat a pravděpodobně i během dne mít k dispozici pudr.

Používáte nějaký CC Krém?
Preferujete krycí make-up nebo jen nějaký tónovací krém na sjednocení?

15 komentářů:

  1. Vyzerá veľmi zaujímavo, na leto by som ho rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zatim jsem pouzivala jen BB, ale tento urcite stoji za vyzkouseni😘😘😘
    Andreablog Tu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vážně sedl, a to mě jinak žádný CC Krém ani BB nesedí.. :)

      Vymazat
  3. Také jsem ho testovala a bohužel mi nevyhovuje. Hrozně se po něm lesknu, dělá mapy, zalézá do pórů a vůbec nekryje. Ani odstíny se mi nezdají podařené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda ten lesk řeším pudrem, ale já se lesknu po každém make-upu.. :/ Mě mapy nedělá vůbec, je pravda že do pórů leze, ale jen když před tím nedám krém nebo primer.. :) Odstíny je pravda, že skutečně podařené moc nejsou, ten medium je příliš tmavý, bude vhodný leda na léto, a light je stejně dost tmavý ale jak jsem psala - na mě vypadá jako bych použila bronzer nebo tak. :) To mě mrzí že ti nesedl, mě sedl vážně dobře a to mám velké problémy s BB a CC krémama obecně.. :/

      Vymazat
  4. nějak jsem si nikdy na tenhle typ produktů nezvykla.. vyhledávám spíše vyšší krytí a mé mastné pleti tyhle záležitosti bohužel moc nesedí :/ ale chci si posvítit na pečující kosmetiku od Astrid :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě taky mastnou pleť takže se vždycky bojím těchto produktů, a upřímně než jsem vyzkoušela tento, počítala jsem s tím, že mi nesedne ale teď ho nosím prakticky denně a nemůžu si stěžovat.. :D :)

      Vymazat
  5. Já možná vyzkouším ,ještě nevím :) Ale pletovou vodu bych ráda vyzkoušela více nez cc :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2016/04/giveaway-5.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta micelárka byla taky moc super :) Obojí doporučuji :)

      Vymazat
  6. mám light odstín a jsem spokojená, mile překvapená, kupovala jsem za 29 Kč ve výprodeji což je bombastické, mě opravdu zaujal, škoda že už ho v tetě neprodávaj

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger